Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hekumallisin "Mitäs minä sanoin!" -tilanteesi?

Vierailija
28.03.2022 |

Eli mitä tapahtui silloin (jollekin toiselle) kun sait sanoa nuo ihanat sanat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun venäjä hyökkäsi Ukrainaan. 

Vierailija
2/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minähän sanoin, että se on iso."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkutin puolisolle auringonotosta ja sitten kun se oli kuolemassa ihosyöpään, pääsin sanomaan "mitäs minä sanoin"

Vierailija
4/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Venäjä hyökkää Suomeen. Pääsee sanomaan erkkituomiojille ja tarjahalosille.

Vierailija
5/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä x, mutta mulla on myös alan y koulutus. Jälkimmäinen koulutus on työyhteisöni tiedossa kyllä.

Mulla on työkaverina yksi ärsyttävä besserwisser,joka on mielestään vähän kaikkien alojen ammattilainen. Nuo alan y jutut ostetaan meille talon ulkopuolelta ja ilmeni yksi tarve, mistä mä sanoin, ettei sitä voi toteuttaa tavalla, millä tiimissä toivottiin se tehtävän. Besserwisser oli vakuuttunut, että kyllä voi ja sai pomon puolelleen.

Kuukauden päästä tämä ulkoistettu ammattilainen, jolta homma tilattiin, ilmoitti selvittäneensä, ettei asiaa voi tehdä pyydetyllä tavalla. Laskun tietysti laittoi asian selvittämisestä.

Että mä nautin, kun sain tiimipalaverisss sanoa ne maagiset kolme sanaa.

Vierailija
6/6 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen työtä x, mutta mulla on myös alan y koulutus. Jälkimmäinen koulutus on työyhteisöni tiedossa kyllä.

Mulla on työkaverina yksi ärsyttävä besserwisser,joka on mielestään vähän kaikkien alojen ammattilainen. Nuo alan y jutut ostetaan meille talon ulkopuolelta ja ilmeni yksi tarve, mistä mä sanoin, ettei sitä voi toteuttaa tavalla, millä tiimissä toivottiin se tehtävän. Besserwisser oli vakuuttunut, että kyllä voi ja sai pomon puolelleen.

Kuukauden päästä tämä ulkoistettu ammattilainen, jolta homma tilattiin, ilmoitti selvittäneensä, ettei asiaa voi tehdä pyydetyllä tavalla. Laskun tietysti laittoi asian selvittämisestä.

Että mä nautin, kun sain tiimipalaverisss sanoa ne maagiset kolme sanaa.

Joo just noin se meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän