Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ruokana?

Vierailija
13.09.2015 |

Mitä olette tehnyt tänään ruuaksi? mielenkiintoista nähdä, saisi itsekkin uusia ideoita. Meillä on ollut tänään tortilla-sunnuntai.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin karppauksen eli lounaaksi kebablihalastuja,salaattia ja raejuustoa.

Päivälliseksi voissapaistettua porkkanaa, kanasuikaleita, herkkusieniä, paprikaa ja kyytipojaksi raejuustoa :)

Iltapalaksi maustamatonta maitorahkaa ja,sokeroimatonta mansikkakeittoa.

Vierailija
22/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me grillattiin tänään, sieniä, kabanossia, paprikaa, tomaattia, kanaa, maisia jaa sit salaattia. Huomenna on possunkyljyksiä luilla appelsiinkastikkeessa. Sit kanacurrya ja seuraavana päivänä hampurilaisia, itsetehtyjä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenava söi lounaaksi lohikeittoa ja päivälliseksi perunalihapataa (kummatkin sulatettu pakkasesta). Minä söin leipää ja muroja.

Mulla sairaspäivä. En jaksanut kokata.

Vierailija
24/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussia, porsaansuikaleita pippurikastikkeessa, höyrytettyä parsakaalta. Hyvää ja halpaa :)

Vierailija
25/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestolla täytettyä kanaa ja bataattilettuja :D yhdistellään usein ruokia jotka ei kyllä millään tavalla kuulosta yhteensopivilta mutta oli hyvää

Vierailija
26/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possupihvejä ja valkosipuliperunoita

Vierailija
27/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestopastaa ja broilerin sisäfileitä. Nam. Hyvää oli ja helppo tehdä. Huomenna päivälliseksi samaa.

Vierailija
28/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:28"]Perunamuussia, porsaansuikaleita pippurikastikkeessa, höyrytettyä parsakaalta. Hyvää ja halpaa :)
[/quote]

Ja KAALTA, tsiisys

Vierailija
29/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:42"]Itse olen syönyt viimeksi eilen iltapäivällä lohisalaattia. sen jälkeen en mitään ja en ymmärrä mikä ihme aikuisilla ihmisillä on mättää ruokaa naamaan jatkuvasti! Eri asia tietenkin, jos tekee jotain raskasta missä tarvitsee energiaa, itse olen kävellyt tänään 6 km ja näläntunnetta ei ole. Huomenna aamulla syön 2 ruisleipä viipaletta, jossa kinkkua ja kurkkua lisäksi kananmuna. Siinä huominen syönti ja se riittää.

Mikä ihme siinä ihan oikeasti on kun pitää jatkuvasti mättää ruokaa naamaan!?
[/quote]

Syöt siis kerran kahdessa päivässä
Tutustu ravitsemussuosituksiin

Vierailija
30/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko-Sushi. 

Vierailija
31/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite söin lounaaks tomaatti - vuohenjuusto keittoo ja muksulle ja miehelle tein jauheliha perunasose laatikkoo :) päivällinen oli anoppilassa ja siellä syötiin kana pastaa

Vierailija
32/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:50"]Aamulla lapsille mannapuuroa ja marjoja. Itselle fruitie tyrnistä, vadelmista, mansikoista, sitruuna- ja appelsiinimehusta. Päivälliselle mies teki makaronilaatikkoa lasten toivomuksesta. Minä tein salaatin kukkakaalista, pavuista, kurkusta, tomaatista ja fetajuustosta. Nam nam
[/quote]

Entä lpunas

Vierailija
33/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei syöty lounasta, koska nukuttiin pitkään eilisten sukulaishäiden jälkeen. sen sijaan tehtiin kunnon brunssi munakokkelia, pekonia, pakastecroisantteja, turkkilaista jugurttia myslillä ja hunajalla, maitokahvia.

Päivälliseksi nautittiin alkuun avocadoa ja graavilohta, pääruuaksi pakasteesta lämmitettyjä haukipullia ja mökillä kasvatettuja perunoita sienikastikkeella, johon käytettiin viimevuotisia kuivattuja tatteja. Jälkkäriksi oli vain pala White Castelloa.

Vierailija
34/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pakastepizzaa, neljä jäätelöä, pussi perunamuusijauhetta maitoon, lämpimiä voileipiä ja kokista. Kahdelle.

Vierailija
35/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:07"]Kolme pakastepizzaa, neljä jäätelöä, pussi perunamuusijauhetta maitoon, lämpimiä voileipiä ja kokista. Kahdelle.
[/quote]

Neljä jäätelöä ja kokis oli ehdottomasti överit, kolme pitsaakin. Alkakaa laittaa tavallista terveellistä ruokaa.

Vierailija
36/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi syötiim mannapuuroa. Sit käytiin retkellä ja kotiintullessa syötiin nakkisämpylöitä lasten toiveesta. :) Yleensä tehdään sunnuntaisin jotain parempaa ruokaa mut tänään oli vähän erilainen päivä. :)

Vierailija
37/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jäämiä eli makaronilaatikkoa, kinkkupiirasta, omenapiirakkaa, satunnaisia kasviksia.

Vierailija
38/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:56"]

Aloitin karppauksen eli lounaaksi kebablihalastuja,salaattia ja raejuustoa. Päivälliseksi voissapaistettua porkkanaa, kanasuikaleita, herkkusieniä, paprikaa ja kyytipojaksi raejuustoa :) Iltapalaksi maustamatonta maitorahkaa ja,sokeroimatonta mansikkakeittoa.

[/quote]

Et ole tainnut perehtyä karppaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi