Käytkö alemman tason paikoissa?
Ravintolat, yökerhot. Entä jos menet syömään? Oletko syönyt huolto-asemalla? Vai valitsetko edes keskiverron paikan, vai varaatko hyvän ravintolan Aleksilta?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:11"]
Käyn vain ulkomailla tasokkaissa ravintoloissa. Suomalaiset on juntteja. Muuten muuttaisin ulkomaille, mutta sitten en voisi lesottaa rahoistani.
[/quote]
Pääsee tänne ulkomailtakin.
Käyn vain ulkomailla tasokkaissa ravintoloissa. Suomalaiset on juntteja. Muuten muuttaisin ulkomaille, mutta sitten en voisi lesottaa rahoistani.
[/quote]
Jos me olemme mielestäsi juntteja, niin suosittelen pysyvää muuttoa sinne rakastamillesi ulkomaille.
Jos lähen ulos syömään, niin en suuntaa abc lle
Olen syönyt huoltoasemalla, kun olemme olleet pidemmällä automatkalla. Mutta en pidä sitä "ulkona syömisenä". Lasten kanssa ei vuosiin ole kannattanut mennä ravintoloihin, jossa syödään pitkän kaavan mukaan. Rosso yms. ketjut toimivat hyvin tässä. Tosin tänä kesänä riskeetattiin ja mentiin Särkänniemipäivän jälkeen Saludiin Tampereella ja nuorinkin jaksoi hienosti!! Toki kiva ravintola koko porukalla on myös rahakysymys - kalliiksi tulee. Miehen kanssa kaksin tai tyttöporukalla mielellään syödään kivoissa paikoissa. Ja ainakaan Helsingissä parhaat ravintolat eivät löydy Aleksilta :)
Uskaltaako kukaan syödä Helsingin ulkopuollla :D
Kannattaa huolehtia rokotukset kuntoon, jos lähtee kehä-3 pohjoispuolelle :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:15"]
[/quote]
Missä käyt?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:13"]
[/quote]
Jos me olemme mielestäsi juntteja, niin suosittelen pysyvää muuttoa sinne rakastamillesi ulkomaille.
[/quote]
Kaikki suomalaiset eivät ole mutta suuri osa köyhistä ja kouluttautumattomista on.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:16"]Uskaltaako kukaan syödä Helsingin ulkopuollla :D
Ainakaan Tampereelle ei kannata eksyä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:15"]
Olen syönyt huoltoasemalla, kun olemme olleet pidemmällä automatkalla. Mutta en pidä sitä "ulkona syömisenä". Lasten kanssa ei vuosiin ole kannattanut mennä ravintoloihin, jossa syödään pitkän kaavan mukaan. Rosso yms. ketjut toimivat hyvin tässä. Tosin tänä kesänä riskeetattiin ja mentiin Särkänniemipäivän jälkeen Saludiin Tampereella ja nuorinkin jaksoi hienosti!! Toki kiva ravintola koko porukalla on myös rahakysymys - kalliiksi tulee. Miehen kanssa kaksin tai tyttöporukalla mielellään syödään kivoissa paikoissa. Ja ainakaan Helsingissä parhaat ravintolat eivät löydy Aleksilta :)
[/quote]
Menet siis mielummin sinne rossoon, kuin Aleksille? Kerroppa sitten parempia paikkoja joissa OLET käynyt, niin vertaillaan vähän. Itse tunnen lukuisia kokkeja keskustasta työni puolesta.
Kyllä välillä käyn abc:llä syömässä jos ei ole rahaa paljoa ja tekee mieli jotain hyvää syödä, aika harvoin kyllä.. Baareissa en käy ollenkaan. En juo.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:15"]
[/quote]
Missä käyt?
[/quote]
Ravintola Hesburgerissa jos saan pöytävarauksen suosikkipöytääni
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:16"]
Uskaltaako kukaan syödä Helsingin ulkopuollla :D
[/quote]
Ainakin rabies pitää olla kunnossa näitä mamu keskusteluja lukiessa.
Mikäs Aleksillä olis hyvä ravintola? Itse en keksi yhtäkään.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:15"]
[/quote]
Missä käyt?
[/quote]
Riippuu mitä tekee mieli.. pihviä? Tulista? fingerfoodia? vähän sen mukaan.. tampereella asun.. pihviä syön stefanssissa. Tulista jos haluan käyn roastissa, hookissa, siippareissa, thai nah konissa, fingerfoodia.. gringos locos, speakeasy... sit jos haluaa jotain hourmettia niin näsinneulassa.. jos salaattia niin sokoksen alakerrassa.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:19"]
Mikäs Aleksillä olis hyvä ravintola? Itse en keksi yhtäkään.
[/quote]
Hyvän ravintolan tunnistaa jonosta ulkopuolella.
wink, wink
Kebab maittaa ja kiinalainen. Jos ruoka maksaa yli 12 euroa, niin se on liikaa minulle työttömälle. Mäkkärit ja Hesetkin ok. Yökerhoissa en käy, koska ne ovat tyhmien lampaiden validaatiomestoja. 34v mies.
Halpa-hallissa käydään aina syömässä. Saa mahan täyteen alle kympillä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:24"]
Kebab maittaa ja kiinalainen. Jos ruoka maksaa yli 12 euroa, niin se on liikaa minulle työttömälle. Mäkkärit ja Hesetkin ok. Yökerhoissa en käy, koska ne ovat tyhmien lampaiden validaatiomestoja. 34v mies.
[/quote]
Mitä tarkoitat validaatiolla?