Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet kuvan naisen kasvoista?

Vierailija
13.09.2015 |

http://is12.snstatic.fi/img/978/1441948605850.jpg

Mitä mieltä olet hänen kasvoistaan?

Voit myös mainita sukupuolesi.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis. Maskuliininen pään muoto (mulla itsellänikin on). Meikki on taitamattomasti tehty, nuo huulet tekee sen vaikutelman. Taidokkaammalla ja hillitymmällä meikillä näyttäisi paremmalta. Saattaa hyvinkin olla alunperin mies tämä "tyttönen".

Ei näytä mallilta. (Eikä tarvitsekaan.) Hiukan pullean / pöhöttyneen näköiset kasvot - tää mielikuva voi johtua siitäkin että yleensä mediassa näkyy normielämää enemmän alipainoisia ja se alipainoisuus on median naiskuvissa enemmän normi kuin normaalipainio tai pyöreys.

Vierailija
62/63 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 21:15"]

Ihan kaunis. Maskuliininen pään muoto (mulla itsellänikin on). Meikki on taitamattomasti tehty, nuo huulet tekee sen vaikutelman. Taidokkaammalla ja hillitymmällä meikillä näyttäisi paremmalta. Saattaa hyvinkin olla alunperin mies tämä "tyttönen".

Ei näytä mallilta. (Eikä tarvitsekaan.) Hiukan pullean / pöhöttyneen näköiset kasvot - tää mielikuva voi johtua siitäkin että yleensä mediassa näkyy normielämää enemmän alipainoisia ja se alipainoisuus on median naiskuvissa enemmän normi kuin normaalipainio tai pyöreys.

[/quote]

Niin ja tän kirjoitti nainen, 38 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton, silti kaunis. Huultenrajaus epäonnistunut. Nainen olen. Tuo katse on jotenkin tuskainen.