Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa elämänmuutoksessa: kuinka paljon te normaalipainoiset syötte?

Vierailija
28.03.2022 |

Minusta aina tuntuu, että mihin helposti ja painonhallinta on hankalaa. Kuvittelen syöväni melko terveellisesti. Annokset ovat varmasti liian isoja ja perus terveellisen ruuan lisäksi syön liikaa herkkuja.

Kuinka paljon te normaalipainoiset syötte päivässä? Jaksaisitteko antaa karkeita esimerkkejä? Tai jos joku tietää kalorimääriä?

Kuinka usein ja kuinka paljon syötte herkkuja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lounasbuffetissa minkä napa vetää, ja illalla kotona iso lautasellinen kasviksia, jotka dippaan majoneesiin. Ei muuta. 

Vierailija
22/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala: 2 ruisleipää kurkulla ja juustolla, kahvi maidolla

Kourallinen pähkinöitä

Lounas: lohikiusausta 300g, salaattia iso lautasellinen

(kahvi maidolla)

Ennen iltapalaa saatan syödä pari leipää, tai banaanin tai yhden jugurtin

Illallinen, esim munakas kinkulla, pähkinöitä, jugurttia myslillä, hedelmä

Ennen nukkumaanmenoa saatan vielä napostella jotain, eilen meni jäätelö

Tämmöinen aika perus

Tutulta kuulostaa.

Aamulla aina sama puuro arkisin, siihen pähkinää, rsejuustoa, omenasose.

Töihin kaksi paria ruispaloja täytteineen ja jtn vihannesta.

Töistä tultua kuppi kahvia, luonnonjugee, pullasiivu, vähän jotain makeaa kuten marjasurvosta.

Ja menen myöhään maate joten usein vielä jokin lämmin ruoka myöhään illalla. On vaan tavaksi tullut mutta joskus kuittaan sen jollain pussikeitolla.

Tykkäisin pudottaa muutaman kilon ja kyllä mun pitäis illasta karsia. Toisaalta voin hyvin nytkin, ja paino ei nousekaan.

Parasta kun ei edes tee mieli mitään ns roskaruokaa kun rutiinit on selkäytimessä ja tykkään "järkevästä" ruuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttavat ja laihduttaneet syövät vähemmän, kituuttaen. Aina normaalipainossa eläneet saavat syödä "normaalisti".

Ei pidä paikkaansa. Mä olen ollut 38v saakka laiha, siitä eteenpäin normaalipainoinen ja nyt normaalipainon ylärajalla. En ole koskaan laihduttanut mutta aina ollut pieniruokainen. Tämä on mulle normaalin yläraja nyt 60v:nä

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi