Aikuisten värityskirja...Voi v*ttu
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:27"]Ihanan luovaa toimintaa :) miks täällä valitat etkä maahantuojalle? Et taida uskaltaa [/quote] Yhtäkkiä kaikkien mielestä värityskirjojen värittäminen on niin luovaa aikuiselle. Miksette ole tajunneet sitä ennen kuin siitä tuli muotijuttu? [/quote] Olisko niin että ennen noiden ilmestymistä on väritys mielletty lasten jutuksi ja nyt se on brändätty myös aikuisille soveliaaksi. Nyt voi siis harrastaa ilman stigmaa. [/quote] "Brändätty aikuisille sopivaksi"...Kuinka yksinkertainen ihmisolento voikaan olla. [/quote] Niinhän me ihmisolennot ollaan. Näitä trendejä tulee ja menee ja aina ne lampaat on niitä hankkimassa. Seuraavaksi varmaan aikuisten keinut puistoihin.
[/quote]
Kiva idea! Tai liukumäet konttoreihin!
[/quote]
Tai aikuisten hiekkalaatikko! Voisi vetäistä jo konttorilla Hunterit jalkaan ja lähteä läpsyttelemään hiekka- tarte tatineja puistoon!
[/quote]
Ootko koskaan tehnyt hiekkalaatikolla kakkuja lapsesi kanssa, tai sadekelillä kuravelliä? Ihanan vapauttavaa!
Osaan piirtää todella hyvin, ja nautin myös värittelystä. Se rentouttaa. Miksi se olisi huonoi harrastus kuin esim käsityöt?
On myös kivaa, että toisetkin värittää. Kerrankin mulla on samanlainen harrastus kuin muilla. :) Tunnen melkein kuuluvani joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:27"]Ihanan luovaa toimintaa :) miks täällä valitat etkä maahantuojalle? Et taida uskaltaa [/quote] Yhtäkkiä kaikkien mielestä värityskirjojen värittäminen on niin luovaa aikuiselle. Miksette ole tajunneet sitä ennen kuin siitä tuli muotijuttu?
[/quote]
No mä oon värittäny noita yksityiskohtaisempia värityskirjoja jo kuusi vuotta ja nautin nyt siitä, että niitä alkaa saamaan joka kaupasta, ei tarvitse tilata netistä.
Ja tää kaivaa sun persettäs koska?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:27"]Ihanan luovaa toimintaa :) miks täällä valitat etkä maahantuojalle? Et taida uskaltaa [/quote] Yhtäkkiä kaikkien mielestä värityskirjojen värittäminen on niin luovaa aikuiselle. Miksette ole tajunneet sitä ennen kuin siitä tuli muotijuttu?
[/quote]
Tajusinpas! Mutta silloin ei vaan ollut tarjolla muita kuin lapsille tarkoitettuja värityskirjoja.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:35"]
Nuo värityskirjat ovat semmoisille aikuisille jotka eivät osaa piirtää.
[/quote]
Väärin. Piirrään paremmin kuin valtaosa täällä, siitä voisin lyödä vaikka vetoa.
[/quote]
kuin myös minä.
Tarvitsisin tuollaisen opiskeluihin jos auttaisi keskittymiseen, mutta ovat niin noloja ettei kehtaa.
Minä harrastan piirtämistä ja maalaamista, käsitöitä, huonekalujen tuunausta ja kirjoittamista -ja silti minulla on värityskirja, jota RAKASTAN! Luovuuden puutteesta ei siis ole kyse, jos tuosta harrastuksesta pitää. Minulle se on aivan ihanaa vaihtelua, kun muussa luovassa tekemisessä on yleensä jokin tavoite ja rimakin melko korkealla. Rento värittäminen ilman suorituskeskeisyyttä on todella tyydyttävää ja meditatiivista puuhastelua! Suosittelen aloittajaakin kokeilemaan, saattaa se vanne pään ympärillä vähän löystyä. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:59"]
[/quote]
Tajusinpas! Mutta silloin ei vaan ollut tarjolla muita kuin lapsille tarkoitettuja värityskirjoja.
[/quote]
sama täällä omistin jopa pari lasten värityskirjaa mutta ei niitä kauheasti jaksanut tehdä..
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:46"]
Mitäköhän yhtä pellee vois keksiä miehille?
[/quote]
Siis suvakithan käy ostamassa noita ja puuvärejä ipad-miehille vokkiin Welcome-tuomisiksi.
[/quote]
Jaa, no nythän selvisi, keitä tässä ketjussa värittäjiä haukkuvat ovat.
Älkää siis välittäkö ja jatkakaa värittämistä :)
(Sanan 'suvakki' käytöstä voi ihmisestä päätellä jo aika paljon, ihan vinkkinä)
Kesälomalla korvessa oli luppoaikaa ja väritin älyttömästi. Maalaaminen ja muu taitelu on tässä lähivuosina jäänyt vähemmälle opintojen takia, muta tää värittäminen alkoi taas innostamaan niihinkin. Ja ei se väritys ole niin helppoa, omaa keskittymiskykyäni se parantaa hurjasti ja onhan siinä luovuudelle myös tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:22"]Jep! Kenellä on oikeesti aikaa tuhlattavaksi moiseen? Oikeesti!
[/quote]
On se kuule paljon kehittävämpää puuhaa kuin FBs tai AVl norkoilu
En osaa ristikoita enkä sudukuja. 4v lapseni piirtää paremmin kuin minä. Sukan kutominen nounou. Toi värittäminen on ihan jees johon saa luppoajan kulumaan. Mulla menossa jo kolmas värityskirja, suosittelen :)
Olen muuten värittänyt aina, mutta ne lasten värityskirjan on tavattoman tylsiä ja yksinkertaisia joten ihanaa kuin aikuisillekin on omansa missä on enemmän haastetta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:27"]Ihanan luovaa toimintaa :) miks täällä valitat etkä maahantuojalle? Et taida uskaltaa
[/quote]
Yhtäkkiä kaikkien mielestä värityskirjojen värittäminen on niin luovaa aikuiselle. Miksette ole tajunneet sitä ennen kuin siitä tuli muotijuttu?
[/quote]
Olisko niin että ennen noiden ilmestymistä on väritys mielletty lasten jutuksi ja nyt se on brändätty myös aikuisille soveliaaksi. Nyt voi siis harrastaa ilman stigmaa.
[/quote]
"Brändätty aikuisille sopivaksi"...Kuinka yksinkertainen ihmisolento voikaan olla.
[/quote]
Niinhän me ihmisolennot ollaan. Näitä trendejä tulee ja menee ja aina ne lampaat on niitä hankkimassa. Seuraavaksi varmaan aikuisten keinut puistoihin.
[/quote]
Onneksi olen keinunut vuosikaudet ihan ilman aikuisten keinuja. Iltalenkillä tosin, lapsilla on niihin hereilläoloaikanaan etuoikeus.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:27"]Ihanan luovaa toimintaa :) miks täällä valitat etkä maahantuojalle? Et taida uskaltaa
[/quote]
Yhtäkkiä kaikkien mielestä värityskirjojen värittäminen on niin luovaa aikuiselle. Miksette ole tajunneet sitä ennen kuin siitä tuli muotijuttu?
[/quote]
Mä olen kuule vuosikausia värittänyt kuvia lapseni värityskirjoista, nyt ei tarvitse kuunnella huutoa että olet äiti värittänyt taas hienoimman kuvan. Nyt äiti värittää omaa kirjaa.
Olen taiteellisesti erittäin lahjakas ja sormistani näppärä.