Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekoripset, kynnet, rusketus ym..

Vierailija
13.09.2015 |

Sääliksi käy kyllä nykyajan miehiä, näitä joulukuusinaisia näkyy joka kadunkulmassa. Omaan silmään pistää eniten nuo tekoripset, ne on jotain niin järkyttävää katseltavaa. Antaa todella yksinkertaisen vaikutelman naisesta. varsinkin kun useammalla sellaiset hämähäkkiräpsyttimet. Eipä noi feikkirusketukset, hiukset ja kynnetkään oo mitään silmänruokaa... joku mies sanoi hyvin; jos kaikki naiset panostaisivat sen rahan ravintoon ja liikuntaharrastuksiin minkä he laittavat pakkeleihin ja härpäkkeisiin niin he näyttäisivät paljon kauniimmilta. Samaa mieltä!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo samaa mieltä. Feikki on feikki ja karsea näky. 

Vierailija
2/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos itse tykkää. Samat naiset varmaan myös liikkuvat ja syövät hyvin juuri siksi, että haluavat näyttää hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on omat pitkät hiukset, kynnet ja ripset. Ei mulla riittäisi ikinä rahat tuohon touhuun!

Vierailija
4/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön mitä tykkää, ei ole multa pois tai mun ongelma, mutta itse henkilökohtaisesti pidän sekä arvostan enemmän naisia, jotka ovat luonnonkauniita..

N26

Vierailija
5/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ennen vanhaan oli kauniimpia naisia. Tai ei tietysti niissä kuvissa mitä näkee tavisnaisia ole, joten en tiedä oliko näin yleisesti. Sopisin paremmin mustavalkoaikaan. 

M20

Vierailija
6/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:15"]

Mikäs siinä jos itse tykkää. Samat naiset varmaan myös liikkuvat ja syövät hyvin juuri siksi, että haluavat näyttää hyvältä.

[/quote]

Jostain syystä kyllä oon nähnyt ennemminkin että siiderivalas ja nimenomaan itsestään huoltapitämätön kuvittelee näyttävänsä upealta kun on saanut räpsyripset. Kontrasti on jotenkin huvittava; en jaksa pitää itsestäni huolta, korjaankin tämän asian laittamalla kamalat tekoripset ja tadaa..

Vierailija
7/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ette te tajuu -.-

Vierailija
8/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on kampaaja ja sanoo aina että jos on pidennykset monia vuosia hiukset ohenee.. Mitä järkeä siis ottaa pidennyksiä siksi että hiukset on vaikka ohuet? Ne ohenee vaan lisää ja se on karsean näköistä jos pilkistää hiusten välistä että on pidennykset.. Huomasin itse kun olin melkein koko kesän ilman silmämeikkiä että ripseni näyttävät pidemmiltä? Ennen ne katkeilivat kun niitä taivutteli jne.. Olen nyt tosi tyytyväinen ripsiini ja onneksi on omat paksut pitkät hiukset :) Tekokynnet on hirveitä.. Jokaisella kasvaa kynnet ...

Vierailija
9/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on teiltä pois, jos jollakin on toisenlainen maku tai tyyli kuin teillä?
Keskiverto suomalaisnainen voisi panostaa pikkaisen enemmän itseensä. Hoitaa hiuksiaan, kynsiään ja ihoaan. Meikki tekisi terää monelle vastaantulijalle.
-
Suomessa on vallalla ajatus, että on jotenkin hienoa näyttää maatyöläiseltä ja olla mahdollisimman huomaamaton harmaavarpunen.
-
On yleisesti hyväksyttyä arvostella ja haukkua kauniiden ihmisten ulkonäköä, tai ihmisten, jotka tykkäävät laittaa itseään, oli se sitten katsojan mielestä tyylikästä tai ei.
Kukaan ei tässä ketjussa hyväksy sitä, jos sanon että mun mielestä valtaosa meikkaamattomista ja huonosti istuvissa vaatteissa ja kiillottomilla hiuksilla varustetuista suomalaisnaisista on auttamattoman rumia ja pahan näköisiä.
-
Kai se on se epävarmuus ja ennakkoluulot.

Vierailija
10/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuksia luullaan aina pidennyksiksi. Joskus yksi kaveri joutu kokeilemaan ihan kun ei uskonut että on omat kun ei oltu aikoihin nähty :D Joskus värjäsin urakalla hiuksia tummaksi ja siitä vaaleaksi... Ei ihme etteivät ne sillon kasvanut ollenkaan.

Vierailija
11/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:28"] Tekokynnet on hirveitä.. Jokaisella kasvaa kynnet ...

[/quote]

No eipä vaan kasva. Kaikki konstit on kokeiltu. Tai no, kyllähän ne kasvaa, mutta ovat niin heikot, etteivät työssäni kestä. Kesälomalla saan hetken nauttia hiukan pidemmistä kynsistä.

Itselläni on ripsipidennykset ja vain kaksi kavereistani on ne huomannut! Mieskään ei huomannut, kun en aikoinaan kertonut että sellaiset laitatan. Normaalisti näyttäisin samalta, jos käyttäisin pidentävää ripsiväriä. Mutta säästäähän tuo aikaa, kun aamulla pitää lähteä akaisin.

Vierailija
12/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:29"]Miten se on teiltä pois, jos jollakin on toisenlainen maku tai tyyli kuin teillä?
Keskiverto suomalaisnainen voisi panostaa pikkaisen enemmän itseensä. Hoitaa hiuksiaan, kynsiään ja ihoaan. Meikki tekisi terää monelle vastaantulijalle.
-
Suomessa on vallalla ajatus, että on jotenkin hienoa näyttää maatyöläiseltä ja olla mahdollisimman huomaamaton harmaavarpunen.
-
On yleisesti hyväksyttyä arvostella ja haukkua kauniiden ihmisten ulkonäköä, tai ihmisten, jotka tykkäävät laittaa itseään, oli se sitten katsojan mielestä tyylikästä tai ei.
Kukaan ei tässä ketjussa hyväksy sitä, jos sanon että mun mielestä valtaosa meikkaamattomista ja huonosti istuvissa vaatteissa ja kiillottomilla hiuksilla varustetuista suomalaisnaisista on auttamattoman rumia ja pahan näköisiä.
-
Kai se on se epävarmuus ja ennakkoluulot.
[/quote]

Kyllä minä ainakin meikkaan ja huolehdin itsestäni. Jokainen tekee sen tavallaan ja jos joku toinen haluaa liimauttaa itseensä muovia niin ei se ole mitenkään minulta pois. Mieluummin kampaan itse omia hiuksiani mutta joku toinen tykkää niistä liimatuista.

Vierailija
13/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:15"]

[/quote]

Jostain syystä kyllä oon nähnyt ennemminkin että siiderivalas ja nimenomaan itsestään huoltapitämätön kuvittelee näyttävänsä upealta kun on saanut räpsyripset. Kontrasti on jotenkin huvittava; en jaksa pitää itsestäni huolta, korjaankin tämän asian laittamalla kamalat tekoripset ja tadaa..

[/quote]

En itse ole nähnyt, mutta uskon kyllä. Mutta silti on jokaisella oikeus miellyttää itseään niin kuin haluaa. Yleinen naureskelu millekään ilmiölle ei ole mieltä kohottavaa.

Vierailija
14/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavinta ehkä on kun ujon ja aran oloinen teini laittaa "sänkykamariripset". Kontrasti on vaan jotenkin todella huvittava. Toivon että menee muodista pois pian...

Vierailija
15/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh dear, puhut asiaa. Pahimmassa tapauksessa joku on keskinyt tosiaan koristella itsensä joulukuuseksi; hämähäkki-tekoripset, näkyvä tekorusketus, halvat ja näkyvät hiustenpidennykset, rumat kotkankynnet ja parhaassa tapauksessa vielä silikonihuulet. Hyviä esimerkkejä näkyy esim "hottikset"-ohjelmassa. 

Vierailija
16/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ihan ok jos osaa laittaa sellaiset jutut jotka ei erotu heti silmään että ovat feikkejä. 

Vierailija
17/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä nainen voi näyttää kauniilta ilman näitä härpäkkeitä. Taidokas meikki (joka voi olla myös näyttävä!), siistit, hyväkuntoiset hiukset ja vaatteet saavat ihmeitä aikaan ja varsinkin se yhdistettynä vartaloon josta on pidetty hyvää huolta. Kukin tyylillään! 

Vierailija
18/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisen näköistä katseltavaa nämä naiset. Martina ja hengenpelastajat sarjassa varmaan jokaisella jotkut räpsyripset. siinä kunnon kanalauma.

Vierailija
19/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: tehkää palvelus itsellenne ja unohtakaa nuo härpäkkeet, olette paljon kauniimpia ilman niitä. T. mies 36

Vierailija
20/20 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuko luulee että ne voi laittaa niin ettei niitä nää feikiksi? Oikeasti?! Ei voi, sen huomaa silti vaikka olisi ns.taidolla ja hyvin tehdyt.