Pelottaa ettei kukaan huomaisi mun kuolemaa ennenkuin naapurit hajusta.
Ei oo työtä, ei läheisiä ei mitään. Välillä on työ mutta ne ei kauan kestä.
Kommentit (13)
Kuolema ei ole yleensä ongelma jos on jo toisella puolella ja vointi hyvä. Vaan se on ongelma mitä tapahtuu ennen sitä vai lähteekö rauhassa. Ja jos haluaisi elää vielä, niin se.
Jos tulee vielä tuttuja. Vaikea kyllä tutustua.
Sä olet itse ainut joka voi tehdä jotain asialle.
Mitä väliä sillä sitten on, eihän sillä kuolleelle ole merkitystä. En kyllä haluaisi kenenkään läheiseni löytävän itseäni jos kuolisin, koska ajattelen, että se olisi heille traumaattista. Mutta itseäni ei oman kuolleen kroppani kohtalo voisi vähempää kiinnostaa.
Suomessa sinkkuja enemmön kuin.koskaan joten mädäntymiset asuntoon tulevat vaan kasvamaan
Minulla on yhden tuttavan kanssa sopimus, että laitamme päivittäin toisillemme "hengissä" viestin. Se voi olla sanamuodoltaan jotain muutakin, mutta näin varmistamme, että joku huolestuu, jos meistä jommasta kummasta ei kuulu mitään.
Onneksi se ei sitä kuollutta haittaa, mutta tiedän tunteen. En haluaisi päätyä jutuksi nettilehteen: muumio löydetty kerrostalosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan positiivinen asia? Tarkemmin kun ajattelee
Huoltomiehelle, joka joutuu avaamaan oven ja poliiseille, jotka joutuvat tarkastamaan ruumiin, kyseessä on kaikkea muuta kuin postiviinen asia. Puhumattakaan siitä, joka joutuu siivoamaan kämpän.
Pahintahan tuossa on se, mitä naapurit sanoisivat, kun heille selviäisi, ettei sinulla ollut yhtään läheistä.
Jos haluaa itse vaikuttaa omaisuutensa jakoon, niin testamentti on tärkeää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa itse vaikuttaa omaisuutensa jakoon, niin testamentti on tärkeää tehdä.
Itse tein aikoinaan testamentin todistajineen. Mutta revin sen, kun elämäntilanteeni muuttui radikaalisti. Eli sijoitukseni tuottivat aika massiivisen omaisuuden ja selkäänpuukottavat ja mollaavat lähiomaiset tuntuivat väärältä kohderyhmältä omaisuuttani vastaanottamaan. En toki aio kuolla lähiaikoina, mutta kohtaloaaan ei kukaan voi välttää. Tulevat yllättymään jos päätän päiväni ennen heitä. Olen toki jo lahjoittanutkin suomalaiselle tieteelle ja taiteelle, mutta ne on tarkkaan kohdennettu.
Eikös tuo ole ihan positiivinen asia? Tarkemmin kun ajattelee