Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteitä Torniosta/Haaparannasta, kannattaako muuttaa? Millainen kulttuuri ja vastaanotto etelästä tulleelle?
28.03.2022 |
Houkuttaa halvempi asuminen ja Ruotsin läheisyys. Millainen paikka lapsille? Onko paljon puuhaa ja harrastuksia?
Kommentit (27)
Aikanaan muutama kuukausi siellä työharjoittelussa (kunta). Mukavia ihmisiä molemmin puolin rajaa, oikein kiva vastaanotto näin etelän ihmiselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan ok paikkoja molemmat. Ehkä Oulu olisi etelästä tulijalle helpompi?
Mene suoraan Haaparannan puolelle, niin olet taktisesti hyvässä paikassa, jos Putin hyökkää Suomeenkin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sutenööri kirjoitti:
Ja kukahan kehitysvammainen ei omista autoa?
Meillä kulkee täällä etelässä sellaset liikennevälineet kun metro,ratikka,paikallisjuna ja bussi.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä saa. Täällä ollaan avoimia ja. Lapset kyläilevät jne, mutta eiköhän joka puolella Suomea Lapset ole suht samanlaisia, eli kaikkea mahtuu. Koulut on laadukkaita. Osa isompia, osa pienempiä. Vähän riippuu asutko missäpäin Torniota. Täällä on monta kylä/ asuinaluetta.