Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ostaako joku noita 50-60-luvun tavaroita??

Vierailija
13.09.2015 |

Anoppi sitten kuoli ja perintönä tuli näköjään myös 80 neliön asunto, jossa hän oli varmaan 60 vuotta asunut. Kysymys kuuluu nyt, että onko mitään paikkaa tai järkeä yrittä myydä esim. noita 60-luvun villamattoja, ei ryijymattoja, vaan villaa värit sinapinkeltainen ja turkoosi. Ja nuo keittiön pinnatuolit.  Tai ihmeellisiä 60-luvun maljakoita. Vanhat verhoparit. Pikkutuoli. Ja ne matot. Mä en näe niissä kertakaikkiaan mitään säästettävää. 

Itse pidän kyllä vanhoista huonekaluista ja kankaistakin, mutta jostain talonpoikaisantiikista. Olen 55-vee ja minulle ne 60- 70-luvun kankaat ja värit ja matot on vaan tylsiä muistoja tylsästä lapsuudesta. 

Mihin niitä kannattaisi laittaa jos haluaisi myydä. Jos niitä joku ostais siis. Hinnoista ei mitään käryä myöskään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnatuolit on ainakin kysyttyjä

Vierailija
2/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:07"]

Pinnatuolit on ainakin kysyttyjä

[/quote]Ja sohvapöydät ja pikkulipastot. Samoin valaisimet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ostaisin heti! Todella kuumaa kamaa kaikki!

Vierailija
4/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaa.

Vierailija
5/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Facebookissa, niin siellä on useitakin kirppisryhmiä vanhoille tavaroille. 

Vierailija
6/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa hetki tori.fi palstaa ja sen huonekaluja. Hintahaarukka selviää varmaan sitä kautta parhaiten.

Vierailija
7/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo maljakotkin voi mennä, riippuu ihan siitä mitä ne on.

Yksi vaihtoehto on myydä koko irtaimisto sellaiselle, joka ostaa kuolinpesiä. Rahassa häviää, mutta on helppo ja nopea tapa. Vievät kaiken, jos niin haluaa.

Vierailija
8/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri 50-luvun lipaston 180 eurolla tähän vanhaan omakotitaloon.

Vierailija
9/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne myyntiin Tori.fi. Menen jo valmiiksi sinne väijymään. Myönnän, minulla on pakkomielle.

Vierailija
10/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne voi olla hyvinkin arvokkaita, kannattaa vähän perehtyä, ettei joku osta sulta koko kuolinpesää pilkkahinnalla.

Vierailija
11/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös peilipöydät ovat haluttuja.

Vierailija
12/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siellä sellaista hyllystöä, jossa on tummaa puuta, avohyllyt ja mustaa metallia? Ostaisin heti :).

Vierailija
13/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella haluttua tavaraa!

Vierailija
14/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti menee kaupaksi, varsinkin puuhuonekalut ja värikkäät kotimaiset maljakot.

Vierailija
15/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pinnatuoleihin sopiva pöytä, siis samaa sarjaa, ostan heti!

Vierailija
16/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa läpinäkyvä trolli.

Vierailija
17/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:13"]Selaa hetki tori.fi palstaa ja sen huonekaluja. Hintahaarukka selviää varmaan sitä kautta parhaiten.
[/quote]
Torin selaamisessa on se ongelma että siellä näkyy ne tuotteet (ja hinnat) jotka ovat jääneet myymättä. Kun on oikea tuote sopivalla hinnalla, se myydään saman tien.

Vierailija
18/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menevät kaupaksi viimeistä maljakkoa ja purkkia myöten! Älä ihmeessä heitä haluttua tavaraa roskiin. Olen viisikymppinen ja tiedän, että erityisesti sukupolvea nuoremmat arvostavat nöitä, mutta myös moni lapsuutensa 1960-70-luvulla elänyt. Kirppiksille pikkutavarat, huonekalut toriin tai huutonettiin.

Vierailija
19/19 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräsin isoisän kodista kamaa, jota kukaan ei halunnut. Kotia oli tyttärien (äitini ja tätini) toimesta tyhjennetty ja siivottu viikkoja ja oli vika kerta kun sinne menimme, Emmaus tms. taho oli tulossa hakemaan loput.

Mammat olivat keränneet Arabian teemat ja pöytähopeat ja kammottavat huonekalut mökeille.

Kysyin, että oletteko tosissanne, että ette halua täältä enää mitään? Keräsin sitten Ikean kassillisen kamaa ja myin, sain yli tonnin niistä. Seinalautasia, astioita, purkkeja jne. Just "kammottavaa 60-luvun kamaa" eli keräilijöiden klassikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi