Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Chris Rock hoiti kyllä hienosti sen tilanteen.

Vierailija
28.03.2022 |

Aika pahasti se vaimo on saanut itsetunnon alas Will Smithiltä.

Kommentit (483)

Vierailija
61/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Kyllä Hollywoodista tulee pska paikka jos Will Smith canceloidaan.

Monet nuoret näyttelijät surkeita.

Vierailija
62/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin Oscargaala ikinä, Oscarit alkoi huonontua kun Spike Lee aloitti Gaalassa aikoinaan BLM huutamisensa ja taso senkun laskee.

Nyt mentiin jo ihan kunnon ghetto-osastolle. Vielä olisi puuttunut joku Cardi B heittelemään kenkiään. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa minullakin tuollainen mies joka puolustaisi minua noin, eikä vaan nynnyilisi.🤗

Tunnistin onneksi jo teininä naistyypin, josta piti pysyä kaukana. Sellainen, joka yrittää hämmentää ja lietsoa, jotta saisi ”miehensä” tappelemaan puolestaan. Muutamakin sellainen sekopää tuli dumpattua heti alkuunsa, ja todella hyvä niin.

Vierailija
64/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi niggaa

Vierailija
65/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen miljonäärin kampauksesta tehtiin pilkkaa.

Vierailija
66/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudointa oli, että Will ensin itse näytti naurahtavan tai ainakin hymyilevän vitsille, mutta Jadan mulkaisun jälkeen piti lähteä lavalle asti riehumaan.

Aisankannattaja.

Vierailija
67/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Chris Rockista niin välittänyt, samanlaista geneeristä amerikkalaista pkanjauhantaa, mutta kyllä otti hienosti tuon tilanteen, se täytyy sanoa. Tietysti hän on varmasti lavoilla tottunut kaikenlaiseen, mutta pitää olla kova pokka, että pystyy jatkamaan noin tyynesti eteenpäin. 

Will Smithiä olen inhonnut aina, nyt vielä enemmän. Herraisä mikä skantärkeä öykkäri. Ja jengi vain taputti tuolle. Kai ne tapauttavat Venäjällekin, kun se meni pistämään sen jaskalandia, korruptoituneen ja päätään aukovan Ukrainan vastaamaan sanoistaan ja läimäyttelee avokämmenellä pitkin poskia? Että siitäs saa mokoma omia kansalaisiaan pilkkaava prsläpimaa? Vai onko tässä kohtaa väkivalta sitten kuitenkin, jostain syystä, ihmeen kaupalla, jotenkin väärin? Jotkut saa loukkaantua ja iskeä turpaan, joidenkin on vain nieltävä ja yrittää puhumalla?

Ryssäläistrolli hiljaa.

Vierailija
68/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistisen miljonäärin kampauksesta tehtiin pilkkaa.

Eikä edes tehty pilkkaa, vaan paremminkin sanottiin, että se tekee hänestä entistäkin ”bad-ass”:in, eli kyse oli paremminkin vitsin muotoon puetusta kohteliaisuudesta. Mutta sekin riitti tasapainottomalle miljonääri-itkupillille flippaamiseen.

Vierailija
69/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En perusta sen enempää Chris Rockista kuin Will Smithistäkään, mutta miten se on "hienosti otettu", jos ensin itse alkaa vittuilemaan sairaudesta kärsivälle ihmiselle? Sieti se jotain rangasitusta saadakin. Ainakaan samaa juontopestiä ei sille kannata toiste tarjota, kun ei osaa käyttäytyä.

Se oli vitsi, toki mauton sellainen kuten nykypäivänä on tapana. Jos Will Smith olisi ollut fiksu, hän olis maininnut jälkeen päin ettei toisten sairauksilla vitsiä tekeminen ole asialliista ja olisi keränyt pisteet kotiin. Nyt meni ura samalla kun se olisi lähtenyt uuteen nousuun.

Mielestäni toisten sairaudesta voi aivan hyvin vääntää vitsiä, ei siinä ole mitään mautonta. Ihmiset on vaan niin rajoittuneita, kun ei voi hyväksyä sellaista.

Kaikesta voi vääntää vitsiä. Ja tuo ei ollut edes pahantahtoista. Vertasi siilitukkakampaukseen, joka oli naispuolisella sotilaalla G.I. Janella eli roolihahmolla, jonka Demi Moore teki kuuluisaksi.

Vierailija
70/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi sönköttää ton Jadan sairaudesta ihan kuin se olisi joku lähtöä tekevä syöpäpotilas jona elämä on pian ohi.

Siltä lähtee tukka päästä.

Siihen ei kuole.

Ja jos se ei tykkää olla kaljuna, tai tehdä GI Jane 2 elokuvaa se voi ostaa vaikka 3m pitkän peruukin aidoilla intialaishiuksilla.

...tana.

Vierailija
71/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä tulisi mieleenkään mennä pilkkaamaan työkaveria, joka pitää turbaania. Ei hän koskaan ole maininnut asiasta, mutta olen ajatellut, että varmaan tuosta sairaudesta kyse kun se turbaani on aina päässä ja kulmakarvat ja ripset puuttuu.

Vierailija
72/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te voitte olla noin varmoja, että miten oikeasti oli tarkoitettu.

Vierailija
73/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauskaa kun miehet vääntävät vitsiä toistensa pienistä pileistä ja naiset latta- tai roikkorinnoistaan saunailtojen jälkimainingeissa. Just hauskaa, tykkään! Mielellään mahdollisimman julkisesti, koska vitsille pitää ihmiset osata nauraa. Myös pienille pippeleille. Ei ole edes mikään sairaus!  

Vierailija
74/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kyllä tulisi mieleenkään mennä pilkkaamaan työkaveria, joka pitää turbaania. Ei hän koskaan ole maininnut asiasta, mutta olen ajatellut, että varmaan tuosta sairaudesta kyse kun se turbaani on aina päässä ja kulmakarvat ja ripset puuttuu.

Sä et olekaan koomikko. Se on katsos koomikon työtä repiä vitsiä oikeastaan ihan mistä vaan. Kuuluukin koetella rajoja.

Vierailija
75/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et olekaan koomikko. Se on katsos koomikon työtä repiä vitsiä oikeastaan ihan mistä vaan. Kuuluukin koetella rajoja.

Ei voi kauhoa kun ei ole mistä kauhoo. 

Vierailija
76/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää nyt ei tainnu olla mitä tahansa työtovereita vaan Chris taisi vähän kiksauttaa Jadaakin taannoin ja se on vähän vielä hampaankolossa ku piti olla avoin suhde mut ei se sit tuntunukaa niin kivalta ku se toinen oliki sit jonku toisen kaa ja sillai...

Vierailija
77/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koomikko on sama kuin moukka, niin enpä ole.

Vierailija
78/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää nyt ei tainnu olla mitä tahansa työtovereita vaan Chris taisi vähän kiksauttaa Jadaakin taannoin ja se on vähän vielä hampaankolossa ku piti olla avoin suhde mut ei se sit tuntunukaa niin kivalta ku se toinen oliki sit jonku toisen kaa ja sillai...

Ai jaa no tollai tietenkii, sittehä se onki iha ok heittää läpykkää.

Vierailija
79/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä muijaa ei muka ole polkaissut, vaikuttaa olevan melkoinen hepsankeikka.

Vierailija
80/483 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä niin totaalisen loukkaavaa muka on siinä, että verrataan elokuvan vahvaan naishahmoon.