Miksi sinä kirkkoon kuuluva teet sunnuntaitöitä vastoin jumalasi ohjeita?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]
Mene ap vuorotöihin niin ei tarvi kateellisena täällä palstalla tehdä typeriä aloituksia.
[/quote]
En ole kateellinen. Olen vuorotöitä kokeillut eikä ne sovi mulle.
Ihmetyttää vain uskovaisten kasinaismoralismi.
[/quote]
Itse olet ymmärtänyt lepopäivän väärin ja oikein yrität keinolla millä hyvänsä päästä haastamaan riitaa. Mistään kaksinaismoralismista ei ole kyse. Kuten joku sanoikin, lepopäivä ei tarkoita ettei kukaan tekisi mitään, vaan tarpeelliset hommat hoidetaan. Ja lepopäivän voi pyhittää siten, että viettää vielä hartaamman päivän kuin normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"] Mene ap vuorotöihin niin ei tarvi kateellisena täällä palstalla tehdä typeriä aloituksia. [/quote]
Ihmetyttää vain uskovaisten kasinaismoralismi. [/quote] Siis oletko ihan pimeä? Syytät toisia kaksinaismoralismista, vaikka itse et edes kykene vuorotöihin, mutta haluat ettei vuorotöistä makseta korvausta? Joo, tosi reilua! :DDD
[/quote]
OLISIN kykenevä jos OLISI pakko. Ei ole koska on päivätyö.
En ole sanonut mitään maksamisesta. Olen kysnyt miksi vaaditaan liväkorvauksia?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:42"]
Uskon jumalaan, en raamattuun.
[/quote]En ole aloittaja, mutta tämä ketju taisi koskea kristittyjä.
Kristinusko on islaminuskoa. Kumpikin saastauskonto pitäisi kitkeä pois nyky-yhteiskunnasta.
Nyt on Aapeellä juutalaiset vellit ja kristityt puurot sekaisin
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:56"]
Miksi sinä aloittaja nautit kaikista kristillisen kalenterin sinulle suomista lomapäivistä, vrt. joulu, pääsiäinen, jne?
[/quote]
Miksi krstityt ovat varastaneet useat juhlat pakanoilta ja päälleliimanneet oman uskontonsa?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]
Mene ap vuorotöihin niin ei tarvi kateellisena täällä palstalla tehdä typeriä aloituksia.
[/quote]
Ihmetyttää vain uskovaisten kasinaismoralismi.
[/quote]
Siis oletko ihan pimeä? Syytät toisia kaksinaismoralismista, vaikka itse et edes kykene vuorotöihin, mutta haluat ettei vuorotöistä makseta korvausta? Joo, tosi reilua! :DDD