Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nykyteinit on niin kauniita ja komeita?

Vierailija
13.09.2015 |

Olen todella ihmeissäni! Itse olin teini 10 vuotta sitten ja ehkä yksi koko koulusta näytti siltä, miltä nyt näyttää suurinosa teineistä.

Mitä ihmettä on tapahtunut? :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkomailla sama juttu. Kim Kardashian on 34, täyttää 35 ja silti kukaan nuorempi julkkis ei oo saanut niin paljoa huomiota. Ja Miranda Kerr on 31 ja edelleen upea. Eikä noi gigi hadidit, selena gomezit ym ne ei oo sillä tavalla näyttävän näköisiä. Nuorten mallien nimiä on vaikea edes muistaa. Eikä edes Kate Upton, ei sekään oo Kimin kanssa samassa sarjassa, vaikka on 13 vuotta nuorempi ja noista nuorista kuuluisin. Joten oon ihan päinvastaista mieltä, 80-luvulla syntyneet naiset on 90-luvulla syntyneitä kauniimpia ja nuorempina oli kauniimpia. Tosi näyttäviä nuoria tyttöjä on nykyään tuskin lainkaan.

Vierailija
22/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä erottaa Kim Kardashianin Katr Uptonista ja Miranda Kerrin kenestä tahansa nuoremmasta huippumallista (en muista yhdenkään nimeä) on karisma. Sitä ei kovaksikeitetyillä ysäritytöillä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:03"]

Olen itse kyllä eri ihan mieltä. Nykyään harvoin näkyy sellasia todella näyttäviä kauniita nuoria naisia. Paitsi ehkä jossain Helsingissä. Eikä missienkään taso ole noussut. Jenni Dahlman ja Suvi Miinala on varmaan viimeisimmät oikeasti kauniit kauniit missit. Ja Martina Aitolehti viimeinen kaunis "tyrkkyjulkkis", jos näin voi sanoa. Siitä on menty vain alaspäin ainakin, jos 90-luvulla syntyneistä puhutaan.

[/quote]

Naisilla on paska naismaku. Jenni Dahlman ja Suvi Miinala ovat rumimpien missien joukossa. Martina Aitolehtikin on niin tavis kun voi vaan olla. Kasvot myös maskuliiniset. 

Vierailija
24/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että aloituksen on tehnyt teiniäiti ;)

Vierailija
25/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla on nyt paljon enemmän netti- ja kivijalkakauppoja ja niissä suhteessa halpoja ja tyylikkäitä vaatteita, kosmetiikka on parantunut ja sitä voi tilata netistä ympäri maailmaa. Ei mun aikana 90-luvulla ollut paljon mitään kivoja vaatekauppoja eikä oikein nettiäkään, mistä olisi voinut napata kauneus- ja tyylivinkkejä, netti oli silloin ihan alkeellinen kapistus. Tosin tuntuu siltä, ettei silloin panostettu ulkonäköön ihan niin paljon (ei ollut mahdollisuuksiakaan ostaa kaikkea sitä, mitä nykyään saa) ja muotikin on muuttunut niistä ajoista paljon. Itse kuljin teininä missä milloinkin, löysissä paidoissa ja verkkareissa enkä erityisemmin meikannut.

Vierailija
26/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sen kauniinpia, olet itse vanhentunut ja nyt se nuori sileä iho ja pieni koko näyttää sinusta hyvältä.

Mutta kun katsot tarkemmin, samanlaisia kuin ennenkin.

Muoti onmyös muuttunut ja nuorilla usein muodikkaat vaattteet, ennen teineille oli mitä annettiin.

Vierailija
27/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Minulla 16- ja 13-v tytöt ja olen monta kertaa ihaillut heidän ystäviään. Kauniita tyttöjä ja poikia ja lisäksi ihan älyttömön fiksuja ja hyvin käyttäytyviä. Olen sanonut tämän myös heille :) 

Vierailija
28/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerijäämät vedessä lisää naishormoneja kaikissa ja seurauksena on lapsenomaisempia naamoja joita taas pidetään söpöinä ja kauniina.

Vierailija
29/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:03"]

Olen itse kyllä eri ihan mieltä. Nykyään harvoin näkyy sellasia todella näyttäviä kauniita nuoria naisia. Paitsi ehkä jossain Helsingissä. Eikä missienkään taso ole noussut. Jenni Dahlman ja Suvi Miinala on varmaan viimeisimmät oikeasti kauniit kauniit missit. Ja Martina Aitolehti viimeinen kaunis "tyrkkyjulkkis", jos näin voi sanoa. Siitä on menty vain alaspäin ainakin, jos 90-luvulla syntyneistä puhutaan.

[/quote]

Naisilla on paska naismaku. Jenni Dahlman ja Suvi Miinala ovat rumimpien missien joukossa. Martina Aitolehtikin on niin tavis kun voi vaan olla. Kasvot myös maskuliiniset. 
[/quote]

Aika moni mies tykkää Martina Aitolehdestä kuitenkin, naisethan itse asiassa siihen suhtautuu vihamielisesti.

Vierailija
30/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan kauniimpia kuin ennen, sille joka muuta väittää niin 'happamia sanoi...jne. mistä sitten johtuu, parempi ravitsemus?

Vierailija
31/31 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muuttu kaikki kun Persut saivat ekat 4 edustajaa ja sitten kymmeniä kaksissa viime vaaleissa. Ensin hitaasti kaunistuivat ja sitten rysäyksellä tuossa runsaat 4 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän