Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nykyteinit on niin kauniita ja komeita?

Vierailija
13.09.2015 |

Olen todella ihmeissäni! Itse olin teini 10 vuotta sitten ja ehkä yksi koko koulusta näytti siltä, miltä nyt näyttää suurinosa teineistä.

Mitä ihmettä on tapahtunut? :D

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus on in

Vierailija
2/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Mulla on fb-kavereina jonkin verran näitä 35-50 -vuotiaita naisia, jotka laittavat nuortensa rippikuvia tai ihan vain tavallisia otoksia seinälleen, niin lähes aina on kuvassa lumoavan kauniita nuoria naisia tai komeita nuoria miehiä. En voi kuin ihmetellä, eikä niiden vanhemmat mitään missejä tai malleja ole, ihan tavallisia suomalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on katoavaista myös kauneus ja komeus.

Vierailija
4/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan meikata paremmin ja luonnollisesti, aknen hoitoon parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
5/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on läskimpiä kuin aikaisemmin. Jos se sinusta kaunistaa ja komistaa, niin ihmettelen suuresti.

Vierailija
6/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oppineet pukeutumaan itsevarmasti ja kävelemään hyvässä ryhdissä, ei siinä muuta. Sotatraumojen vaikutus alkaa vissiin vihdoin hellittää. Läheltä kun näkee naaman, niin kyllä sieltä sitten se suomiperuna kuitenkin useimmiten paljastuu.

Vierailija
7/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:49"]

Ovat oppineet pukeutumaan itsevarmasti ja kävelemään hyvässä ryhdissä, ei siinä muuta. Sotatraumojen vaikutus alkaa vissiin vihdoin hellittää. Läheltä kun näkee naaman, niin kyllä sieltä sitten se suomiperuna kuitenkin useimmiten paljastuu.

[/quote]

Niin ja nykyään tietous esimerkiksi raskauden aikana käytetystä ravinnosta on ihan eri luokkaa kuin vaikka 80-luvulla. Varmaan vaikuttaa sekin siihen, että nuoret ovat nykyään niin pitkiä. 

Vierailija
8/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien muokkaaminen, parempia meikkaamaan, tyylitajuisempia kuin ennen, ja pojasta se polvi paranee kai muutenkin.

Vierailija
9/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kehitys on ennemminkin ollut päinvastainen.

Vierailija
10/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat tietoisempia terveellisistä elintavoista, heillä on aiempaa enemmän käytettävissään rahaa, heillä on aiempaa enemmän vaihtoehtoja, miten näyttää paremmalta. Ja sen lisäksi tänä päivänä on täysin luvallista ja jopa suotavaa näyttää hyvältä. 

Vierailija
11/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet, värit, valot, varjot, tissien korostaminen jne

Vierailija
12/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa meikkeihin ja ylipäätään meikkaukseen ja sen laatuun panostetaan. Samoin hiukset on värjätty ja hoidettu ja hiustyylit ovat kauniita. Pitkät kiiltävät luonnollisen näköiset hiukset on paljon nätimmät kuin esim. oman nuoruuden kuiva valkaistu kasaripermis. Vaatteet ovat myös tyylikkäät ja vartalolle sopivat vrt. ylisuuret nahkatakit tai järkyttävät olkatoppaukset.

Vierailija
13/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on todella suotava suuntaus. Viimeinkin alkaa se ensisilmäyksellä nähtävä junttius kadota. Olen 35-vuotias mies ja vihdoin kehtaa laittaa kaupungille siistit vaatteet päälle. Saman ikäiset kaverit kulkee kyllä hirveissä rytkyissä, joten silloin kun näen heitä, niin laitan vähän enemmän porukkaan sopivaa, vanhaa kamista niskaan.

Vierailija
14/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa omia nuoruusajan kuviasi. Häivytä kuvissa olevilta henkilöiltä akne, Mikkihiiri-verkkarit, huono ryhti, typerät ilmeet ja kuvittele päätä pitkin kammatun omanvärisen pottatukan/roikkuletin tilalle tuuheat, muotoillut ja muotoon leikatut hiukset.

Kyllä nuoret olivat silloin ihan yhtä kauniita ja komeita, mutta ei silloin osattu (tai tullut edes mieleen) trimmata ulkonäköä viimeisilleen. Kuljettiin sisarusten vanhoissa vaatteissa ja omaa kroppaa luultavasti hävettiin vielä parikymppisenä tiukkissukulaisten takia... 

Puhumattakaan siitä että silloin valokuvaus tarkoitti että otetaan filmikameralla n. 20 räpsyä vuodessa ja ne kuvat näki sitten vuoden päästä kun kuvat kehitettiin. Kukaan ei tiennyt miten pitää olla että näyttäisi valokuvassa hyvältä, puhumattakaan että olisi voinut valita sen parhaan päivän parhaan kuvan 200 digiräpsyn joukosta. Jos koulukuvauspäivänä sulla oli hiukset likaiset ja otsa ruvella, niin se oli sitten sinun ulkonäkösi siltä vuodelta ja end of story.

Vierailija
15/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:19"]

Olen todella ihmeissäni! Itse olin teini 10 vuotta sitten ja ehkä yksi koko koulusta näytti siltä, miltä nyt näyttää suurinosa teineistä. Mitä ihmettä on tapahtunut? :D

[/quote]

Minkä ikäine olet. Its eolen huomannut vanhentuessani,de ttä kaikki nuoret alkavat näyttää paremman näköisiltä kuin mitä silloin kun itse olin nuorempi.  Näinhän ne vanhempani sanoivatkin:kaikki nuoret ovat kauniita. Silloin sitä kovasti ihmettelin. 

Vierailija
16/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kyllä mun mielestä nykyteinit on aikas tuhtia sakkia. Ja myös kasvaneet valtavan isokokoisiksi, niin pituus- kuin leveyssuunnassakin.

90-luvulla lamavuodet varmasti näkyivät nuorten ulkonäössä. Olen itse sitä mieltä, että 80-luvulla ja aikaisemmin ihmiset olivat ulkoisesti terveemmän näköisiä. Tietysti nytkin on tämä fitness-buumi, mutta se on vain oma juttunsa.

Vierailija
17/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:10"]

No jaa, kyllä mun mielestä nykyteinit on aikas tuhtia sakkia. Ja myös kasvaneet valtavan isokokoisiksi, niin pituus- kuin leveyssuunnassakin.

90-luvulla lamavuodet varmasti näkyivät nuorten ulkonäössä. Olen itse sitä mieltä, että 80-luvulla ja aikaisemmin ihmiset olivat ulkoisesti terveemmän näköisiä. Tietysti nytkin on tämä fitness-buumi, mutta se on vain oma juttunsa.

[/quote]

Nuorten ylipainoisuus on tosiaan nousussa. Ehkä nykyään on enemmän kahtiajako siinä, että läskit ja hoikat on omissa porukoissaan. Katukuvassa kyllä pistää silmään hoikkien nuorten määrä. Kaipa lihavat on sitten enemmän sisätiloissa, kun ei huvita esitellä itseään yhtä innokkaasti.

Vierailija
18/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauneudessa ja komeudessa voitetaan, se älykkyydessä hävitään.

Vierailija
19/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kyllä eri ihan mieltä. Nykyään harvoin näkyy sellasia todella näyttäviä kauniita nuoria naisia. Paitsi ehkä jossain Helsingissä. Eikä missienkään taso ole noussut. Jenni Dahlman ja Suvi Miinala on varmaan viimeisimmät oikeasti kauniit kauniit missit. Ja Martina Aitolehti viimeinen kaunis "tyrkkyjulkkis", jos näin voi sanoa. Siitä on menty vain alaspäin ainakin, jos 90-luvulla syntyneistä puhutaan.

Vierailija
20/31 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanoidit on siittänyt naisia jo pitkään, valta näille siirtyy kun niitä on enemmän kuin ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän