Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko flunssan sivuoireena olla pahoinvointia?

Vierailija
13.09.2015 |

Olin eilen menossa nukkumaan, kun yhtäkkiä ilman "varoitusta" koko kropan valtasi aivan kauhea olo. En voinut olla missään asennossa, kun koko ajan tuntui, että nyt tulee oksennus. Menin jotenkin paniikkiin siitä tunteesta ja tärisin ja oli kylmä ja kuuma samaan aikaan, kurkkua kuristi ja vatsaa väänsi. Hain vettä ja olo helpotti jonkin ajan päästä. Kokonaisuudessaan tää "kohtaus" kesti ehkä 20 minuuttia.

Nyt on jo viides flunssapäivä menossa. Kauhea nuha ja yskä ja kuumettakin on ollut välillä, etenkin iltaisin. Mun flunssat on aina rajuja, mutta tuollaista pahoinvointia ei ole ollut koskaan. Onko se ihan normaalia flunssan yhteydessä, vai olikohan kyse jostain vakavasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla. Yleensä tuleekin jos kyseessä on lapsille tyypillinen nuha-kuume. Pennuthan usein yrjöilee näissä päiväkodeissa pyörivissä flunssissa. Aikuiset usein vaan välttyy pahoinvoinnilta, vaikka muuten sairastavat saman taudin.

Vierailija
2/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullosta "sikaflunssalta", inho tauti. Minä myös oksensin ja ripuloin ja maha oli tosi kipeä. Kolmessa viikossa painosta lähti 8 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:13"]Kuullosta "sikaflunssalta", inho tauti. Minä myös oksensin ja ripuloin ja maha oli tosi kipeä. Kolmessa viikossa painosta lähti 8 kiloa.
[/quote]

Vitut.

Vierailija
4/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:13"]Kuullosta "sikaflunssalta", inho tauti. Minä myös oksensin ja ripuloin ja maha oli tosi kipeä. Kolmessa viikossa painosta lähti 8 kiloa. [/quote] Vitut.

[/quote]

Miksi noin ruma sana:)

Vierailija
5/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Itse kärsin huonosta olosta varsinkin jos on kova yskä ja limaa erittyy paljon.

Vierailija
6/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:20"]

Voi olla. Itse kärsin huonosta olosta varsinkin jos on kova yskä ja limaa erittyy paljon.

[/quote]

Sitäkin minulla kyllä on.

Vierailija
7/9 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus oksennellutkin flunssassa, varsinkin jos kova kuume. Ja pyörtyillyt myös. Mutta yksilöllistähän tämä, toiset ihmiset ylipäätään herkempiä kaikenlaiselle pahoinvoinnille.

Vierailija
8/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa edelleen käynnissä vaikka se onkin helpottanut vähän. Pahoinvointi sen sijaan yllättää välillä edelleen ja ruoka ei meinaa millään maistua :( parantuisimpa nyt vaan nopeasti, tämä ei ole kovin mukavaa

Vierailija
9/9 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi