Pitääkö 40v salassapidettävät asiat olla kertomatta?t.ammattivalittaja
Jos oikeudenpäätökset on salassa pidettäviä 40v niin eikö niitä saa kertoa kenellekkään?
Kommentit (47)
Ihminen saa kertoa ihan vapaasti, jos itse liittyy asiaan. Oikeus ei saa sanoa asiasta julkisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:15"]
Joko olet päässyt varamummoksi? Olethan ihanan lämmin ja huomioonottava ihminen.
[/quote]Aloitan parin viikon päästä. Rakastan mä nuorempaa lastani yli kaiken.ap
[/quote]
Äidin kuuluu rakastaa jokaista lastaan.
Salassapidettävä asiat pitää.aivan ehdottomasti kertoa täällä AV:lla.
Siis on pakko kertoa.Tutustu Suomen lakiin.
En mä niitä palstalle kerro vaan tuolle adoptioon antamalle lapselle ettei turhaan pidä bioisäänsä niin arvossa.ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:46"]
En mä niitä palstalle kerro vaan tuolle adoptioon antamalle lapselle ettei turhaan pidä bioisäänsä niin arvossa.ap
[/quote]
Tarkoitatko sitä lasta, johon juuri katkaisit kaikki suhteet ja johon et enää ikinä aio olla yhteydessä?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:46"]
[/quote]
Tarkoitatko sitä lasta, johon juuri katkaisit kaikki suhteet ja johon et enää ikinä aio olla yhteydessä?
[/quote]Tarkoitin koska mua pyydettiin hommaamaan hautakivi bioisänsä haudalle enkä sille paskapäälle hommaa mitään.ap
No millä keinoin sitten kerrot asian pojalle, kun et ole missään yhteyksissä? Telepaattisesti?
Tämän hautakivipyynnönhän sait jo vuosia sitten ja kieltäydyit. Ei sun enää tarvitse siihen palata.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]
että höpöhöpöhöpö
[/quote]Teki kuule sellaisia juttuja että joutui linnaan 9kk eli ei ollut mikään puhda pulmunen. Ensi kertalaisena sai puolet enemmän vankeustuomiota mutta puolet siitä eli 9kk lusi.ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]
No millä keinoin sitten kerrot asian pojalle, kun et ole missään yhteyksissä? Telepaattisesti?
Tämän hautakivipyynnönhän sait jo vuosia sitten ja kieltäydyit. Ei sun enää tarvitse siihen palata.
[/quote]Sain kirjeen niiltä asiasta ja vahingossa sen avasin koska siinä sama leima kuin jos se olisi tädiltäni jos olisin älynnyt että se on heiltä olisin sen suoraan pesässä polttanut. Ja kyllä hain perjantain postit vasta tänään.ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]No millä keinoin sitten kerrot asian pojalle, kun et ole missään yhteyksissä? Telepaattisesti?
[/quote]
Poika arvaa tietenkin. Älä ole tylsä. Toki poika, joka ei ole äitinsä kanssa väleissä, miettii nytkin kuumeisesti, mitä salassa pidettävää hänen isästään on. Eikös tämä poika saanut raiskauksesta alkunsa? Kun ap oli naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]
että höpöhöpöhöpö
[/quote]Teki kuule sellaisia juttuja että joutui linnaan 9kk eli ei ollut mikään puhda pulmunen. Ensi kertalaisena sai puolet enemmän vankeustuomiota mutta puolet siitä eli 9kk lusi.ap
[/quote]
Ei ne asiakirjat ole 40 vuotta salaisia, jos tuomio ollut noin lyhyt!
Miksi pysyttelit kymmenen vuotta naimisissa sen "paskapään" raiskaajan ja rikollisen kanssa? Et lähtenyt läiskimään vaan vapaaehtoisesti elit yhdessä tyypin kanssa kunnes kuolema teidät erotti.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"]No millä keinoin sitten kerrot asian pojalle, kun et ole missään yhteyksissä? Telepaattisesti? Tämän hautakivipyynnönhän sait jo vuosia sitten ja kieltäydyit. Ei sun enää tarvitse siihen palata. [/quote] Poika arvaa tietenkin. Älä ole tylsä. Toki poika, joka ei ole äitinsä kanssa väleissä, miettii nytkin kuumeisesti, mitä salassa pidettävää hänen isästään on. Eikös tämä poika saanut raiskauksesta alkunsa? Kun ap oli naimisissa?
[/quote]Ei mun entinen mieheni mistään mun raiskauksestani lusinut kyllä nyt oli paljon pahemmista jutuista kyse.ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:06"] että höpöhöpöhöpö [/quote]Teki kuule sellaisia juttuja että joutui linnaan 9kk eli ei ollut mikään puhda pulmunen. Ensi kertalaisena sai puolet enemmän vankeustuomiota mutta puolet siitä eli 9kk lusi.ap [/quote] Ei ne asiakirjat ole 40 vuotta salaisia, jos tuomio ollut noin lyhyt!
[/quote]Kyllä vaan on.ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:11"]
Miksi pysyttelit kymmenen vuotta naimisissa sen "paskapään" raiskaajan ja rikollisen kanssa? Et lähtenyt läiskimään vaan vapaaehtoisesti elit yhdessä tyypin kanssa kunnes kuolema teidät erotti.
[/quote]Koska hän sai mun talousasiani niin rempalleen etten voinut lähteä jotenkin munkin oli laskut maksettava.ap
Mutta miksi ihmeessä täällä jauhetaan siitä pojasta??? Ap? Juurihan itse teit aloituksen ja pyysit, ettei sitä asiaa enää kaivella. Muistatkos?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:14"]
Mutta miksi ihmeessä täällä jauhetaan siitä pojasta??? Ap? Juurihan itse teit aloituksen ja pyysit, ettei sitä asiaa enää kaivella. Muistatkos?
[/quote]Koska se idiootti lähetti taas postia ja mun isäni plus tätini asuu samalla suunnalla ja heidänkin kirjeissään on sama leima joten en voinut tietää että se on siltä.ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:14"]
[/quote]Koska se idiootti lähetti taas postia ja mun isäni plus tätini asuu samalla suunnalla ja heidänkin kirjeissään on sama leima joten en voinut tietää että se on siltä.ap
[/quote]
Se "idioottihan" voi lähettää sulle postia vaikka joka päivä. Mutta sun ei tarvitse raportoida asiaa nettiin.
Eikös se ole niin, että ne asiakirjat ovat salaiset eikä oikeudenkäyntiin liittyvästä rikoksesta voi julkisesti kertoa.