Lindsay
Hyvä esimerkki mitä tapahtuu ihmiselle kun kusi nousee päähän, karmeata katseltavaa kyseinen ohjelma. Ei tarvitse toista kertaa katsoa, tulipahan totakin roskaa katseltua siivoamisen ohella. Jos omista lapsista tulisi tuollaisia kokisin, että olen epäonnistunut kasvattajana täydellisesti.
Kommentit (8)
"Kuka palkkaisi moisen epäluotettavan ja tasapainottoman sekoilijan."
Ei kukaan, sillä hän ei ole mieleltään terve vaan sairas. Ei siis sekoilija.
Ap, lapsesi voi koska tahansa sairastua, niin myös sinä.
Pari jaksoa kattonut ja Lindsay vaikuttaa kyllä erittäin hankalalta ihmiseltä..
Vierailija kirjoitti:
"Kuka palkkaisi moisen epäluotettavan ja tasapainottoman sekoilijan."
Ei kukaan, sillä hän ei ole mieleltään terve vaan sairas. Ei siis sekoilija.
Ap, lapsesi voi koska tahansa sairastua, niin myös sinä.
Aha. Sulla on varmaan Lohanille valmiina diagnoosikin?
Onhan se nyt kumminkin menestynyt työssään paremmin kuin 99,99 prosenttia ihmisistä. Ei siihen kuka tahansa sekoilija pysty. Jos on vaikka hoitamaton bipolaarisairaus niin tuolla rahamäärällä ja sekoilumahdollisuuksilla (alkoholi, huumeet) saisi kuka vaan pahaa jälkeä aikaan.
Onko se oikeasti jotenkin seonnut tai erikoinen vai yrittääkö media vain antaa sellaisen kuvan? Mä oon yhden jakson katsonut ja siinä se vaikutti ihan tavalliselta rikkaalta tähdeltä, joka on tottunut saamaan rahalla kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti jotenkin seonnut tai erikoinen vai yrittääkö media vain antaa sellaisen kuvan? Mä oon yhden jakson katsonut ja siinä se vaikutti ihan tavalliselta rikkaalta tähdeltä, joka on tottunut saamaan rahalla kaikkea.
Sain sen käsityksen, että kaveripiiri on jotenkin kyseenalainen. Eikä vanhemmatkaan sieltä normaalimmasta päästä. Mut onhan hänellä ihan selkeästi psyykkistä epätasapainoa eikä varmaan ole tarpeeksi sitoutunut hoitoihin tai ne on olleet hänelle vääränlaisia. Lindsay-ilmiöhän on tosi tyypillinen Hollywoodin lapsitähdille. Tarvii olla vahva pää, että kestää.
Olen nyt katsellut tätä huttua kolmannella (?) uusintakierroksella. Sarjahan on pari vuotta vanha, ja sankaritar on sittemmin palannut vanhoihin addiktioihinsa ja sekoillut pitkin Eurooppaa ainakin viime kesänä. Musta on tyrmäävää ja säälittävääkin se, että moisella turhalla julkkiksella on Oprah'n tuotantoyhtiön kustantamana hieno kämppä ja lauma ihmisiä, jotka yrittävät auttaa kaikin voimin Lindsayta, mutta likka vaan märisee, ettei kukaan häntä auta. Hänellä on suuria kuvitelmia itsestään ja elämästä hänen napansa ympärillä, jotka eivät mitenkään vastaa todellisuutta.
Joskus mietin, miten tältä näyttelijättäreltä ei tule uusia elokuvia, mutta nyt ymmärrän sen täysin. Kuka palkkaisi moisen epäluotettavan ja tasapainottoman sekoilijan.