wau! Mun ex! <3
Seurusteltiin yli 10v sitten. Viimeksi tavattu varmaan kolme vuotta sitten.
Olin viikonloppuna baarissa ja huomasin tutut kasvot toisella puolella ravintolaa. Hän huomasi mut samaan aikaan. Lähdettiin kävelemään toisiamme kohti ja kohdatessa halattiin ja ruvettiin suutelemaan. Sanaakaan ei vaihdettu hetkeen. Aivan kuin kaikki vuodet olis hävinnyt välistä.
Loppuilta oltiin toisissamme kiinni kuin iilimato ja en muista kenenkään koskaan katsoneen mua niin rakastuneen näköisenä. Itsekin olin ja olen edelleen aivan lumoutunut. Yhteistä yötä emme kuitenkaan lähteneet viettämään. Saa nähdä kuinka jatkon käy. Kaipaavia viestejä ollaan sen jälkeen vaihdettu.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:18"]
Se on exä molemminpuolisten väärinymmärrysten vuoksi. Molemmat oletti jotain, eikä asioita selvitetty. Erohan siitä tuli. Nämä väärinymmärrykset korjattiin edellisen kerran kun nähtiin, mutta silloin olimme molemmat varattuja. Totesimme vaan silloin jo molemmat, että jos olisi puhuttu ja selvitetty asiat, olisimme varmaan vieläkin yhdessä.
Emme ole olleet yhteydessä, koska hänellä ollut aina prepaidnumero, joka vaihtunut aina säännöllisesti, joten mulla ei hänen numeroa, eikä hän ole facessa tms. Minulla taas vaihtui sukunimi, jota hän ei tiennyt.
AP
[/quote]
Elämäm kouluaisuus?
Olette kommentoijat idiootteja. Olisipa hienoa jos nyt oikeasti saisitte toisenne jos kerran molemmat sitä tosissaan haluatte. T:mies
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:18"]Se on exä molemminpuolisten väärinymmärrysten vuoksi. Molemmat oletti jotain, eikä asioita selvitetty. Erohan siitä tuli. Nämä väärinymmärrykset korjattiin edellisen kerran kun nähtiin, mutta silloin olimme molemmat varattuja. Totesimme vaan silloin jo molemmat, että jos olisi puhuttu ja selvitetty asiat, olisimme varmaan vieläkin yhdessä.
Emme ole olleet yhteydessä, koska hänellä ollut aina prepaidnumero, joka vaihtunut aina säännöllisesti, joten mulla ei hänen numeroa, eikä hän ole facessa tms. Minulla taas vaihtui sukunimi, jota hän ei tiennyt.
AP
[/quote]
Ok. Jos olitte viimenäkemällä molemmat varattuja, niin aika uhkarohkeaa heittäytyä ensitöikseensä suutelemaan kun tietoa toisen parisuhdestatuksesta ei ole...
[/quote]Elämässä tarvitaan rohkeutta.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:25"]
Olin viikonloppuna baarissa ja huomasin tutut kasvot toisella puolella ravintolaa. Hän huomasi mut samaan aikaan. Lähdettiin kävelemään toisiamme kohti ja kohdatessa halattiin ja ruvettiin suutelemaan. Sanaakaan ei vaihdettu hetkeen. Aivan kuin kaikki vuodet olis hävinnyt välistä.
Loppuilta oltiin toisissamme kiinni kuin iilimato ja en muista kenenkään koskaan katsoneen mua niin rakastuneen näköisenä. Itsekin olin ja olen edelleen aivan lumoutunut. Yhteistä yötä emme kuitenkaan lähteneet viettämään. Saa nähdä kuinka jatkon käy. Kaipaavia viestejä ollaan sen jälkeen vaihdettu.
[/quote]
ja sit sä heräsit.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:25"]
[/quote]
ja sit sä heräsit.
[/quote]ja päästit kissan ulos.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:27"]
Se on exä molemminpuolisten väärinymmärrysten vuoksi. Molemmat oletti jotain, eikä asioita selvitetty. Erohan siitä tuli. Nämä väärinymmärrykset korjattiin edellisen kerran kun nähtiin, mutta silloin olimme molemmat varattuja. Totesimme vaan silloin jo molemmat, että jos olisi puhuttu ja selvitetty asiat, olisimme varmaan vieläkin yhdessä.
AP
[/quote]
Elämäm kouluaisuus?
[/quote]
Jos välttämättä haluat lokeroida, niin kyllähän mä aika perus wt olen, enkä koulujakaan ole käynyt. Töitä olen kuitenkin ikäni tehnyt, en kuitenkin siis sentään työtä vieroksuva sossupummi. Tämä kun sinua vaikuttaisi kiinnostavan.
Mutta ihminen mäkin kai olen ja jos nyt olen onnellinen ja iloinen, onko se sulta pois?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:31"]
Olette kommentoijat idiootteja. Olisipa hienoa jos nyt oikeasti saisitte toisenne jos kerran molemmat sitä tosissaan haluatte. T:mies
[/quote]
Kiitos. Tänään menen kahville ja juttelemaan kasvokkain miten jatketaan. Lupaavalta näyttää.
AP
AP aika huolimaton nainen. Polkupyörä.
Kuulostaa kivalta :) itse sattumien kautta törmäsin ihanaan miehern jonka kanssa olen viettänyt aikaa vaikka seksiä ei ole ollut. Nyt mietin miksi enäö olen nykyisesdä suhteessa kun tuo tapaani mies on kaikkea mitä haluan ja enemmänkin :)?
Oletteko nyt molemmat vapaita? Ehkä mies vain hakee pillua nussittavaksi.
Terv. Pano-Petri
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:27"]
AP
[/quote]
Elämäm kouluaisuus?
[/quote]
Jos välttämättä haluat lokeroida, niin kyllähän mä aika perus wt olen, enkä koulujakaan ole käynyt. Töitä olen kuitenkin ikäni tehnyt, en kuitenkin siis sentään työtä vieroksuva sossupummi. Tämä kun sinua vaikuttaisi kiinnostavan.
Mutta ihminen mäkin kai olen ja jos nyt olen onnellinen ja iloinen, onko se sulta pois?
[/quote]
aikuinen mies jolla on vain pre-paid numero ja sekin vaihtuu tiheään, ei herätä luottausta.
Mutta olkaa vaan onnellisia. Kunnes seuraava väärinymmärrys tulee...
Aika kultaa muistot ja kännissä panettaa. Seksiä se vaan on.
Ja jos olette niin kaivanneet niin miksei kumpikaan ole ollut yhteydessä?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:18"]Se on exä molemminpuolisten väärinymmärrysten vuoksi. Molemmat oletti jotain, eikä asioita selvitetty. Erohan siitä tuli. Nämä väärinymmärrykset korjattiin edellisen kerran kun nähtiin, mutta silloin olimme molemmat varattuja. Totesimme vaan silloin jo molemmat, että jos olisi puhuttu ja selvitetty asiat, olisimme varmaan vieläkin yhdessä.
AP
[/quote]
Ok. Jos olitte viimenäkemällä molemmat varattuja, niin aika uhkarohkeaa heittäytyä ensitöikseensä suutelemaan kun tietoa toisen parisuhdestatuksesta ei ole...