En ole ollut ikinä krapulassa
Kommentit (4)
Kaikille tulee joskus krapula jos kunnolla ottaa kippoa. Tietenkin niitä on erillaisia krapuloita. Yksi on yrkkä krapula, toinen päänsärky, kolmas morkkis mikä voi liittyä edellämainittuihin. Pahin on pelkotila krapula, se on oikeasti kamalaa. Parempi olisi kun saisi laillisesti käyttää miedompia päihteitä mistä ei tule krapuloita.
Et, minä en ole ollut edes humalassa, vaikka ikää on jo yli 50. :) Ei, enkä ole uskovainen. Haluan vain pitää hallinnan itselläni. Sitäpaitsi humalainen ei ole mikään kaunis näky, tympeääkin se sönköttäminen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:32"]Et, minä en ole ollut edes humalassa, vaikka ikää on jo yli 50. :) Ei, enkä ole uskovainen. Haluan vain pitää hallinnan itselläni. Sitäpaitsi humalainen ei ole mikään kaunis näky, tympeääkin se sönköttäminen.
[/quote] Se on kyllä ärsyttävää, että heti oletetaan että on uskovainen. Kiitän fiksusta alkoholinkulutuksestani vanhempia, jotka ovat itse olleet hyvä esimerkki. Itse en siis ole täyskieltäytyjä. Joskus lähden lasilliselle/kahdelle ystävien kanssa. ap
Täällä myös. Olen kyllä ollut humalassakin. Jos juon liikaa, alkaa väsyttää. Sitten nukun ja juon vettä. Tietyistä juomista tulee migreeni, mutta se on eri asia.