Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi? (flirtti)

Vierailija
13.09.2015 |

Minulla on tuore miespuolinen kaveri, joka on puhunut toisesta naisesta mutta samalla 'vähätellyt', että ei hän ole kuitenkaam tähän naiseen vielä sidottu ja koko homma on vielä auki. Kaveri on deittisivustolla. Ja sanonut, että pitää minua kaverina. Mutta...
+ hän on kehunut ulkonäköäni. Ensimmäinen kommentti kuvastani oli jotain tyyliin "Oi! Oletpas sinä ××××"
+ viestittelee... PALJON
+ kyselee paljon pienenpieniä asioita, joiden ei luulisi kiinnostavan ketään XD tyyliin että mitä ostit kaupasta.
+ käyttää paljon ;) tuota. Joo, se on ainoastaan hymiö, tiedetään. Mutta jotenkin...

En tiedä!!! En vain ole tottunut tällaiseen kaveruuteen miesten kanssa. Joo, hyväksyn sitten (kiukkua niellen...) jos olen vain kaveriainesta, mutta jotenkin...outo olo.

Kaveri ei ole mikään salipumppaaja-posettaja eikä kerskaile millään naisasioilla muutenkaan.
Minun on myös erittäin hankalaa kuvitella tätä henkilöä pönkittämässä egoaan toisten kustannuksella, mutta tietenkään en tunne häntä läpikotaisin. Ei kyllä tunnu mitenkään leuhkalta tyypiltä. Mutta miksi kaikki tällainen käytös, jos olen pelkkä kaveri? Kaikki aikaisemmat identtiset kokemukseni ovat johtaneet suhteeseen. Siksi tämä tuntuu niin omituiselta...

En toivoisi vittuilua, kunhan vain olen hämilläni ja avaudun. Ja flirtti luonne olen itsekin, mutta kyllä käytöksestäni huomaa milloin se on läppää ja milloin vähän vähemmän läppää... Esimerkiksi en koskaan "pommita" kavereita viesteillä, ne on sitten jotain enemmän...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullot kii akat. 

Vierailija
22/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:55"]Pullot kii akat. 
[/quote]

Pullo on ollut kiinni useita kuukausia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Say sum...

Vierailija
24/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arg.

Vierailija
25/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
26/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee välillä haukkaa happee ulos äläkä istu sisällä.. alkaa mielikuvituksesi laukkaamaan

Vierailija
27/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 04:32"]Mee välillä haukkaa happee ulos äläkä istu sisällä.. alkaa mielikuvituksesi laukkaamaan
[/quote]

Olen haukannut. Kiitos huolenpidosta...

Vierailija
28/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Voisiko mies pitää sitoutumista vielä liian aikaisena?

Vierailija
29/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:46"]

3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä.

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, että tällaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin. Miksi nämä aikaisemmat suhteet eivät ole kestäneet? 

Vierailija
30/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:46"]

3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä.

[/quote]

Ymmärsinkö oikein, että tällaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin. Miksi nämä aikaisemmat suhteet eivät ole kestäneet? 
[/quote]

Ei niiden kestämättömyys liity tähän vaan se, että aiemmin aina kun olen saanut oudon fiiliksen silloisen miehen jutuista niin vaistoni on aina osunut oikeaan. Ja nyt yhtäkkiä se onkin pelkkää kaveruutta...

Vierailija
31/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:46"] 3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä. [/quote]   Ymmärsinkö oikein, että tällaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin. Miksi nämä aikaisemmat suhteet eivät ole kestäneet?  [/quote] Ei niiden kestämättömyys liity tähän vaan se, että aiemmin aina kun olen saanut oudon fiiliksen silloisen miehen jutuista niin vaistoni on aina osunut oikeaan. Ja nyt yhtäkkiä se onkin pelkkää kaveruutta...

[/quote]

Jos haluaa kuitenkin oikeasti olla vain kaveri ja samalla vähän piristystä elämään.

Vierailija
32/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 07:27"]

Minkä ikäisiä olette? Voisiko mies pitää sitoutumista vielä liian aikaisena?

[/quote]

Me oltiin ainaskin silloin kun tää alkoi yli 3-kymppisiä.

3

Vierailija
33/38 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:07"] [quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:46"] 3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä. [/quote]   Ymmärsinkö oikein, että tällaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin. Miksi nämä aikaisemmat suhteet eivät ole kestäneet?  [/quote] Ei niiden kestämättömyys liity tähän vaan se, että aiemmin aina kun olen saanut oudon fiiliksen silloisen miehen jutuista niin vaistoni on aina osunut oikeaan. Ja nyt yhtäkkiä se onkin pelkkää kaveruutta... [/quote] Jos haluaa kuitenkin oikeasti olla vain kaveri ja samalla vähän piristystä elämään. [/quote] Voi olla... Hakisi piristyksensä siltä naiseltaan. Johon ei ole sidottu... [/quote] Ehkä heillä ollut jokin riita tai jotain muuta hankaluuksia vastikään ja haluaa nyt testailla. Oletteko ehtineet kauan viestiellä? Onko hän muuttanut välissä käytöstä? [/quote] Saattaa olla omaa kuvitelmaani, mutta mielestäni kaveri toi aiemmin enemmän esille sitä ettei ole sidottu tähän naiseen eikä tiedä tuleeko hommasta mitään kuitenkaan. Sitten minä sanoin erään asian, josta voi päätellä etten olisi kiinnostunut, ja sen jälkeen tuntuu kuin hän olisi näyttänyt minulle selkeämmin, että olen vain kaveri. Mutta voihan olla että kuvittelen vain...

[/quote]

Miten teillä juttu etenee? 

Vierailija
34/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en usko tähän juttuun :D

Vierailija
35/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:51"]Jostain syystä en usko tähän juttuun :D
[/quote]

Mikähän tästä tekee niin kamalan uskomattoman? Mitä ihmettä...

Vierailija
36/38 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap enää paikalla? Mitenhän tässä jutussa kävi? Itse hieman vastaavassa tilanteessa...

Vierailija
37/38 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap enää paikalla? Mitenhän tässä jutussa kävi? Itse hieman vastaavassa tilanteessa...

Aika nopeasti tunnistin itseni XD Nyt on kyllä pakko sanoa, että juttu oli täysin totta, mutta minulla ei ole HAJUAKAAN kuka mies on ollut kyseessä. Mutta ei meistä selkeästi paria tullut. Millainen tilanne sinulla siis on?

Vierailija
38/38 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin aikoihin tutustuin kyllä toiseenkin mieheen ja meistä tuli pari :) Nyt olemme eronneet kylläkin.