Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi? (flirtti)

Vierailija
13.09.2015 |

Minulla on tuore miespuolinen kaveri, joka on puhunut toisesta naisesta mutta samalla 'vähätellyt', että ei hän ole kuitenkaam tähän naiseen vielä sidottu ja koko homma on vielä auki. Kaveri on deittisivustolla. Ja sanonut, että pitää minua kaverina. Mutta...
+ hän on kehunut ulkonäköäni. Ensimmäinen kommentti kuvastani oli jotain tyyliin "Oi! Oletpas sinä ××××"
+ viestittelee... PALJON
+ kyselee paljon pienenpieniä asioita, joiden ei luulisi kiinnostavan ketään XD tyyliin että mitä ostit kaupasta.
+ käyttää paljon ;) tuota. Joo, se on ainoastaan hymiö, tiedetään. Mutta jotenkin...

En tiedä!!! En vain ole tottunut tällaiseen kaveruuteen miesten kanssa. Joo, hyväksyn sitten (kiukkua niellen...) jos olen vain kaveriainesta, mutta jotenkin...outo olo.

Kaveri ei ole mikään salipumppaaja-posettaja eikä kerskaile millään naisasioilla muutenkaan.
Minun on myös erittäin hankalaa kuvitella tätä henkilöä pönkittämässä egoaan toisten kustannuksella, mutta tietenkään en tunne häntä läpikotaisin. Ei kyllä tunnu mitenkään leuhkalta tyypiltä. Mutta miksi kaikki tällainen käytös, jos olen pelkkä kaveri? Kaikki aikaisemmat identtiset kokemukseni ovat johtaneet suhteeseen. Siksi tämä tuntuu niin omituiselta...

En toivoisi vittuilua, kunhan vain olen hämilläni ja avaudun. Ja flirtti luonne olen itsekin, mutta kyllä käytöksestäni huomaa milloin se on läppää ja milloin vähän vähemmän läppää... Esimerkiksi en koskaan "pommita" kavereita viesteillä, ne on sitten jotain enemmän...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:46"] 3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä. [/quote]   Ymmärsinkö oikein, että tällaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin. Miksi nämä aikaisemmat suhteet eivät ole kestäneet?  [/quote] Ei niiden kestämättömyys liity tähän vaan se, että aiemmin aina kun olen saanut oudon fiiliksen silloisen miehen jutuista niin vaistoni on aina osunut oikeaan. Ja nyt yhtäkkiä se onkin pelkkää kaveruutta...

[/quote]

Jos haluaa kuitenkin oikeasti olla vain kaveri ja samalla vähän piristystä elämään.
[/quote]

Voi olla... Hakisi piristyksensä siltä naiseltaan. Johon ei ole sidottu...

Vierailija
2/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mieskaveri myös, joka kirjoittelee ja käyttäytyy juuri noin, heittelee "tuu tänne" juttua ja haluaa olla kuitenkin vain pelkkä kaveri. Viestejä tulee paljon ja myös ;) - hymiötä. Minullekin on tullut ajatus tai tunne, että hän haluaisi ehkä olla enemmän. Olo todellakin hieman ristiriitainen ja epävarma. Toisaalta noita viestejä odottaa, mutta toisaalta vähän niitä pelkääkin. Entä jos jää liian koukkuun tai olenko jo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap:n sepustuksista mitään. Voin kommentoida vain yleisluontoisesti. Ei ole hämmästyttävää, että ap:lla on ihmissuhteissaan kommunikaatio-ongelmia.

Vierailija
4/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis se äijä haluaa sulta toosaa.

Vierailija
5/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap on deittipalstalla tutustunut mieheen jonka kanssa kirjoittelee? Tuollaista viestittelyähän nyt deittipalstoilla olettaisi olevan. . Mies on tutustunut siellä myös toiseen naiseen, jonka kanssa ei ole vielä sen kummemmin yhdessä. Eli kirjoittelee hänenkin kanssaan? On kuitenkin enemmän kiinnostunut tästä toisesta?

Ap, älä elättele liian suuria toiveita. Deittipalstatuttavuus ei ole ihan samanlaista kuin live-elämän tuttavuus. Siksi ei kannata liikaa tulkita hymiöitä ja viestien määriä. Yksinäinen mies netissä, haluaa kontaktia ihmisiin, tottakai hän laittelee viestejä, kun ei muutakaan tekemistä ole.

Vai ymmärsinkö kaiken ihan väärin?

Vierailija
6/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:46"] 3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä. [/quote]   Ymmärsinkö oikein, että tällaisia tapauksia on ollut aikaisemminkin. Miksi nämä aikaisemmat suhteet eivät ole kestäneet?  [/quote] Ei niiden kestämättömyys liity tähän vaan se, että aiemmin aina kun olen saanut oudon fiiliksen silloisen miehen jutuista niin vaistoni on aina osunut oikeaan. Ja nyt yhtäkkiä se onkin pelkkää kaveruutta...

[/quote]

Jos haluaa kuitenkin oikeasti olla vain kaveri ja samalla vähän piristystä elämään.
[/quote]

[/quote]

Ehkä heillä ollut jokin riita tai jotain muuta hankaluuksia vastikään ja haluaa nyt testailla. Oletteko ehtineet kauan viestiellä? Onko hän muuttanut välissä käytöstä?

Vierailija
7/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 14:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä heillä ollut jokin riita tai jotain muuta hankaluuksia vastikään ja haluaa nyt testailla. Oletteko ehtineet kauan viestiellä? Onko hän muuttanut välissä käytöstä?
[/quote]

Saattaa olla omaa kuvitelmaani, mutta mielestäni kaveri toi aiemmin enemmän esille sitä ettei ole sidottu tähän naiseen eikä tiedä tuleeko hommasta mitään kuitenkaan. Sitten minä sanoin erään asian, josta voi päätellä etten olisi kiinnostunut, ja sen jälkeen tuntuu kuin hän olisi näyttänyt minulle selkeämmin, että olen vain kaveri. Mutta voihan olla että kuvittelen vain...

Vierailija
8/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille seuraavaksi viesti, että tavataanko?

Kasvokkain sitten tutkailette kumpainenkin, oletteko vain kavereita, jatkatteko merkityksetöntä viestittelyä, vai päädyttekö yhteen. Problem solved!

Vierailija
9/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:46"]Laita sille seuraavaksi viesti, että tavataanko?

Kasvokkain sitten tutkailette kumpainenkin, oletteko vain kavereita, jatkatteko merkityksetöntä viestittelyä, vai päädyttekö yhteen. Problem solved!
[/quote]

Ainiin, siis viestittelyä ei ole jatkunut mitenkään erityisen pitkään, mutta erityinen tunne siitä on tullut.. En vain tiedä... Jotenkin ärsyttää :) Kyllä me tapaamme tässä jossain vaiheessa taas, mutta tuskinpa se muuttaa mitään. En vain tajua!!!

Vierailija
10/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:49"]Siis ap on deittipalstalla tutustunut mieheen jonka kanssa kirjoittelee? Tuollaista viestittelyähän nyt deittipalstoilla olettaisi olevan. . Mies on tutustunut siellä myös toiseen naiseen, jonka kanssa ei ole vielä sen kummemmin yhdessä. Eli kirjoittelee hänenkin kanssaan? On kuitenkin enemmän kiinnostunut tästä toisesta?

Ap, älä elättele liian suuria toiveita. Deittipalstatuttavuus ei ole ihan samanlaista kuin live-elämän tuttavuus. Siksi ei kannata liikaa tulkita hymiöitä ja viestien määriä. Yksinäinen mies netissä, haluaa kontaktia ihmisiin, tottakai hän laittelee viestejä, kun ei muutakaan tekemistä ole.

Vai ymmärsinkö kaiken ihan väärin?
[/quote]

Siis viestittelemme nykyään puhelimitse.

Vierailija
11/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 07:27"]Minkä ikäisiä olette? Voisiko mies pitää sitoutumista vielä liian aikaisena?
[/quote]

Mies on 'reilusti' yli 30, minä alle. Varmasti pitää, koska olemme olleet kavereita vasta hetken. Tosin juttuun tulemme kuin olisimme tunteneet vuosia... En vain ymmärrä miksi ensin sanoa, että olet vain kaveri ja sen jälkeen käyttäytyä kuin olisin enemmän. Joltain pelurilta sen ymmärtäisi tosin...

Vierailija
12/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä tiedä missä, milloin, miten on tuohon naiseen tutustunut. Sen vain tiedän, mitä on minusta sanonut ja minulle tehnyt. Ja aina kun olen saanut tämän the tunteen, on ollut silloisella miehellä tunteita minua kohtaan. Ja nyt yhtäkkiä tällainen on vain kaverillista? Oudolta ja häiritsevältä tuntuu.

Vierailija
13/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:40"]En ymmärrä ap:n sepustuksista mitään. Voin kommentoida vain yleisluontoisesti. Ei ole hämmästyttävää, että ap:lla on ihmissuhteissaan kommunikaatio-ongelmia.
[/quote]

Vika on kyllä sitten sinussa... Ei tuon selkeämmin voi asiaa selittää.

Vierailija
14/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:46"]Laita sille seuraavaksi viesti, että tavataanko? Kasvokkain sitten tutkailette kumpainenkin, oletteko vain kavereita, jatkatteko merkityksetöntä viestittelyä, vai päädyttekö yhteen. Problem solved! [/quote] Ainiin, siis viestittelyä ei ole jatkunut mitenkään erityisen pitkään, mutta erityinen tunne siitä on tullut.. En vain tiedä... Jotenkin ärsyttää :) Kyllä me tapaamme tässä jossain vaiheessa taas, mutta tuskinpa se muuttaa mitään. En vain tajua!!!

[/quote]

Olette kuitenkin ehtineet jo tapaamaan? Yleensä kai silmätysten nuo asiat selviävät ja myös flirtin laatu.

Vierailija
15/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:46"]Laita sille seuraavaksi viesti, että tavataanko? Kasvokkain sitten tutkailette kumpainenkin, oletteko vain kavereita, jatkatteko merkityksetöntä viestittelyä, vai päädyttekö yhteen. Problem solved! [/quote] Ainiin, siis viestittelyä ei ole jatkunut mitenkään erityisen pitkään, mutta erityinen tunne siitä on tullut.. En vain tiedä... Jotenkin ärsyttää :) Kyllä me tapaamme tässä jossain vaiheessa taas, mutta tuskinpa se muuttaa mitään. En vain tajua!!!

[/quote]

Olette kuitenkin ehtineet jo tapaamaan? Yleensä kai silmätysten nuo asiat selviävät ja myös flirtin laatu.
[/quote]

Olemme tavanneet juu. Yhtä hymyähän hän on, mutta niin kai se kuuluu ollakin. En vain ymmärrä mikä minusta tekee kaverillisen.

Vierailija
16/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni ihan typeräksi. Ei minun pitäisi olla moksiskaan, mutta kun oikeasti kaikki tällaiset "jutut" ovat päätyneet tunteiden paljastamiseen. Ja yhtäkkiä olenkin tilanteessa, jossa ns. saan märän rätin vasten kasvoja ja sen jälkeen "vihreää valoa."

Vierailija
17/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki aikaisemmat identtiset kokemukseni ovat johtaneet suhteeseen."

Minullakin oli tällainen mies kerran. Luulin totaalisesti häntä kiinnostavan. Kerroin hänelle tunteistani ja mies sanoi "en tunne samoin". Että vitutti. 

Luulen, että tää "mun" mies on joku sitoutumiskammoinen huonoitsetuntoinen tapaus, joka haluaa superhidasta etenemistä. Siinä sitä onkin helvetillistä haastetta naisen itsetunnolle, kun pitäisi jaksaa torjuntaa ja pakkeja (henkisiä) ja silti uskoa, että mies jotain haluaa tai on kiinnostunut. Ei sitä sinkkuna kestä, tai ainakin pakko säätää samalla muidenkin kanssa (sen mitä kiinnostaa. Mua tietenkään ei muut kunnolla kiinnosta, kuin tää outo mies.)

Vierailija
18/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Minulla on lisäksi ihan outo olo, koska olen lähinnä 'hullaantunut' kaverin luonteeseen. Olemme todella samanlaisia monissa asioissa. Jotenkin aina ennen kun olen saanut vastaavia viestejä mieheltä (joltain joskus), niin ei aikaakaan kun ollaankin jo oltu treffeillä ja kohta suhteessa. Tämä kaveri myös heittää paljon sellaista "tuu tänne"-juttua. Juu no tietenkin sekin on vain sellaista, mutta siitä tulee omituinen fiilis. Ehkä olen vain typerä.

Vierailija
19/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän kyllä että jos kaveri on tuntenut tämän naisen X jo suht pitkään (?) (mahdollisesti?) ja on sellainen hieman syvällisempi henkilö, niin hänellä voi olla vahva side naiseen, koska on saanut hitaasti syntyvän siteen vihdoin aikaiseksi eikä sitä ole helppo rikkoa tuosta noin vaan. Ja tällöin minä voin tuntua jollain tavalla tutulta, mutta toisaalta niin vieraalta ja etäiseltä. Eli periaatteessa YMMÄRRÄN, mutta kum tämä on vain oma päätelmäni asiasta... Totuutta en tiedä.

Vierailija
20/38 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itselläni on kyllä ollut sellaista, että olen saanut vahvan siteen johonkin mieheen ja kiikarissa on ollut joku toinen, mutta hän on ollut niin vieras, että on ollut helpompi pysytellä tutussa. Kunnes sitten tämä tutumpi on pettänyt minut ja olen nähnyt toisen tyypin ihan uudessa valossa. Siksi ajattelin, että on tällainen mahdollisuus, mutta en tiedä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi