Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmiodraama työpaikalla

Vierailija
12.09.2015 |

Olen salasuhteessa kollegaani. Kollegani otti yhteyttä muhun ja alkoi pommittaa ihailevilla viesteillä. Olin juuri saanut vaikean sairauden hanskaan ja ihastunut häneen jo monen vuoden ajalta, joten tartuin kiinni tähän tilaisuuteen. Hänen nykyinen avopuolisonsa on samalla työpaikalla (heidänkin suhteensa alkoi työpaikalla molempien ollessa vielä naimisissa - molemmille tuli erot tahoillaan heidän suhteensa takia). Muutaman kuukauden tapailun jälkeen mies alkoi ottaa takapakkia. Kertoo olevansa ihastunut muhun (ja toki sen aistinkin), mutta pelkäävänsä eroa lähinnä lastensa takia (heillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta lapset ovat käyneet avioeron läpi muutama vuosi sitten ja kärsineet siinä). Ei tiedä, mitä haluaa. Viimeksi sanoi, että "tää ei voi jatkua näin tiiviinä". Nyt olen ollut muutaman viikon sairauslomalla enkä ole saanut häneltä viestejä. Juuri ennen sairauslomaani hän kävi kuitenkin pyynnöstäni luonani juttelemassa ja tahtoi tuolloin rakastella kanssani. Tunnen oloni surulliseksi, vaikka tiedän, että hän nyt pelkää tuota eroa ja käy ehkä omia prosessejaan läpi. On kuulemma mennyt todella huonosti tossa parisuhteessa jo pidemmän aikaa ja etenkin nyt kesällä miettivät jopa yhteisen talon myymistä. Elävät uusperhekuviossa, jossa pyörii viisi lasta. Mies taisi olla vastentahtoinen yhteenmuuttoon kaksi vuotta sitten. Nainen on kodin hengetär ja suorittaja, joka postaa Facebookiin koko ajan siivoussaavutuksiaan tms. ja omistautuu kovasti lapsilleen. Kuulemma ei ollut seksiä lainkaan, kun mies tähän kuvioon lähti (nykytilanteesta en tiedä, mutta en usko mitään järjestöntä intohimoa yhtäkkiä olevan). Olen rakastunut mieheen, ja hänkin on ollut todella kiihkeä ja ihastunut. En oikein tiedä, mitä tehdä... Välillä tulee kauhea impulssi kertoa vaimokkeelle. Mutta sitten taas ajattelen, että on ehkä parempi, että heidän suhteensa hajoaa itsestään. On vaikeaa olla kaikki samalla työpaikalla. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletko että sää oisit sen viimenen valloitus sieltä työpaikalta?

Vierailija
2/3 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä oikein olet? Lähdet varatun miehen kanssa suhteeseen jolla on lapsiakin? Oletko itsekäs vai narsisti?

Ei herätä myötätuntoa. Itse olet paskakeittosi keittänyt. Kunnollinen ihminen olisi sanonut ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä.. luulin seksuaalista kemiaa ja intohimoa suureksi rakkaudeksi. Ei ne suhteet työpaikalla vaan.toini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan