Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion olla töissä ensi perjantaina.

Vierailija
12.09.2015 |

Ajattelen omilla aivoillani, enkä aio olla AY-liikkeen talutusnuorassa. Minä itse päätän mitä mieltä olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion töihin. AY-liike on häpeäksi Suomelle. Vaihdoin Loimaan kassaan jo pari vuotta sitten.

Vierailija
2/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tehdään töitä perjantaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lakossa. Mutta kuulunkin punaiseen Suomeen. Minäkin luulen ajattelevani itsenäisesti. Etuni eivät ole samat kuin porvarilla. En ole koskaan ollut samassa veneessä, enkä ymmärrä porvarin määrittelemää maan etua.

Vierailija
4/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, mutta ei kai minun alani ole lakkoon menossakaan. Mutta jos olisin, niin miksi olisin solidaarineni tyypeille, jotka olivat minulle ilkeitä silloin, kun itselläni ei ollut töitä? Koska minua sanottiin työttömänä vain laiskaksi, samalla oikeudella sanon lakkoilijoita laiskaksi. 

Vierailija
5/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin vaikka on vapaapäivä. Potkut lusmuille!

Vierailija
6/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:52"]Mä olen lakossa. Mutta kuulunkin punaiseen Suomeen. Minäkin luulen ajattelevani itsenäisesti. Etuni eivät ole samat kuin porvarilla. En ole koskaan ollut samassa veneessä, enkä ymmärrä porvarin määrittelemää maan etua.
[/quote]

Etusi ovat porvarin etuja. Eivät köyhän työttömän. Olet etuoikeutettujen joukossa.

Vierailija
7/11 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Rakastan isänmaatani, enkä halua sitä Kreikan tielle.

Vierailija
8/11 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös. AY-liikkeen valta voidaan viimein katkaista, kun osoitetaan että ne ovat jääneet menneeseen maailmaan.

Vierailija
9/11 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, eli oma mielipide on vain silloin jos on ay:n vastainen?

Vierailija
10/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 23:01"]Öh, eli oma mielipide on vain silloin jos on ay:n vastainen?
[/quote]

Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Itse ainakin omaan täysin eri arvot kuin AY-liike. Suomen talous on saatava nousuun. Jotain on tehtävä.

Vierailija
11/11 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperitehtaiden kohtalo on hyvä opetus AY-liikkeen arvoista. Lakkoillaan niin, että työt on helppo siirtää muualle. Kumpi on parempi, se että pienempi palkka, vai se ettei ole lainkaa palkkaa? Koskahan ihmiset tajuavat, että Suomessa on todella kallista tuottaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme