Poikaystävä pilasi syntymäpäivän
Herätti syntymäpäiväaamuna riitelemään kun olin vahingossa nukahtanut illalla elokuvaa katsoessa sohvalle enkä ollut herännyt kapuamaan siitä sänkyyn yöllä. Äksyili siitäkin kun en edellisenä päivänä ollut viestitellyt tarpeeksi kun olin viettämässä aikaa ystävien kanssa joita näen harvoin.
Hänen syntymäpäivilleen järjestin kuukausi takaperin yllätysjuhlat. Juhliin tuli hänen tärkeitä ystäviään joita ei näe usein. Ystävä leipoi hienon kakun ja olin hankkinut poikaystävälle herkut ja juotavat iltaa varten, sekä annoin lahjaksi vielä melkein kahdensadan euron illallisen kivassa ravintolassa.
En tarkoita että minulle olisi pitänyt kemuja järjestää tai viedä kalliille illalliselle, mutta kortti ja lähikaupan kukat olisi esimerkiksi ollut ihan kiva. Tai edes jos olisi halunnut siivota sotkuisen keittiön minun mieliksi.
Siinä se meni sitten kuunnellessa poikaystävän tiuskimista ja äksyilyä, aiheutti vielä paniikkikohtauksen tulemalla uhkaavasti iholle.
Hän ei kyllä ansaitse mua tai multa enää yhtään mitään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mitä tehdä. Eroa.
Ei tuo käytös ennusta mitään hyvää. Mikään noista. Saat elämääsi kiukuttelevan pikkupojan. Et aikuista miestä.
"Tulemalla uhkaavasti iholle". Mitä tämä tarkoitti, millä tavalla?
Onko tuo tapahtunut jo ennenkin? Miltei poikeeukstaa nämä uhkailut pahenee ajan myötä suoraksi väkivallaksi.
Myös uhkailu on väärin, ei sitäkään pidä olla parisuhteessa.Pitkään olen tätä poikaystävän käytöstä katsellut, mutta nyt tuli viimeinen naula arkkuun.
Pötköttelin sängyllä, hän suuttuessaan kapusi sängylle ja minun päälle. Painoi kasvot ihan mun kasvojen eteen samalla kun kommentoi solvauksia minusta. Ahdistus siitä että olin jumissa hänen allaan ja kasvot suoraan edessäni laukaisi paniikkikohtauksen.
Meni siitä sekopääksi haukkuen vessaan josta tulikin lohduttamaan minua. Siinä happea haukkoessani ja itkiessä kysyin miksi hän tekee näin minulle, kun tietää mistä minulle laukeaa paniikkikohtaus. Sivuutti osuutensa asiaan ja kyseli miksi minä käyttäydyn niin että hän tekee minulle noin.
On siis tapahtunut useita kertoja ennenkin. Olen vain ollut liian heikko lähteäkseni, mutta nyt oikeasti riittää.
Ole kiltti ja lähde jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSS = jätä se sika
Miten joku jaksaa vieläkin jauhaa tätä??
Moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mitä tehdä. Eroa.
Ei tuo käytös ennusta mitään hyvää. Mikään noista. Saat elämääsi kiukuttelevan pikkupojan. Et aikuista miestä.
Onko tuo tapahtunut jo ennenkin? Miltei poikeeukstaa nämä uhkailut pahenee ajan myötä suoraksi väkivallaksi.
Myös uhkailu on väärin, ei sitäkään pidä olla parisuhteessa.Pitkään olen tätä poikaystävän käytöstä katsellut, mutta nyt tuli viimeinen naula arkkuun.
Pötköttelin sängyllä, hän suuttuessaan kapusi sängylle ja minun päälle. Painoi kasvot ihan mun kasvojen eteen samalla kun kommentoi solvauksia minusta. Ahdistus siitä että olin jumissa hänen allaan ja kasvot suoraan edessäni laukaisi paniikkikohtauksen.
Meni siitä sekopääksi haukkuen vessaan josta tulikin lohduttamaan minua. Siinä happea haukkoessani ja itkiessä kysyin miksi hän tekee näin minulle, kun tietää mistä minulle laukeaa paniikkikohtaus. Sivuutti osuutensa asiaan ja kyseli miksi minä käyttäydyn niin että hän tekee minulle noin.
On siis tapahtunut useita kertoja ennenkin. Olen vain ollut liian heikko lähteäkseni, mutta nyt oikeasti riittää.
Mistä roskiksesta te näitä valioyksilöitä löydätte?
JSSAP,AP.
(Jätä se sika ap, ansaitset parempaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mitä tehdä. Eroa.
Nää on näitä kun alkuun saa ihastumaan ja rakastumaan korvia myöten ihanalla olemuksellaan, mutta sieltä alkaa pikkuhiljaa paljastua näitä ikäviä puolia.
En olisi koskaan uskonut poikaystävästä että hän on tällainen, mutta sitten kun sen tajuaa niin on vaan ollut todella vaikeaa ottaa itseänsä niskasta kiinni ja lähteä, kun ollaan jo yhteistä elämää ehditty rakentaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mitä tehdä. Eroa.
Nää on näitä kun alkuun saa ihastumaan ja rakastumaan korvia myöten ihanalla olemuksellaan, mutta sieltä alkaa pikkuhiljaa paljastua näitä ikäviä puolia.
En olisi koskaan uskonut poikaystävästä että hän on tällainen, mutta sitten kun sen tajuaa niin on vaan ollut todella vaikeaa ottaa itseänsä niskasta kiinni ja lähteä, kun ollaan jo yhteistä elämää ehditty rakentaa.
ap
Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa odottaa todella pitkään ennen yhteenmuuttamista ja mitään muutakaan yhteistä elämän rakentamista. Toki sekään ei välttämättä auta, mutta olen niin kiitollinen etten aikanaan muuttanut yhden poikaystäväsi kaltaisen helmen kanssa samaan asuntoon niin siitä pääsi helpommin eroon. Kavereiden tilanteita myös sivusta seuranneena mietin kuinka paljon helpompaa heilläkin olisi jos eivät aikanaan olisi pian muuttaneet yhteen ja sitten vielä hankkineet lapsiakin mieslapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun poikaystävä ei ole ihan terve hummeetti puolelta. Ei ole normaalia uhkailla iholle tulemalla.
Tietenkin uhri on syyllinen. MIKSI teet niin, että minun on pakko toimia näin jne.
Niinpä. Aiemminkin kun olen yrittänyt puhua hänen käytöksestään tai vastaavasta, kääntää hän keskustelun heti minuun että miksi minä teen sitä ja tätä.
ap
Tuo on melkoisen perus parisuhteen ongelma, että vikoja kyllä näkee toisen käytöksessä ja olis niitä valmis korjailemaan, mutta itsestä niitä ei kykene vastaanottaa.
Toista pitää tapailla n. 3kk ennen kuin muuttaa yhteen. Suurinpirtein sen ajan ihmiset näyttelevät paranneltua versiota itsestään eli kiiltokuvaa. 2-3kk jälkeen ei pystytä feikkaamaan ja todellinen luonne astuu esiin.
Sen Ap:n poikaystävän käytös ei parane ajan myötä, usko pois. Eikä isäksikään tuleminen muuta mitään. Väärä jätkä sille, vaikka onkin yhdessä rakennettua elämää. Jos olisin Ap niin lähtisin nyt tai heti.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSS = jätä se sika
Miten joku jaksaa vieläkin jauhaa tätä??
Ainoa oikea ohje jokaiseen parisuhdeongelmaan sekä avio-ongelmaan. Sika kannattaa jättää vaikka suhdetta olisikaan. Kannattaa jopa hankkia suhde, voidakseen jättää sen sian.
Jätä se sika
Vierailija kirjoitti:
Toista pitää tapailla n. 3kk ennen kuin muuttaa yhteen. Suurinpirtein sen ajan ihmiset näyttelevät paranneltua versiota itsestään eli kiiltokuvaa. 2-3kk jälkeen ei pystytä feikkaamaan ja todellinen luonne astuu esiin.
Sen Ap:n poikaystävän käytös ei parane ajan myötä, usko pois. Eikä isäksikään tuleminen muuta mitään. Väärä jätkä sille, vaikka onkin yhdessä rakennettua elämää. Jos olisin Ap niin lähtisin nyt tai heti.
-mies
Tässä tilanteessa poikaystäväni on jo isä yhdelle lapselle, sitä en tuossa aiemmin maininnut. Ihan hyvä isä on lapselleen mutta kasvattaa syyllisyydentunnolla joka tuo omat ongelmansa perheytymiseen ja meidän parisuhteeseen. Onneksi en vielä ole hänen kanssaan lapsia ehtinyt tekemään. Tää koko kuvio alkaa riittämään minulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mitä tehdä. Eroa.
Mun eksällä oli samoja maneereita. Hän oikein nautti siitä että sai kavuta päälleni laukomaan solvauksia, samalla pidellen minua paikoillaan. Se on kamala tunne kun joku pistää painiotteeksi ettei pysty liikkumaan. Kun sitä kesti pari kuukautta läväytin avarilla poskelle. Hän tuohtui niin että pisti asunnon sirpaleiksi, astioista, ikkunoista, kirjahyllystä ja tietokoneista lähtien.
Sitten hän vielä haukkui sekopääksi :)
On juuri eksä. Suhtaudu samalla tavoin. Voit pistää sen luvun kiinni elämässäsi ja täyttää malliesimerkin millaista miestä et ainakaan halua.
Taitaa olla juoppo näytön toisella puolen kirjoitusasusta päätellen. Nukahdan vain helposti elokuvaa katsoessa.
En ole poikaystävää yrittänyt ostaa, vaan näyttää mun omalla tavalla kuinka tärkeä hän on minulle ollut ja muistanut häntä hänen merkkipäivänään. Lahjan hinta ei häntä hetkauta kun tienaa minua reilusti enemmän, eleestä piti kyllä.
ap