Miehen veli on tulossa käymään, ja...
Mies pyysi mua laittamaan housut jalkaan. Siis häpeekö se mua vai mitä kun en muka saisi olla pikkareilla omassa kodissani?!? Mitä nyt?
Kommentit (21)
Joo. Näytä sille sialle ja ota paitakin pois.
En mäkään kyl siskoani kutsuis kylään jos miehieni olisi boxerit jalassa täällä...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:25"]Ota myös paita pois, mäkin voin tulla käymään. Missä asut?
[/quote]
Turku :) Saatan ottaakin!
Kait odottaa käytöstapoja. Jotkut pukeutuvat jopa oman perheen kesken :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:29"]Kait odottaa käytöstapoja. Jotkut pukeutuvat jopa oman perheen kesken :)
[/quote]
No en mä ilman pikkareita ole :D ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:26"]
Joo. Näytä sille sialle ja ota paitakin pois.
[/quote]
Sialle? ...
Asun myös Turussa. Kelpaako iso muna vielä tänään?
En ole kummemmin miettinyt asiaa mutta omien sisarusteni kesken ollaan jopa saunottu puolisoinemme ihan ongelmitta (iik!), mieheni sisarusten edessä taas en olisi pikkareissa omassa kotonanikaan (paitsi miehen siskon edessä). Ne on niitä "kulttuurieroja" vaikka kantasuomalaisia ollaan kaik' :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:37"]Asun myös Turussa. Kelpaako iso muna vielä tänään?
[/quote]
No voi hitsi. Mihin mä nyt miehen ja sen veljen saan häädettyä :( Vai miten toimisi Börsin pöheikkö? Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:39"]Jos mun eukko olisit niin senkus olet pikkareissa. Edellyttäen, että laitat vieraan kunniaksi jalkaan uudehkot, siistit ja ehyet pikkarit niiden kotioloissa yleensä pitämiessi haaroista ruskeiksi pinttyneiden ja reikäisten pikkareiden sijaan. On ne vähän nolotvieraiden läsnäollessa. Siltikin, että vieras on veljeni.
PS. Minusta on kyllä mukava ohimennen sujauttaa pikkareiden reijästä ja hellästi sivellä huulia ja lirputella kieltä.
[/quote]
Oksennan.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:39"]Jos mun eukko olisit niin senkus olet pikkareissa. Edellyttäen, että laitat vieraan kunniaksi jalkaan uudehkot, siistit ja ehyet pikkarit niiden kotioloissa yleensä pitämiessi haaroista ruskeiksi pinttyneiden ja reikäisten pikkareiden sijaan. On ne vähän nolotvieraiden läsnäollessa. Siltikin, että vieras on veljeni.
PS. Minusta on kyllä mukava ohimennen sujauttaa pikkareiden reijästä ja hellästi sivellä huulia ja lirputella kieltä.
[/quote]
Uudet ja siistit stringit :) ap
Toivottavasti sinulle on OK, että miehen veli istuu teidän sohvalle paljaalla perseellä.
No sehän on niin että talo tavallaan ja vieraat ajallaan. Tai jotain : )
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:43"]Toivottavasti sinulle on OK, että miehen veli istuu teidän sohvalle paljaalla perseellä.
[/quote]
Ei se mua haittaiskaan :D Nahkasohvat. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:51"]Oma tupa, oma lupa!
[/quote]
Kai tuo on miehenkin tupa ja hänenkin mielipiteellä on jotain arvoa.
Meillä mies lämmittää kämpän niin kuumaksi, että en pysty pitämään muuta päällä sisällä kun alushousuja ja hihatonta paitaa.
Jos mies kutsuu vieraita eikä sille sovi, että kämppää jäähdytetään, niin minä olen pikkareissa kun vieraat tulee.
Lämpöä on yli 25 astetta koko ajan ja mä tukehdun. Mies on samaan aikaan kolitsipöksyissä ja fliisitakissa ja palelee.
Normaalilla järjellä varustettu henkisesti aikuinen ihminen tajuaa itsekin, että pikkareissa ollaan vain oman perheen kesken. Taidat salaa nautiskella ajatuksella, että miehesi veli katselee sinua himona pöksyissäsi. Voi luoja mitä WT-meininkiä...
Ota myös paita pois, mäkin voin tulla käymään. Missä asut?