Onko puolisosi mielestäsi maailman paras mies? Kauanko olette olleet yhdessä?
Minusta tuntuu vielä tältä. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. <3
Kommentit (24)
On. Parempaa en voisi löytää. Kaikkine virheineenkin kävelisin hänen vuokseen helvettiin ja takaisin. Yhdessä 13 vuotta.
No tuskin on maailman paras mies, en itsekään ole maailman paras nainen. Yhtä v-mäisiä olemme molemmat.
Ei ole. Mutta riittää minulle. Yhdessä 13 vuotta.
On maailman paras mies. Tunnen olevani onnekas. Naimisissa 9v.
Paras ja paras. Hän on minun aviopuolisoni. Ihminen, jota rakastan.
Ei maailman paras, mutta paras mulle! Yhdessä oltu 14 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:26"]No tuskin on maailman paras mies, en itsekään ole maailman paras nainen. Yhtä v-mäisiä olemme molemmat.
[/quote]
.. Ja 10 vuotta yhdessä.
Minustakin ikään kuin tuntuu siltä, että olisi toi mieheni paras mahdollinen mulle;):D, olemmehan olleet jo yhdessä 29 vuotta.
Ei todellakaan ole. En itsekään varmasti ole mikään miss täydellisyys, mutta voi luoja että tuosta miehestä onkin tullut mulkku näiden 15 vuoden aikana...
Ei ole. Löytyy siitäkin vikoja. Mutta siedän niitä helposti. Kukaan ei ole täydellinen
Ei ole, mutta minulle mies on oikein hyvä. Se olisi pelottavaa olla maailman parhaan miehen kanssa. Minä en pystyisi olemaan maailman paras nainen.
Miehessäni on vikoja niin kuin on minussakin, mutta mies on täydellinen minulle niissä asioissa jotka oikeasti merkitsevät. Mieheni on kiltti ja hyväsydäminen ja luotettava.
En halunnut täydellistä kumppania, halusin vertaiseni kumppanin jonka kanssa viihdyn hyvin.
Kyllä vain<3 Viisi vuotta meilläkin takana.
Olemme olleet yhdessä 21 vuotta välillä on maailman ärsyttävin tyyppi välillä ok ja välillä ihan unelma.
Tuskin maailman paras mies ainakaan kaikilta osin, mutta ihan sopiva.
Ei ole paras mies minulle ja minä en ole paras nainen hänelle, mutta tänään olemme olleet yhdessä 18 vuotta. Tänään emme ole puhuneet sanaakaan, mutta olen jo vihainen miehelle hänen välinpitämättömästä minä minä käytöksestä aamulla. Lähes joka päivään mahtuu jonkinlainen rähinä, vähintään silmien muljauttelu, mutta myös tasaista mukavuutta ja hyvää yhteistyöhenkeä perheen asioiden hoitamisessa. Lasten kanssa mies on lähes täydellinen, aviomiehenä ei.