Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paska! Tulin äskön lääkäriltä!!!!!!!!!!

Vierailija
03.10.2006 |

Voi helvetin helvetti! En edes tiedä miten tän kirjotan?! Ei kukaan mua usko kuitenkaan. Tulin äskön ihan tavalliselta joka vuotiselta gynen käynniltäni.

Siinä lääkäri paineli vatsaani ja pyys käymään vessassa kun virtsarakossa on kuulemma virtsaa, haittaa tutkimusta. No ajattelin, että perskula, johan mä kävin vessassa, mutta menin kuitenkin. Takaisin päästyäni mahassa oli vielä jotain jonka lääkäri tunsi vatsan läpi. Ei siis ollut virtsaa. Otti ultra laitteen ja löysi mun vatsasta vauvan!!!! Olen raskaana. Ja kuulemma viikoilla 19 ja jotain!!!! Joo ja en ole huomannut yhtään mitään missään vaiheessa!!! Olo on kuin en olis raskaana!

Kaikista pahinta täsä on se etten mitenkään voi pitää tätä lasta! En millään! Elämäni on niin kesken kuin kesken voi olla! Aloitan tammikuussa koulutus ohjelman ja olen vihdoin ja viimein saamassa elämäni jotenkin selväksi... Mun henkinen kantti ei kestä kolmatta lasta! Ei vielä.. Ei nyt...

Mitä helvettiä mä teen?!? En edes saa enää näillä viikoilla aborttia tehdä.. Enkä edes tiedä pystyisinkö tekee.. AAAARGH. Miten vitussa täsä näin kävi? (Älkää vastatko, kyllä tiedän miten vauvoja tehdään) Olen syönyt samoja pillerejä nyt 3vuotta, eli merkkiä en ole vaihtanut. Yhtään en ole unohtanut. Miten, miten tää on mahollista?

Itken, huudan ja kiroon samaan aikaan....

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta laittavat sulle lähetteen juttelemaan jollekulle ammattilaiselle, että saat ajatuksesi selvemmiksi. Ota mies mukaan myös.

VOIMIA!

Vierailija
2/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko pitää vauva tai antaa se adoptioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voi abortin tehdä vielä noilla viikoilla. Mutta, pidä kiirettä asian kanssa.

Vierailija
4/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjaa tai lehteä jos sulla eiole muta tekemistä.

Vierailija
5/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla viikoilla aika pallo ja etkö ole liikkeitä tuntenut? Olen aina ihmetellyt juttuja joissa nainen menee lääkäriin kipujen takia ja kuuleekin synnyttävänsä. Miten se voi olla mahdollista???

Vierailija
6/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna adoptioon, saa hyvän kodin jostain. Niin minä ainakin tekisin...

Vierailija
7/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ehkäisy ei ole 100%

Vierailija
8/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mikään pallo tuossa vaiheessa ole.

Vierailija
9/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia on harva se päivä

Vierailija
10/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suositus ole, että vasta puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi...

Vierailija
11/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös suositus ole, että vasta puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi...

Vierailija
12/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit tehdä hyvän työn ja elämäsi ei muuttuisi mihinkään. Sukulaisille ja ystäville voit sanoa suoraan, että HALUAT tehdä jonkun toisen perheen onnelliseksi, kun teidän perheellenne 1 lapsi lisää olisi liian suuri taakka.

Vierailija
13/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit heti äitiysloman jälkeen koulutukseen (saat tuollaisen tauon varmasti sovittua) ja miehesi pitäisi vanhempainvapaan?

Vierailija
14/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se kyllä tosin jo sen verran kehittynyt,ettei varmaan mikään helppo päätös olisi...ja jos lapsen pidät niin varmasti asiat järjestyvät kuin itsestään!!! itsellä kans yllätysraskaus kesken kaiken..opiskelut olivat kesken joiden jälkeen olisi ollut hyvä työpaikka tiedossa..valitsin kuitenkin lapsen,opiskelut sain juuri ja juuri päätökseen...en todellakaan kadu päätöstä..työpaikka meni sivu suun...mutta enköhän vielä jotain löydä..voimia sulle!!

Vierailija
15/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan vauvaa mutta mulla ei sentään noin paljon ole vielä viikkoja kasassa, 16 tällä hetkellä. Oli aika shokki koska kuopuskin on vasta 7kk ja aika vaativa vauva:( Me ollaan käytetty kondomia eikä mulla ollut vielä edes kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen, olisi luullut että imetys+ kondomi olisi riittänyt. Ehkäsyneuvolassa kun tehtiin sisätutkimus ja lääkäri paineli kohtua ja alkoi ihmetellä kokoa ja sitten mentiinkin samantien ultraan. Miehen kanssa juteltiin eikä muisteta edes että olisi kumi mennyt rikki kertaakaan. Joskus se elämä osaa yllättää, aborttia nyt ei edes ajatella mutta nyt on kyllä lapsiluku totisesti täynnä tämän jälkeen.

Vierailija
16/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mitä teen. Tai siis tiedän, mutta en tiedä kestänkö sitä vaihtoehtoa. Eli tässä vaiheessa enää on ainut vaihtoehto pitää lapsi. En aborttia pysty tekeen, ainakaan näillä viikoilla, omaa lasta en todellakaan voi pois antaa... Mutta mutta.... Tää asia sotkee kyllä aivan kaikki...

ap

Vierailija
17/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaisin oikeasti jotain tukea. Ihan vaikka näin sitten keskustellen... Miehelleni kerron vasta kun kotio tulee. En oikein viitsi puhelimessa..

ap

Vierailija
18/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattelet ajatusta ja huomaat kohta iloitsevasi. Viimeistään kun vauva alkaa väläyttämään hampaattomia hymyjään.

t: nejännestä haaveileva

Vierailija
19/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla ei kyllä varmasti ole se, että äiti ei halua lasta. lääketieteelliset syyt olisivat niitä ns. päteviä syitä tehdä abortti tuossa vaiheessa.

nyt kannattaa miettiä konkreettisia vaihtoehtoja: voiko koulutusohjelman aloittamista siirtää (lähes aina voi raskauden vuoksi)? mikä on suurin syy siihen, ettet halua lasta, voisiko niille asioille tehdä jotain (kotiapua tms.) jne.

Vierailija
20/42 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on aina pieni shokki, ainakin minulle ollut. Kolme lasta on ja etenkin kolmatta raskautta itkin. elämä ei (onneksi ) mene omien suunnitelmien mukaan! Jotkut suunnittelevat vaikka mitä, mutta esim. lapsen kuolema muuttaa kaiken. Unohda kova suunnittelu, koska elämä ei mene niin. Kun olet 60-vuotias sinua ei harmita varmasti yhtään joku viivästymä koulutuksessa, kun oma kolme omaa lasta. Anna elämän viedä ja yllättää. tarkoitus oli rohkaista sinua ja itse kokeneena kertoa, että vielä iloksi muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän