Suuri MT-ongelmien peukutusketju!
Peukutetaan mielenterveysongelmia. Jos sinulla on tai on ollut kyseinen ongelma peukku ylös, jos ongelma ei ole tai ole ollut sinulla peukku alas. Tavoitteena purkaa stigmaa mt-ongelmien ympäriltä.
Aloitan: vaikea masennus
Kommentit (50)
Mites tälläinen combo? Yleistynyt ahdistuneisuus, unettomuus ja tarkkaavaisuushäiriöt (ei psyykkinen sairaus).
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:53"]Psykoottistasoinen mania.
[/quote] psykoottistasoinen masennus. Autocorrectko teki temput..
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:52"]Mites tälläinen combo? Yleistynyt ahdistuneisuus, unettomuus ja tarkkaavaisuushäiriöt (ei psyykkinen sairaus).
[/quote] peukku alas koska olen so sick and tired?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:56"]Sairaalloinen mustasukkaisuus.
[/quote] perseestä
nää on ollut meiän perheessä kolmen vuoden sisään anoreksia vakava masennus unettomuus pakko-oireet paniikkihäiriö ahdistuneisuus sosiaalisten tilanteiden pelko ja itseinho :) hyvin menee
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:49"]
Anoreksia
bulimia
PTSD
Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö
Vaikea masennus
Sosiaalisten tilanteiden pelko
parin viimevuoden diagnoosilista, ihana tää kumulatiivinen vaikutus... Oisko samaa cocktailia? :)
[/quote]
Anoreksiaa lukuun ottamatta: bingo. Siitä on onneksi jo monta vuotta ja olen toipunut hyvin. Jäljellä enää yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, ja sekin on yllättävän hyvin hallinnassa suurimman osan ajasta. Tsemppiä, tuosta voi toipua, niin uskomatonta kuin se onkin!
[/quote]
Saanko kysyä, miten? Millaisilla hoidoilla, söitkö lääkkeitä? Jos olit terapiassa, kauanko se kesti? Millaisia hoitomenetelmiä traumoihin? Anoreksia on kestänyt nyt vuosikymmenen (ei tietenkään puhdas diagnoosi koska mulla tulee menkat vaikka bmi14) , bulimiaoireilu oli vahvaa nelisen vuotta. Ahdistaa, kun pelkään että oon tuhonnut itseni niin täysin et kunto romahtaa just silloin kun olisin "terve" . Silloin olisi hyötyä siitä että haluaa kuolla...:(
Ja joo sori en tiedä ootko täällä enää edes vastaamassa. Ja anteeksi muut keskustelijat offtopick !!
Anoreksia
bulimia
PTSD
Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö
Vaikea masennus
Sosiaalisten tilanteiden pelko
parin viimevuoden diagnoosilista, ihana tää kumulatiivinen vaikutus... Oisko samaa cocktailia? :)
Lievä masennus.