En ole koskaan käynyt treffeillä, muita?
Ikää jo 30. Nuoruudessani erittäin harvaan asutulla maaseudulla ei ollut minkäänlaisia treffipaikkoja tai -kulttuuria, grillillä ja huoltoaseman kahvilassa olisi tullut vain tuttuja vastaan. Monenlaisia tapaamisia muissa tilaisuuksissa ja "hook-uppeja" on kyllä ollut. Onko tällainen yleistäkin?
Kommentit (3)
Nuoren miehen kannattaisi ehdottomasti muuttaa parikymppisenä lähimpään suureen kaupunkiin, jos vain mahdollista.
Kaupungissa ne naiset ovat...
Maalla kun asuu, kumppanin löytäminen on todella vaikeaa, varsinkin miehille.
Olen käynyt yhden kerran. Olin silloin 40-vuotias. Toisia treffejä ei noista tietenkään seurannut ja kokemus oli muutenkin sen verran ahdistava ja huono, että tuskin enää lähtisinkään, jos joskus treffeille sattuisi mahdollisuus avautumaan. Ei treffailua voi aloittaa keski-ikäisenä vaan kyllä se olisi aloitettava jo nuoruudessa. En minä enää tuollaisia asioita ja käytäntöjä opi, joten itseäni ja muita säästäen on kaltaisteni tomppeleiden vain parempi olla koko elämänsä yksin.
Olen käynyt kerran siinä välissä kun ensimmäinen mieheni kuoli ja menin uudelleen naimisiin, tämän treffaamani miehen kanssa. Olen 50v