Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen lyhytkasvuinen, netistä ei löydy kumppania

Vierailija
12.09.2015 |

Olen 135cm mies. Kaikki ilmoitukset ovat tyyliin "haen miestä 180cm, lihaksikas" en kehtaa sanoa että olen lyhyt..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:23"]

Sinuthan voi upottaa pilluun koko miehen!!!!!!!!!!!! OELT NIIN PEINI

[/quote]

Taidat olla mies.

Nuoret jotka ovat hullunua siihen Potter tyttöön tekivät hauskan kuvasarjan hänen kutistuvasta miehestä.

http://imgur.com/gallery/VKeym

[/quote]

olen homomies naisen kehossa

Vierailija
22/33 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lyhytkasvuisille ole jotain keskustelupalstaa tai yhdistystä tms. missä vois tutustua ihmisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:33"]10-vuotias mies?
[/quote]

6-7 vuotias on 135cm.

Vierailija
24/33 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 120 cm lyhytkasvuinen nainen. En kyllä etsi miestä, mutta toivottavasti löydät mukavan naisen. Itse asun avoliitossa normaalipituisen miehen kanssa ja meillä on yksi lapsi. :) 

[/quote]

Missä ja miten tapasitte?

M 190 cm

Vierailija
25/33 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:54"]

Täällä 120 cm lyhytkasvuinen nainen. En kyllä etsi miestä, mutta toivottavasti löydät mukavan naisen. Itse asun avoliitossa normaalipituisen miehen kanssa ja meillä on yksi lapsi. :) 

[/quote]

Missä ja miten tapasitte?

M 190 cm

[/quote]

oltiin jo samalla yläasteella, ei muuten tunnettu. Seurustelin yhden tyypin kanssa ja tutustuin hänen kavereihin samalla, nykyinen avopuolison oli siis tuossa kaveriporukassa.. Oltiin pari vuotta yhdessä tämän yhden toisen tyypin kanssa kun tuli ero. Siinä vaiheessa ex poikaystävän kavereista oli tullut minunkin kavereita. Vietin sinkku aikaa 16-17-vuotiaana ja jossain vaiheessa minä ja nykyinen ruvettiin aina kännipäissämme säätämään, aluksi se ei ollut mitään vakavaa. Noh jossain vaiheessa huomattiin, että vietetään aikaa enemmän yhdessä ja päätettiin että ollaan yhdessä sitten. Ollaan oltu siis yhdessä noin 18-vuotiaista. Nykyään olemme 27 v.

Vierailija
26/33 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:39"]Aasiaan hakemaan naista... [/quote] Aasialaiset naiset ovat pinnallisempia kuin suomalaiset.

[/quote]

Poikkeuksellisen lyhyt, mutta muuten hyvä mies ei kelpaa suomalaisille naisille, koska lyhyys ei ole "pinnallinen ominaisuus"?

Aasialaisille kelpaa lyhyt (aasiassa 136 mies on lyhy ei kääpiö kuten täällä) muuten hyvä mies,  vaikka ovat pinnallisia?

Vierailija
27/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihan vaikka googlaa "lyhytkasvuinen" löytää linkin lyhytkasvuisten nettisivuille josta löytyy paljon faktaa ja tietoa toiminnasta!

Vierailija
28/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipituista naista ei varmaan helpolla saa. Lyhytkasvuisen naisen kanssa on enemmän mahiksia. Niitä lyhytkasvuisia ei varmaan paljoa ole. Mutta jos koittaisit niihin jotakin kautta tutustua? Onko Suomessa lyhytkasvuisten tapaamisia tms, tai jotain nettifoorumia.

Vierailija
29/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ehdottaisin lyhytkasvuisten omia järjestöjä ja harrastepiirejä, mutta myös muita harrastuksia/yhdistyksiä, tms. Kaikille kyllä löytyy oma parinsa jos on avoimin mielin ja iloisena itse liikkeellä, eivät kaikki "normaalipituiset" naiset sitä pituutta tuijota, jos olet heille se ihastuttava tyyppi. Valehtelua pituudesta nettipalstoilla, ym. en kyllä suosittele, todella typerää. 

Vierailija
30/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:34"]

Lähetä naisille kasvokuva ja anna heidän rakastua persoonaasi, niin pituus on sivuseikka sitten kun tapaatte. Valkoiset valheet on nettideiteillä sallittu.

Valehtelu ei tee kenenkään persoonasta vetävää. 

Ikä ja paino on helpompi valehdella kuin pituus.

Vierailija
31/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipituista naista ei varmaan helpolla saa. Lyhytkasvuisen naisen kanssa on enemmän mahiksia. Niitä lyhytkasvuisia ei varmaan paljoa ole. Mutta jos koittaisit niihin jotakin kautta tutustua? Onko Suomessa lyhytkasvuisten tapaamisia tms, tai jotain nettifoorumia.

Kaikkille naisille miehen pituus ei ole tärkeää pitkillä naisilla saattaa olla yli 15 senttiä lyhyempi mies joku 160 tai 165 senttinen. Asiassa on 150 senttisiä naisia tosipaljon ja on jokunen Suomessakin, mutta usein juuri heillä se mies on yli 190.

En osaa naisista sanoa mies kun olen

Vierailija
32/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyvyys kenties huolettaa?

Vierailija
33/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periytyvyys kenties huolettaa?

Juuri näin! 135 pituinen suomalainen mies ei ole vain lyhyt vaan hänellä on myös perinnöllinen sairaus, jonka vuoksi on lyhyt. Kahta lyhytkasvuista ei ehkä haittaa, vaikka jälkeläiset olisivatkin lyhytkasvuisia. Sen sijaan normaalipituinen nainen ja vaikka lyhytkin, mutta ei lyhytkasvuinen, ei mielellään ota riskiä, että omille lapsille periytyy puolison sairaus.