Voiko käsikirjastosta lainata kirjoja?
Tietääkö joku tästä asiasta?
T: 21-vuotias nuori mies/poika
Kommentit (6)
Kysy. Joissain paikoissa voi esimerkiksi yö- tai viikonloppulainaan.
Miksi et kysy suoraan siitä kirjastosta, josta haluat lainata jotain ? Yleensä saa, mutta yölaina on palautettava heti seuraavana aamuna.
Meidän yliopiston kirjastossa on yö/viikonloppulainat erikseen käsikirjastosta (josta taas ei saa viedä kotiin).
Kyse on sitten ihan tavallisesta kaupunginkirjastosta. :)
-Ap
Moro. Teitkö muuten eilen aloituksen tieteestä kiinnostuneesta amisjätkästä + jonkun humanistiläpän? Luin ne nopeasti kun satuin olemaan vähän aikaa palstalla. Taisit saada niihinkin inspiraation jostain mun aiemmasta kommentista, koskikohan keskustelu pakkien antamista/saamista ja kumpi on pahempaa jne. Kirjoitin siinä lyhyesti, että olin joutunut antamaan pakit yhdelle amikselle ja päättelit sitten tästä, että mulle ei amis kelpaa vaan ukolla pitäisi olla vähän enemmän rahulia ja statusta. En tiedä millaisena minua pidät, enkä kauheasti jaksa välittääkään, mutta sen voin sanoa, että koulutustaso ei ole mun tapauksessa este suhteelle. Mulle käy vaikka peruskoulun just ja just läpi päässyt, jos tultaisiin hyvin toimeen keskenään. Olen itse asiassa monta vuotta sitten tapaillut vähän aikaa kahta amiksen käynyttä ja ihan mukavia ihmisiä olivat.
Ei voi. Nimi käsikirjasto tulee juuri tästä, että kirjoja ei voi lainata.