Elämä on ihanaa <3
Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:08"]Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3 [/quote] Jos huomaat olevasi elossa ainoastaan aurinkoisina päivinä, niin vähässäpä sun elon hetket.. Surullista..
[/quote]
Olen elossa myös hiihtäessäni lumimyrskyssä vastatuuleen! Rakastan luontoa ja sitä miten se voimaannuttaa. Olen osa tätä universumia, en vain mitätöntä ihmiskuntaa!
No nyt oli kyllä siirappista paskaa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:39"]
en. elämä on perseest sä et sitä ehkä tiedä mut sori et kaikkien elämä ei oo tollast ruusuilla tanssimist
[/quote]
Elämä on sellaista minkälaiseksi sen teet <3
[/quote]
En ole tuo jolle kommentoit (äärettömän siirappisesti), mutta mietin vain että millaiseksi minä voin tehdä elämäni silloin lapsena kun kotona oli jatkuvaa ryyppäystä, pelkoa, ahdistusta ja väkivaltaa? Nykyään voin kyllä vaikuttaa moniin asioihin mutta en saa ikinä pois sitä faktaa että mennyt on muokannut minua pysyvästi.
On elämässä mukaviakin hetkiä mutta en lähtisi noin siirappisesti sitä hehkuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:39"] en. elämä on perseest sä et sitä ehkä tiedä mut sori et kaikkien elämä ei oo tollast ruusuilla tanssimist [/quote] Elämä on sellaista minkälaiseksi sen teet <3 [/quote] En ole tuo jolle kommentoit (äärettömän siirappisesti), mutta mietin vain että millaiseksi minä voin tehdä elämäni silloin lapsena kun kotona oli jatkuvaa ryyppäystä, pelkoa, ahdistusta ja väkivaltaa? Nykyään voin kyllä vaikuttaa moniin asioihin mutta en saa ikinä pois sitä faktaa että mennyt on muokannut minua pysyvästi. On elämässä mukaviakin hetkiä mutta en lähtisi noin siirappisesti sitä hehkuttamaan.
[/quote]
Voit muuttaa vaikka maalle kun olet jo aikuinen. Hankit jonkun söpön koiran, ehkä miehenkin. Sitten vietätte ihanaa elämää yhdessä luonnonhelmassa :) Paistatte muurinpohjalettuja ulkona tai pannukakkua sisällä jos on sadesää. Kannattaa pyrkiä kauas negatiivisista ja pahoista ihmisistä. Lapset ja eläimet on ihania, luonnostaan hyväsydämisiä <3 Ap taas
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:13"]
Hellehullut taas asialla. Vedättekö ranteita auki, kun menee pilveen ja yöpakkaset tulee?
[/quote]Voi kuule, niissä pilvisissä säissä ja yöpakkasissa vasta oma viehätyksensä onkin! Ai että! :)
[/quote]
Paitsi että pilvinen sää ja yöpakkaset eivät yleensä ilmene samaan aikaan muulloin kuin talvella. Ne on muulloin vähän niin kuin toisensa pois sulkevia ilmiöitä. Pilvet estävät lämmön karkaamista yöaikaan, jolloin öisin on lämpimämpää ja yöpakkaset taas tarvitsevat selkeän yön, jolloin ei ole pilviä.
[/quote]Et varmaan ollut tosissasi, mutta selvennän vielä, että en tarkoittanutkaan niitä samaan aikaan, vaan nimenomaan erikseen. Se juuri on hienoa, kun on niin paljon erilaista kauneutta ja ihanuutta tässä maailmassa. Ei kyllästy. :)
En. Tekisi mieli ampua kuula kalloon. :(
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:13"]
Hellehullut taas asialla. Vedättekö ranteita auki, kun menee pilveen ja yöpakkaset tulee?
[/quote]Voi kuule, niissä pilvisissä säissä ja yöpakkasissa vasta oma viehätyksensä onkin! Ai että! :)
[/quote]
Paitsi että pilvinen sää ja yöpakkaset eivät yleensä ilmene samaan aikaan muulloin kuin talvella. Ne on muulloin vähän niin kuin toisensa pois sulkevia ilmiöitä. Pilvet estävät lämmön karkaamista yöaikaan, jolloin öisin on lämpimämpää ja yöpakkaset taas tarvitsevat selkeän yön, jolloin ei ole pilviä.