Rakastaako muidenkin miehet enemmän kännissä?
Mieheni kertoo arjessakin rakastavansa, monta kertaa viikossa. Mutta viihteellä olon jälkeen hän puhuu läpi yön rakkauttaan, oikein yltiösanoilla. Todella hämmentävää. Onko tämä tavallista miesten keskuudessa? Eksäni ei koskaan tehnyt näin, vaikka silloin tällöin arjessa asiasta muistuttikin.
Kommentit (20)
Vaikea sanoa, koska mun mies ei ole luojan kiitos koskaan kännissä. Rakkautta kyllä löytyy selvinkin päin.
Siis ei mies usein juo, mutta muutaman kerran vuodessa. Enkä puhu seksistä, vaan sanallisesta ihailusta. saan siis sitä muutenkin, mutta se yltiöromanttisuus on käsittämätöntä.
Ap
Alkoholi vaikuttaa miehesi naishormoneihin.
Suloista! :) Meillä oli ekat 3 vuotta noin, puolin ja toisin lässytettiin ja hehkutettiin toisen ihanuutta. Sittemmin on kännissä vain riidelty. Ratkaisu on se, ettei enää olla kännissä. Toimii!
On normaalia. Meillä on toisinpäin eli mä "rakastan enemmän kännissä".
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:32"]
Suloista! :) Meillä oli ekat 3 vuotta noin, puolin ja toisin lässytettiin ja hehkutettiin toisen ihanuutta. Sittemmin on kännissä vain riidelty. Ratkaisu on se, ettei enää olla kännissä. Toimii!
[/quote]
mikä sinun selityksesi asialle on?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:40"]
On normaalia. Meillä on toisinpäin eli mä "rakastan enemmän kännissä".
[/quote]
mikä sinun selitys on? Miksi?
ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:32"]
[/quote]
mikä sinun selityksesi asialle on?
[/quote]
Yhtään en kyllä osaa sanoa. Selvin päin suhde toimii yhtä hyvin kuin sillon alkuunkin. Kai sitä nykyään purkaa stressiä toiseen, kun arki on kiireisempää ja kumppaniin on tottunut.
En tiedä, mies ei juo ollenkaan :) luulisi että alkoholi estoja vapauttavana aineena vähän höllää miesten sanaista arkkua? Niin hyvässä kuin pahassa.
Meillä ihan sama juttu, syytä en tosin tiedä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:10"]Vaikea sanoa, koska mun mies ei ole luojan kiitos koskaan kännissä. Rakkautta kyllä löytyy selvinkin päin.
[/quote]
Pääsitpäs osoittamaan moraalista ylemmyyttä.
Ihme miehiä teillä! Itse selvinpäin tuon kukkia ja kerron miten rakastan vaimoani. Humalassa haukun ja heittelen tavaroita.
T: MIES 24v.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:19"]
Ihme miehiä teillä! Itse selvinpäin tuon kukkia ja kerron miten rakastan vaimoani. Humalassa haukun ja heittelen tavaroita.
[/quote]
No sinä se oot hyvä mies...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:19"]
[/quote]
No sinä se oot hyvä mies...
[/quote]
Olen MIES. En vellihousu.
Eikö ap ole ikinä ollut humaltunut? Kaikki tunteet tuntuvat silloin kymmenen kertaa vahvemmilta. Siksi viinan pitäisi olla vain onnellisten ja tasapainoisten ihmisten juoma.
Mun mies on humalassa päinvastainen kuin sinun miehesi. Mollaa minua ja kehuskelee kaikkien muiden naisten ihanuutta. Ihan kiva.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:30"]
Mun mies on humalassa päinvastainen kuin sinun miehesi. Mollaa minua ja kehuskelee kaikkien muiden naisten ihanuutta. Ihan kiva.
[/quote]
Mies humalassa. SIIS MIES!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:26"]
Eikö ap ole ikinä ollut humaltunut? Kaikki tunteet tuntuvat silloin kymmenen kertaa vahvemmilta. Siksi viinan pitäisi olla vain onnellisten ja tasapainoisten ihmisten juoma.
[/quote]
olen kyllä humaltunut, mutta ei se minuun vaikuta siten, että alkaisin puhumaan pehmeitä..minä alan kikattelemaan.
Ap
Voi teitä. Tosin oma ukkoni tuli uskoon ja rakastaa aina herätyskokousten jälkeen. Ja sitten on villiä ;)