Elämä on ihanaa <3
Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3
Kommentit (29)
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. :)
Yes, elämä on todellakin ihan paras juttu. Ihanaa kyllä!
Matti Nylänenhän sen hyvin sanoi;
Elämä on ihmisen parasta aikaa! Ja nyt kauniina syyspäivänä ihan parasta.
Toi aurinko vois painuu vittuun. Liian kuuma.
Olisi tällainen säätila ollut keskikesällä, niin silloin olisi ollut ihan kunnolla hellettäkin. Nyt olisi vihdoinkin säätila kunnon helteille suosiollinen, mutta vuodenaika ei sitä ole.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:23"]
Toi aurinko vois painuu vittuun. Liian kuuma.
[/quote]
Ei alle normaalin huoneenlämpötilan olevat lämpötilat ole kuumia.
en. elämä on perseest sä et sitä ehkä tiedä mut sori et kaikkien elämä ei oo tollast ruusuilla tanssimist
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:39"]
en. elämä on perseest sä et sitä ehkä tiedä mut sori et kaikkien elämä ei oo tollast ruusuilla tanssimist
[/quote]
Elämä on sellaista minkälaiseksi sen teet <3
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:08"]Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3
[/quote]
Mitä kirjoitat sadepäivänä? Tai kun räntää tulee taivaan täydeltä?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:39"]
[/quote]
ei. elämä se minusta tälläsen teki nuorena olinkin ehkä tuollainen mutta sen verran paskaa lentänyt niskaan että nyt on pakko väittää vastaan
Elämä on sellaista minkälaiseksi sen teet <3
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:08"]Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3 [/quote] Mitä kirjoitat sadepäivänä? Tai kun räntää tulee taivaan täydeltä?
[/quote]
Tunnetteko kuinka kimaltavat sadepisarat valuvat kasvoillemme, lävistävät sielumme, kuinka ne huuhtovat kaiken tuskan sydämistämme ja tuovat mukanaan seesteisen rauhan? Syksy, se on vielä luonamme <3
jotain tähän tyyliin :D
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:08"]Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3 [/quote] Mitä kirjoitat sadepäivänä? Tai kun räntää tulee taivaan täydeltä?
[/quote]
Tunnetteko kuinka kimaltavat sadepisarat valuvat kasvoillemme, lävistävät sielumme, kuinka ne huuhtovat kaiken tuskan sydämistämme ja tuovat mukanaan seesteisen rauhan? Syksy, se on vielä luonamme <3
jotain tähän tyyliin :D
[/quote]
Oot ihana tyyppi <3
Mä olen oikeasti, siis todella, hämmästynyt että on ihmisiä jotka pitää elämää ihanana. Ehkä se voisi olla jonkun nuoren ajattelua, joka ei ole vielä kokenut elämän kurjaa puolta, mutta että aikuinen ihminen...
Itse olen syntynyt perheeseen jossa ajatellaan erittäin negatiivisesti ja loppu uskoni ihmisistä ja elämästä karisi nuoruudesta. Lapsena vielä ajattelin että elämä on ihanaa.
Viime aikoina olen ollut erityisen pettynyt ihmiskuntaan, vaikka olemme historiassa kokeneet kovia, niin siltikään emme kaikki hae rauhaa vaan konfliktia. Sodat nykypäivänä kertovat etteivät ihmisit ole loppujen lopuksi päässeet kovinkaan pitkälle.
Olen tuon fiiliksen joskus kokenut. Juuri nyt ei ole se fiilis. Kolottaa ja väsyttää.
Hellehullut taas asialla. Vedättekö ranteita auki, kun menee pilveen ja yöpakkaset tulee?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:13"]
Hellehullut taas asialla. Vedättekö ranteita auki, kun menee pilveen ja yöpakkaset tulee?
[/quote]
Onko se hellehulluutta, jos tykkää aurinkoisesta ja kohtalaisen lämpimästä kesäsäästä? Ja toiseksi, miten se on sinulta pois, jos joku tykkää helteistä?
Minäkin tykkään helteistä ja minulla on ihan yhtä lailla oikeus tykätä niistä siinä missä jollakin toisella on oikeus olla tykkäämättä niistä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:13"]
[/quote]Voi kuule, niissä pilvisissä säissä ja yöpakkasissa vasta oma viehätyksensä onkin! Ai että! :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:08"]Tunnetteko te tän saman fiiliksen? Olla elossa, hengittää! Maata laiturilla auringon viime säteiden nuollessa vartaloa. Kesä! Se on vielä kanssamme <3
[/quote]
Jos huomaat olevasi elossa ainoastaan aurinkoisina päivinä, niin vähässäpä sun elon hetket..
Surullista..
Kyllä :)