Tykkäisitkö jos kuulisit
Että joku olisi analysoinut sut tai jopa selän takana diagnosoinut joksikin. Että esim. kärsit ahdistuksesta, vakavasta masennuksesta tai muun tyyppisistä mt-ongelmista, vaikka näin ei ole. Tai kuulet, että olet yli hermostunut sellaisilta henkilöiltä, jotka eivät ole olleet kanssasi tekemisissä, eikä heillä ole hajuakaan millaisista asioista tai millaisissa tilanteissa olet hermostunut, jos olet. Ehkä on ollut enemmänkin aihetta olla vähän "hermostunut".
Kommentit (10)
Ehkä on saanut sinusta kuvan, että kun olet jatkuvasti hermostunut, niin sille on jokin syy.
No en, mutta alkaahan se ihmetyttämään jos ihminen on hermostunut todella usein.
Seurustelin lyhyen tovin miehen kanssa, jonka kaikilla exillä oli joku persoonallisuushäiriö. Minulla ei ole mitään syytä epäillä, ettenkö olisi hänen puheissaan taas yksi persoonallisuushäiriöinen ex lisää. Minulla ei ole myöskään mitään syytä välittää siitä mitä hän pölisee minusta muille. Aivan sama.
Siinä vaiheessa kun muutkin kiinnittävät huomiota hernostuneisuuteen, niin kyllä sen hermostumisen on täytynyt tapahtua usein. Ja kun sitä on usein tapahtunut, niin on sitten tehnyt omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin lyhyen tovin miehen kanssa, jonka kaikilla exillä oli joku persoonallisuushäiriö. Minulla ei ole mitään syytä epäillä, ettenkö olisi hänen puheissaan taas yksi persoonallisuushäiriöinen ex lisää. Minulla ei ole myöskään mitään syytä välittää siitä mitä hän pölisee minusta muille. Aivan sama.
Mutta avauduit kuitenkin siitä täällä. Miksi?
Ap
Ei ole oikein, mutta ehkä on huolestunut enemmänkin. Voi olla, että tunnetilasi kuormittaa myös häntä. Enempää ei pysty sanomaan, koska et kerro mikä sinua hermostuttaa.
Äidilläni oli tapana passittaa minut osastolle kuulopuheiden perusteella.
Sinne minä jouduin "parantumaan" esim. Jos exäni oli varastanut autoni tms. 😂😂😂
Onneksi tajusin ettei mun tarvitse sietää tuollaista paskaa. Aloitin siitä että lakkasin hermostumasta ks ihmisten törppöilyille ja otin reippaasti etäisyyttä.
Eli kun joku sinua analysoi ja vieläpä pieleen, niin anna olla. Et voi muiden tekemisille ja ajatuksille yhtään mitään.
Omillesi voit.
Yksi tyyppi "diagnosoi" mut autistiksi. Lähetti tekstiviestin johon listasi autismin piirteitä ja sanoi että sulla on nää kolme näistä, olet autisti :D olen saanut tästä revittyä paljon huumoria nykyisen miehen kanssa.
En tietenkään.
MUTTA olen johtaja ja rooliin kuuluu, että tuo on ihan jokapäiväistä kauraa. Aina ja koko ajan on joku, joka ylianalysoi ja haukkuu ja tietenkin ne tekevät sen väärin, koska eivät mitenkään voi tietää kokonaisuuksia. Ei siitä voi välittää, eikä siihen voi pysähtyä. Anna olla ja jatka eteenpäin. Karavaanin pitää kulkea, vaikka koirat haukkuukin.