BB:n mieleenpainuvimmat hetket?
Nyt kun ei ole kautta tänä vuonna noin muistellaan.
Mulle jostain syystä tuli mieleen Ade (?) joka itki jonkun häädetyn perään kuin pikkutyttö kimeästi uikuttaen.
Ekan kauden Mika jonka häätö oli NIIN väärin.
Jeninan/Janinan tms pilluhelmet :D
Tietysti klassinen punaviinin heitto.
Kommentit (75)
"Bananas ananas coconuts aijaijai.."
Se kun Henri kyykytti köyhien puolella olevia (Kaki ym) ihan tosissaan :D 2.kausi (olikin se paras kausi!)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:32"]
Mitähän Sorellalle kuuluu? Onko opettajana edelleen?
[/quote]
Sorellalla on nykyään n. 2 v lapsi ja miehet on vaihtuneet aika tiuhaan, ainakaan lapsen isän kanssa ei ole enää ollut aikoihin yhdessä. Opettajana toimii edelleen Espoossa.
"Hottis" Jonna I:n itkuiset känniavautumiset ja mustasukkaisuuskohtaukset jossa tietysti syytti AINA täysin asiaankuulumattomia naispuolisia kämppiksiään (pääasiassa kaunista, hoikkaa Johannaa). Vikahan ei tietystikään voinut olla hänen omassa sairaassa mielikuvituksessaan ja tatuointi-Joukossa itsessään... Ja tietysti se Petterin ja Jonnan yhdistetty rintojen kourinta ja limainen imuttelusessio. Yack!
Annikan vaivaannuttavan nolot mustasukkaisuuskohtaukset joissa syytti ensin Janicaa ja myöhemmin myös Siv-Anitaa.
Ylipainoisen Annen (ja Teijan) käsittämätön Iida-inho ja siitä kummunnut Tomin löylytyssessio retrobileiden jälkeen. "Se antaa sen kottaraisen määrätä!"
Jonna A:n outo syömisrutiini: eli päivisin oli aina laihiksella eikä käytännössä syönyt mitään, mutta öisin kännissä veteli jääkaapista ruokaa kaksin käsin. Esim. otti isoja haukkuja kokonaisesta juustokimpaleesta. Ilmeisesti oli jonkinlaista syömishäiriötaustaa, eli koko tyyppiä ei olisi edes kannattanut ottaa ohjelmaan.
Claudia Even todellisen luonteen paljastuminen jo julkkis-BB:n alkuvaiheessa. Oli suorastaan vastenmielinen p*skanjauhaja, jauhoi ikivanhoja juttuja omasta yksityiselämästään (arvosteli mm. ex-miehiään törkeästi) ja kateellisen katkera nuoremmille, paremmannäköisille naisille esim. matkaoppaana tunnettua Anne-Maria kohtaan oli ihan hirveä.
Kadi ja alkoholi. Mä en enää muista imasko se käsidesiä vai suun huuhteluainetta, kun siitä kuulemma löytyy alkoholia...
- Kun Ben sanoi "valkaiden hampasu" eikä huomannut mitään :D 2011
- Markuksen jööteri 2012
- 2011 asukkaat viettivät itsenäisyyspäivää talossa ja kaikki olivat pukeutuneet presidenteiksi
- Duudsonit vieraili talossa 2008
- 2011 Suvia ja Nettaa peloteltiin kun muut oli lisähuoneessa. Oliko sen nimi Alma-mummo joka siellä pelotteli
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:32"]Sauli tippu kännissä tuolilta, "mä etin vaa täältä näitä kultahippuja" :DD
[/quote]
Eikö se ollut Niko?
Aso huusi kännissä: "Mä en oo mikään v###n Jelena!!!"
Se kun talossa oli (joko kolmannella tai neljännellä kaudella, en muista) se afrikkalainen vaihtoasukas nimeltä Munya, hän kysyi Anniinalta: "what do you call frying pan in finnish?" ja Anniina vastaa "kattila". Joku sitten riensi paikalle ja korjasi "paistinpannu". Anniina oli muutenkin aika höpsö :D
Mulla se on se tehtävä, kun asukkaat suuntasivat etelän lämpöön ja viinaa saivat yli äyräitten.
Se aamuyön kuulutus kotimatkalle ja lentokentälle.. Odottaminen ja epätoivo siellä hirveässä darrassa nauratti ihan oikeasti.
Yksi oksensi, toinen halusi oksentaa, kolmas nukkui ja neljäs haukkui tuotannon vi....un..=) Muut olivat kännissä.
Nykyisen Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtajan pieraisu Salarin naamaan!!
Kaki & Sari <3