Mitä mieltä olette perheestä, joissa tehdään seuraavat asiat?
- Sängyissä ei ole päiväpeittoja
- Ruokapöydällä ei ole pöytäliinaa
- Ruokapöytään katetaan vain haarukka, ei veistä.
- Ruuan kanssa juodaan maitoa (myös aikuiset)
- Lihakeitto on juhlaruokaa
Kommentit (49)
Herää kysymys, miten sitä lihakeittoa syödään haarukalla? Voi hetki kestää lapioidessa...
Onko tyynyjä kumminkin liikaa? Pidetäänkö mattoja lattialla, vai pysyykö ne pitämättäkin? Entä käykö kellot kesäaikaa?
Kukin tyylillään, mutta minä en asuisi tuossa talossa
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, miten sitä lihakeittoa syödään haarukalla? Voi hetki kestää lapioidessa...
Silloin katetaan lusikka. Arvasin, että joku neropatti puuttuu tähän.
Ap
Pelkkä haarukka, koska toisessa kädessä jokaisella on kännykät:).
Vierailija kirjoitti:
Kenellä nykyään on pöytäliina?
Minulla on 7-8 kappaletta.
Entäs servetit? Vai onko vaan palat talouspaperia?
Haluatko tulla meille? Ollaan melkein samanlaisia mutta meillä syödään jouluna ja syntymäpäivinä miehen tekemää karjalanpaistia. Veistä käytämme satunnaisesti mutta makaroni, margariini (!) ja ketsuppi syödään usein ihan lusikalla, samoin kuin keittokin. Ollaan niin tyhmiä että jouduttiin vahingossa hienostoalueelle asumaan kun paikallistuntemus oli vielä vähän hakusessa :D
Pöytäliina? Missä kodeissa enää käytetään pöytäliinaa? Ja ap kattaa pöytään haarukan ja veitsen, vaikka on keittoa ruokana? Ja ap, sinulta unohtui jälkiruokalusikka /haarukka lautasen yläpuolelta?
Meillä ei käytetä päiväpeittoja, haluan että sänky ja petivaatteet saavat hengittää ja tuulettua, ostan myös silmää miellyttäviä petivaatteita enkä halua niitä peittää.
Myöskään pöytäliinaa ei ole, paitsi joskus juhlissa. Vesiheinätabletit on tällähetkellä, myös pöydän olen vallinnut niin että haluan sen näkyvän, enkä peittää sitä liinalla.
Veitset katetaan muille paitsi perheen pienimmille.
Maitoa saa juoda niin lapset kuin aikuiset, kuka milloinkin haluaa.
Lihakeittoa ei syödä koskaan.
Olen pitänyt meitä suht tavallisina, mutta en sitten tiedä. Mitä mieltä pitäisi olla?
Ihanaa, 4/5! Miten nämä meneekin aina av-mammoilla tunteisiin?
????