Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan liian kova vauhti? Kyse laihdutuksesta.

Vierailija
03.10.2006 |

Olen 168 cm pitkä ja alkupaino oli huikeat 90 kg. Nyt viidessä viikossa painoa on tippunut 7 kg. Onko tämä liian paljon? Onko muillakin tippunut alussa kovaa vauhtia joilla yhtä paljon ylipainoa? Milloin tasaantuu siihen 0,5 kg/viikko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulokset sitten huomas eli nyttemmin kiloja kymmeniä takas.

Nyt karppaan iloisesti hissukseen ja ihan eri fiilis tästä hommasta =)

Vierailija
2/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen jälkeen tahti hiipui ja on ollut koko ajan ehkä keksimäärin puoli kiloa viikossa, mutta välillä on tullut vähän plussaa ja välillä pudonnut enemmän.

Aloitin tosiaan 98 kilosta ja nyt on kiloja tasan 70 (pituutta mulla 168cm). Ajattelin vielä pari-kolme kiloa pudottaa.

Aikaa on mennyt mulla kauan. Aloitin noin 15 kuukautta sitten, mutta olen ajatellut, että jos kestää kauan laihdutus, niin ei kilotkaan tule niin nopeasti takaisin! Ainakin niin jotkut asiantuntijat joskus naistenlehdissä väittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti tahti tuosta myöhemmin hidastuu. ALussa laihtuminen on aina nopeampaa.

Vierailija
4/4 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin reilusti ylipainoinen, että alussa pitääkin lähteä reilusti ja nesteitähän ne on suurin osa. Kyllä se tahti hidastuu, odota vain. Jos syöt terveellisesti ja monipuolisesti ja yli 1300 kaloria päivässä (enemmän kaloreita pitää syödä, jos liikut), niin uskoisin, ettei ole ainakaan terveydellisesti mitään vaaraa. Kilo per vko on kait ihan hyvä, kun painoa enemmän. Kun lähestyt normaalia painoindeksiä, tuollainen 500 g per viikko on ihan hyvä (ja pysyvä) saavutus.