Haluan mun panon takaisin!
Olen ilmeisesti omistushaluinen,mutta olen itse suhteessa, jossa en ole pettänyt siis miestäni. Nyt entinen vakipanoni, jonka kanssa pidän viikoittain yhteyttä. On suhteessa ja he menevät naimisiin. Mies sanoi ettei muuten menisi, mutta nainen on raskaana.. muuten ilmeisesti ovat ihastuneita
Haluaisin vaan takaisin hoitoni. Enkä kenelekkään muulle antaa. Voisin miehenikin jättää..
Kommentit (8)
No voi :(
Kerro panollesi, että haluat panna, sopiiko vielä milloinkaan? Niin että hän tietää naimisiinmennessään, että vielä ois mahdollista. Jos hän ei halua, niin sanoo sen varmaan nyt.
Meillä siis oli tää (seksi-suhde n.8v ajan) nyt uusien suhteiden myötä jätetty pois. Nyt olen mustasukkainen. Tiedän oon sekaisin. Mut en usko että mies edes haluaa ollla naisen kanssa, kun arki koittaa..
Minä minä minä. Miksette alunperinkin vakavoittaneet suhdettanne? Ei tainnut mies haluta? Hah.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:18"]No voi :(
Kerro panollesi, että haluat panna, sopiiko vielä milloinkaan? Niin että hän tietää naimisiinmennessään, että vielä ois mahdollista. Jos hän ei halua, niin sanoo sen varmaan nyt.
[/quote]
Sanoisin. Mutta osa minusta on sen verran järkevä, etten halua pilata mitää, kun kyseessä on kuitenkin lapsi. En halua olla vastuussa suhteen rikkomisesta. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:18"]No voi :(
[/quote]
Sanoisin. Mutta osa minusta on sen verran järkevä, etten halua pilata mitää, kun kyseessä on kuitenkin lapsi. En halua olla vastuussa suhteen rikkomisesta. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:20"]Minä minä minä. Miksette alunperinkin vakavoittaneet suhdettanne? Ei tainnut mies haluta? Hah.
[/quote]
No voi olla niinkin, välillä halusi ja minä en. Välillä toistepäin.. Eikä varmaan siitä mitään olisi tullut, kun mies oli melkoinen "joka paikan höylä".. Rakastin miestä, mutta se ällötti minua.
Joo haloo. Too late.