Säätö ajaa 150km panolle, mulla alkoikin menkat
Kommentit (15)
no mulla on menkat ja vedettiin eilen neljästi
Aikamoiset Stephen King -menkat saa olla, jos ekana päivänä vuotaa niin paljon, että ei voi harrastaa seksiä.
Soita ja sano, että iski oksennustauti.
Suuhun, kakkoseen, käsin tai rintojen väliin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:21"]Aikamoiset Stephen King -menkat saa olla, jos ekana päivänä vuotaa niin paljon, että ei voi harrastaa seksiä.
[/quote]
No itseasiassa kyllä, vaihdan siteen n. tunnin välein kahtena ekana päivänä. Ap
reissasin eräälle neitoselle 500km junalla ja hän sanoi perillä "mulla alkoi pari päivää sitten ne...". No ei siinä mitään, sitten halisteltiin vaan, kun hän ei vaan pystynyt edes ajatella seksiä tuossa olotilassa.
Kannatti olla huomaavainen. Parin viikon kuluttua sain menetetyn viikonlopunkin edestä Ai että joillakin naisilla on mukava juttu tuo ovulaatiopanetus...
Leikkaa superplustamponista kolmannes ja työnnä se syvälle seksin ajaksi. Oon kokeillut. Toimii.
No mikset kerro vaan totuutta? Jos sitä ei haittaa ni sitten tulee silti ja panette suihkussa tai pyyhe alle
Kerroin, sanoi ettei nuolla ainakaan halua, minkä ymmärrän. Ap
Aika noloa ajaa noin kauas pillun takia
Onneksi olkoon, voi sitä roisketta, läisketta ja litinää! Uutta eroottista ulottuvuutta lemmenleikkeihinne voit tarjota sotkemalla hiuksesi ja kasvosi kuukautisverellä ja itkemällä kovaäänisesti yhdynnän ajan. Lopuksi voit juosta soittamaan naapurin ovikelloa.
Kyllä kuukautisten aikana voi harrastaa šeksiä. Valot pois ja sanot että et huomannut.