Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkoholisti eikä arvosta mitä teen hänen vuokseen!

Vierailija
12.09.2015 |

Emme asu yhdessä. Vuosien varrella olemme kyllä kasvaneet yhteen ja monien riitojen ja eron jälkeen suhde on rauhallisempi eikä niin stressaava kuin ennen. Suhteemme on enenmänkin ystäväsuhde kuin parisuhde tai no hellyyttä ja seksiä on paljon mutta jollain tasolla pidämme etäisyyttä toisiimme koska kumpikaan ei tahdo enää siihen samaan on/off pisteeseen ja tappeluihin kun aikasemmin mutta täysin erilläänkään emme ole pystyneet olemaan.

Tämä vuosien kestänyt kina ja vittuilu senkun jatkuu. Tappelemme siitä kumpi tekee toista auttaakseen enemmän ja kumpi vähemmän.
On niin loukkaavaa kun hän ei tajua mitä teen ja vaatii lisää ja väittää etten tee paljoakaan ja hän tekee kaiken.

Ostan ruokaa, teen ruokaa jatkuvasti. Jos on jokin vessapaperi tms. häneltä loppu niin tuon niitäkin. Ostan juotavaakin silloin tällöin ja tupakkaa. Teen näitä vaikka ei pyytäisikään.
Hän taas juo sina rahansa joten sen takia hänellä on aina jotkin perus elin-ja hygieniatarvikkeet loppuneet.
Seksissä saatan ottaa suihin vaikka kuinka ja paljon vaikka olisin väsynyt. Tai no kännissä hän ei tule ikinä mutta kuulemma tuntuu hyvälle niin pitäisi jatkaa aina vaikka tunteja suihinottoa. Itseasiassa ei edes kuuntele jos sanon etten halua tai en jaksa niin kinuaa niin kauan kun suostun tai suuttuu ja hän lähtee kotiin tai heittää mut pihalle kotoaan.
Sitten ihnettelee kun oon pahalla tuulella esim. Seuraavana päivänä niin rupee vähättelemään tai haukkumaan ja sanoo, että oon ihan hullu sekopää ämmä.
Häntä ei myöskään saa häiritä krapulassa yhtään mutta jos sanon että haluan olla rauhassa niin kännissä tulee heiluun oven taakse tai soittelee ja lajittelee viestejä.
Myönnetään kyllä minäkin häntä häiritsen välillä krapulapäivänä mutta en todellakaan tuolla tavalla. Riittää että juttelen hetken facessa tai soitan niin riita syttyy kun "ahdistelen" häntä eikä mulle sekopää ämmälle mene mikään jakeluun.

Joo hän on korjaillu ja auttanu jos joku kodissani on mennyt rikki tai tarvitsen joskus miehistä apua. Hän on myöskin joskus maksanut ruuat. Käy kaupassakin (tosin yleensä minun kortilla). Kestänyt myös mun raivarit ja vittuilua kännissä mutta oon rauhottunut tosi paljon ja enemmän sekoilin koska suhteemme oli joskus hyvin stressaava.

En haluaisi ehkä välejä katkaista mutta mun mittani on tullut ihan täyteen kun kaikkeni mitä teen niin vain sotken, ahdistelen tai oon muuten vaan sekopää.
Okei osaa hän myös sanoa kiitos ja joskus saattaa anteeksipyyntöä tulla mutta hyvin harvoin. Vaikka tietäisi sanoneensa/tehneensä väärin niin ei nöyrry vaan seisoo sanojensa takana tai vaihtaa puheenaihetta mun vikoihin ja tekemisiin.
Argh!
Voi olla että alkoholismi on muuttanut hänet noin itsekkääksi ja "ylpeäksi".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ylipäätään olet sotkeutunut alkoholistiin. Oletko läheisriippuvainen ja pelkäät jääväsi yksin tai et arvosta itseäsi lainkaan? Ketään ei ei voi rakastaa terveeeksi tai ehjäksi, siinä vaan rikkoo itsensä. Ei  tuollaista miestä kannata passata, tajuatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet. Kirjoitan kännykällä, joten niitä sattuu sananmuokkauksessa tulemaan.

Vierailija
4/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:08"]En tajua miten ylipäätään olet sotkeutunut alkoholistiin. Oletko läheisriippuvainen ja pelkäät jääväsi yksin tai et arvosta itseäsi lainkaan? Ketään ei ei voi rakastaa terveeeksi tai ehjäksi, siinä vaan rikkoo itsensä. Ei  tuollaista miestä kannata passata, tajuatko?
[/quote]

Tapasin hänet teininä, jolloin pidin hauskaa usein ja join viikonloppuisin ja välillä muutenkin. Sitten vain yksi asia johti toiseen ja olimme yhdessä. Juomiseni lisääntyi ja vaikkemme kovia kännejä juoneet niin meillä oli tosi hauskaa ja yhteinen harrastus oli tissutelu. Oon kasvanut ihmisenä kauheasti muutamien vuosien aikana ja ymmärtänyt alkoholismini ja vähentänyt paljon.
Ei ole myöskään kovin ihmeellistä joutua tällaiseen tilanteeseen jos lapsuudesta saakka ympärillä suurin osa on olleet alkoholisteja ja ovat vieläkin. Voi olla että muutenkin kun olin nuori ja hän jo aikuinen mies niin jotenkin kiehtoi minua kun kasvatus on ollut vähän vajavaista, että oli kiva saada rinnalleen ihan mies. Hän on siis minua vuosia vanhempi.
On hänkin mua jarrutellut paljon sekoiluissa ja auttanut vaikka missä. Nyt kun oon itse rauhottunut niin tuntuu, että hän ryyppää koko ajan. Lähes joka päivä.

Vierailija
5/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:08"]En tajua miten ylipäätään olet sotkeutunut alkoholistiin. Oletko läheisriippuvainen ja pelkäät jääväsi yksin tai et arvosta itseäsi lainkaan? Ketään ei ei voi rakastaa terveeeksi tai ehjäksi, siinä vaan rikkoo itsensä. Ei  tuollaista miestä kannata passata, tajuatko?
[/quote]

Tapasin hänet teininä, jolloin pidin hauskaa usein ja join viikonloppuisin ja välillä muutenkin. Sitten vain yksi asia johti toiseen ja olimme yhdessä. Juomiseni lisääntyi ja vaikkemme kovia kännejä juoneet niin meillä oli tosi hauskaa ja yhteinen harrastus oli tissutelu. Oon kasvanut ihmisenä kauheasti muutamien vuosien aikana ja ymmärtänyt alkoholismini ja vähentänyt paljon.
Ei ole myöskään kovin ihmeellistä joutua tällaiseen tilanteeseen jos lapsuudesta saakka ympärillä suurin osa on olleet alkoholisteja ja ovat vieläkin. Voi olla että muutenkin kun olin nuori ja hän jo aikuinen mies niin jotenkin kiehtoi minua kun kasvatus on ollut vähän vajavaista, että oli kiva saada rinnalleen ihan mies. Hän on siis minua vuosia vanhempi.
On hänkin mua jarrutellut paljon sekoiluissa ja auttanut vaikka missä. Nyt kun oon itse rauhottunut niin tuntuu, että hän ryyppää koko ajan. Lähes joka päivä.

Vierailija
6/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho anteeksi tuli kaksi kertaa.

Vierailija
7/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä se ja hanki muutenkin parempaa seuraa.

Vierailija
8/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mies vie sen korttisi ja ostelee sillä itselleen kaikkea. Milloin ihmiset oppivat että ne kortit ovat henkilökohtaisia?

Ja jätä se paska. Tai jää paskaan mutta sitten on turha valittaa. Mies ei rakasta sinua ja alkoholikin kiinnostaa häntä enemmän.

Vierailija
9/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suihinottokuvaus kuulosti kiihottavalta.

Vierailija
10/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeessa, oot tosiaan hullu sekopää. Ei kukaan täysjärkinen tollasen miehen kans olis.

Vierailija
11/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt seurustella useaan otteeseen tässä välissä toisien miesten kanssa. En vain pysty ja pakenen lopulta. Nämä miehet ovat olleet ihania ja todella kilttejä mua kohtaan. En vain ole pystynyt sitoutumaan ja seksi heidän kanssaan on enemmän kuin ahdistanut.
Tuntuu, että tämä mies on jotenkin sekoittanut pääni lopullisesti ja toiset miehet ovat aina jotenkin viallisia ja pakko päästä eroon. Jotenkin tuntuu, että jos joku tykästyy muhun niin en usko ansaitsevani niin hyvää kohtelua, tulen epäluuloiseksi heidän tunteistaan ja olen ilkeä ja lopulta lähden lätkimään.
Ehkä joskus sitten pystyn rakastumaan mutta tämän miehen jälkeen olen vain ihastunut hetkellisesti.

Vierailija
12/14 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:45"]Mies on oikeessa, oot tosiaan hullu sekopää. Ei kukaan täysjärkinen tollasen miehen kans olis.
[/quote]

No tästähän oli apua niin perkeleesti.

Vierailija
13/14 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:45"]Mies on oikeessa, oot tosiaan hullu sekopää. Ei kukaan täysjärkinen tollasen miehen kans olis. [/quote] No tästähän oli apua niin perkeleesti.

[/quote]

Totuus satuttaa.

Vierailija
14/14 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla luultavasti traumoja lapsuudesta/nuoruudesta, mikä selittää sun omituista käytöstä miesten suhteen. Totuus on, että jos haluat elää "normikansalaisen" elämää, sun pitää erota miehestä ja alkaa viettää aikaa normaalien ihmisten kanssa. Jos ei muuta vaihtoehtoa, mene juttelemaan jonkun kanssa ja selvitä asiat. Nähtävästi oot aika nuori vielä ja sulla olisi vielä hyvää aikaa muuttaa elämäsi suuntaa. Et varmaan tuollaista elämää halua loppuelämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi