Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stand up koomikkoa ei vaan lyödä, ei vaikka tulisi suoraa veetuilua. Miettikää nyt vaikka Ricky Gervais ja Golden Globe.
Will Smith luuli olevansa miehekäs mies mutta tosiasiassa mokasi tilanteen pahasti ja näytti todella tyylitöntä esimerkkiä. Hänellä on varmasti joku mt-ongelma taustalla.
Mutta sooloilemaan lähtevää gaalajuontajaa lyödään.
Sinusta olisi ollut ok jos Mel Gibson olisi hakannut Ricky Gervaissia turpaan Golden Globeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää, miksi tässä kaljuus/lyömistapauksessa on olennaista se, jos tämä nainen on käynyt vieraissa. Minä en tiennyt näiden parisuhteesta yhtään mitään, mutta jostain syystä se nyt nostetaan tässä koko ajan esiin.
Kai täällä esitetään ettei pitkissä suhteissa esiinny normaalistikin ongelmia ja pettämisiä.
Jos ollaan vuosikymmeniä yhdessä niin ihan selvä että siihen mahtuu kaikenlaista, ihminen elää ja ikä muuttuu vaikka miten ois naimisissa, joskus voi menojalka vipattaa.
Olkoot nyt normaalia tai ei, en vieläkään ymmärrä, miten se liittyy tähän vitsiin ja lyöntiin.
Eihän näillä mitään avointa suhdetta ole ollut. Ovat vaan pettäneet toisiaan ja media on siitä kuvitellut, että näillä ajoittain on ollut avoin suhde. Aina pettäessä siis. Pettäessä siksi, koska eivät kuulemma ole uskottomia toisilleen, niin on kätevä aina uskottomuuden sattuessa muuttaa parisuhde avoimeksi. Sairasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23b658b8-a3a0-4f9b-89b3-1e645c…
Chris Rock ei ollut gaalan juontaja. Gaalassa oli kolme naisjuontajaa. Chris Rock oli lavalla jakamassa parhaan dokumentin palkintoa.
Minä näin mielessäni sen muskeli-Rockin kun luin tästä täällä, en oikein tota Chris rockia tiedäkään. Rockeja siellä täällä, en kyllä sen muskeli-Rockinkaan elokuvia katsele.
Yllättävän oli se kun katsoin ton episodin, että onpa toi Will Smith isokokoinen, se toinen näytti kirpulta kun toi tuli lavalle. Will näyttää nuorelta pojalta naamasta vieläkin, mutta keho näyttää rotevoituneen ja Onpa pitkä.
Minua shokeerasi kaikkein eniten Will Smithin koko tässä jutussa. Toi turpiinveto on ihan tavallista kauraa meillä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää, miksi tässä kaljuus/lyömistapauksessa on olennaista se, jos tämä nainen on käynyt vieraissa. Minä en tiennyt näiden parisuhteesta yhtään mitään, mutta jostain syystä se nyt nostetaan tässä koko ajan esiin.
Kyse ei ole siitä, vaan avoimesta suhteesta ja sen johdosta kumppanin hoitoihin törmäämisestä joka paikassa, kuten gaalassa, jossa Will Smith tajusi silmänräpäyksessä, että tuokin... ja käytty ainoaa tuntemaansa ratkaisukeinoa, väkivaltaa.
Siis millä tavalla tajusi? Siinä kun Rock kertoi vitsin, hän yhtäkkiä tajusi, että tämänhän täytyy olla yksi vaimon hoidoista? Miksei sitten paukuttanut kaikkia muitakin läsnäolijoita samalla tavalla? Kai joku muukin tuolla puhui hänen vaimolleen tuona iltana.
Will paukuttamassa vaimon poikaystäviä takaa Oscarissa.. 😂 😂 Kauankohan ois saanu tähtenä survoa munaansa ennenkuin ois järjestyksenvalvojat puuttuneet. 😂
Menepä nyt takaisin tekemään läksyjä ettei äiti suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä esitetään ettei pitkissä suhteissa esiinny normaalistikin ongelmia ja pettämisiä.
Jos ollaan vuosikymmeniä yhdessä niin ihan selvä että siihen mahtuu kaikenlaista, ihminen elää ja ikä muuttuu vaikka miten ois naimisissa, joskus voi menojalka vipattaa.Totta, taisi vaan Willille olla vaimonsa menojalan vipattaminen oman pojan 18-v kaverin kanssa vähän liikaa. Tiedäthän nuo ikuisesti jaksavat nuoret...
Väkivalta ratkaisukeinona kertoo pahoista mtongelmista.
Tässäkin tapauksessa väkivalta lopetti vttuilun. Kyllä se joskus on ihan toimiva keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, vaan avoimesta suhteesta ja sen johdosta kumppanin hoitoihin törmäämisestä joka paikassa, kuten gaalassa, jossa Will Smith tajusi silmänräpäyksessä, että tuokin... ja käytty ainoaa tuntemaansa ratkaisukeinoa, väkivaltaa.
Siis millä tavalla tajusi? Siinä kun Rock kertoi vitsin, hän yhtäkkiä tajusi, että tämänhän täytyy olla yksi vaimon hoidoista? Miksei sitten paukuttanut kaikkia muitakin läsnäolijoita samalla tavalla? Kai joku muukin tuolla puhui hänen vaimolleen tuona iltana.
Will paukuttamassa vaimon poikaystäviä takaa Oscarissa.. 😂 😂 Kauankohan ois saanu tähtenä survoa munaansa ennenkuin ois järjestyksenvalvojat puuttuneet. 😂
Ok, ei kyllä läksyjä ole ja äiti asuu eri osoitteessa.
Toi "paukuttaminen" toi mulle ihan muut visiot mieleen kuin lyömisen, sori siitä tiukkapipo.
T. N49
Vierailija kirjoitti:
Jada kuohi Willin henkisesti, kun harrasti seksiä heidän poikansa 18-vuotiaan kaverin kanssa. Kun tämä tapaus tuli vielä julkisuuteen, oli se Smithin sietokyvylle liikaa. Hänet ja hänen miehuutensa oli nolattu julkisesti.
Vastaiskuna tälle kaikelle Will päätti sitten nolata itse itsensä julkisesti. Erikoinen ratkaisu, mutta kukin tyylillään.
"Jada kuohi Willin henkisesti, kun harrasti seksiä heidän poikansa 18-vuotiaan kaverin kanssa."
Se puolestaan saattaa tämän vuodelta 2018 olevan jutun hyvin outoon valoon. Ei taida olla kaikki ihan kohdillaan tuossa perheessä.
https://www.voice.fi/viihde/a-164011
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stand up koomikkoa ei vaan lyödä, ei vaikka tulisi suoraa veetuilua. Miettikää nyt vaikka Ricky Gervais ja Golden Globe.
Will Smith luuli olevansa miehekäs mies mutta tosiasiassa mokasi tilanteen pahasti ja näytti todella tyylitöntä esimerkkiä. Hänellä on varmasti joku mt-ongelma taustalla.
Mutta sooloilemaan lähtevää gaalajuontajaa lyödään.
Sinusta olisi ollut ok jos Mel Gibson olisi hakannut Ricky Gervaissia turpaan Golden Globeissa?
Minkä Gibsonin tai tämän perheenjäsenen vamman tai sairauden kustannuksella Gervais vitsaili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi "paukuttaminen" toi mulle ihan muut visiot mieleen kuin lyömisen, sori siitä tiukkapipo.
T. N49
Tuossa joku muu kommentoi välillä. Minä kirjoitin tuon paukuttamiskommentin. Mehän emme voi mitään sille, että ajatuksenjuoksusi on teinien tasolla. Asiayhteydestä olisi kyllä pitänyt käydä varsin hyvin ilmi, että puhuttiin lyömisestä. Kirjoitin "paukuttaa samalla tavalla" ja viittasin tuon illan läsnäolijoihin ja tapahtumiin. Mihin ajattelit, että se "samalla tavalla" tuossa viittaa?
Onko tämä Putinin trollitehtaalta kun takana kuuluu venäjänkielinen käännös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hehee, olitpas todella hauska. Et siis osaa kertoa, millä perusteella tuosta vitsistä muka tajusi, että Rock olisi vaimon sivusuhde.
Sekoitat minut johonkin toiseen, en oo kenenkään suhteista puhunut mitään, nauratti vaan toi paukutus. 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Putinin trollitehtaalta kun takana kuuluu venäjänkielinen käännös?
Vau, miten freesi näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Chris Rock ei ollut gaalan juontaja. Gaalassa oli kolme naisjuontajaa. Chris Rock oli lavalla jakamassa parhaan dokumentin palkintoa.
No sitä suuremmalla syyllä, olis pysynyt käsikirjoituksessa eikä alkanut *tuilemaan kohteelle johon jo ennestään huonot välit.
Vierailija kirjoitti:
Löi vielä ihan yllättäen ns suckerpunch.
Sokeripunssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aivan järkyttynyt, kun katsoin gaalaa. Will Smith nauroi muiden mukana Chris Rockin vitsille, joka sinänsä on kevyttä kamaa, mitä monelta muulta on nähty. En usko, että kukaan osasi aavistaa, että kohta Smith kävelee lavalle ja lyö. Tämä ei ollut ennalta suunniteltua, sillä jos olisi, herrat olisivat jo vetäneet naurunsekaista läppää aiheesta ja olisi jo twiitattu, että yhdessä sovittu juttu, överiksi meni. Nyt meni överiksi vain Smithin reaktio.
Toki Chris Rock on vitsaillut Smitheistä jo aiemmin gaalassa 2016, eikä sekään mikään megakammottava läppä ollut, siinä viitattiin Jadan protestointiin gaalan valkoisuudesta. No, nyt sekään ei pitäisi olla ongelma, kun tummaa väestöä on lisätty sekä akatemian jäsenistössä että ehdokkaissa. Tämä ilta olisi voinut olla Will Smithille legendaarinen saavutus, jossa saa nimensä hyvällä tavalla Denzel Washingtonin ja Sidney Portierin, kahden arvostetun miesnäyttelijän rinnalle. Mutta ei, kukaan ei enää muista iltaa herran oscarvoitosta, vaan vain lyönnistä. Siinä meni vuosien työ kerralla alas. Käsittääkseni kyllä Rockin vanha vitsi rikkoi herrojen vuosien ystävyyden, joten kun Rock sanoi, ettei tiennyt Pinkett-Smithin sairaudesta, se voi pitää täysin paikkaansa. Vitsin ideana oli kunnianosoitus vahvalle naiselle, jota Dem Moore esitti lyhythiuksisena G.I. Janessa ja monelle meistä vertaaminen tuohon hahmoon olisi hieno asia.
Rock oli tehnyt hiljattain dokumentin tummien naisten hiuksista, joten ehkä siinäkin syy vitsille. PInkett-Smith oli vuosia nähty lyhyissä hiuksissa, joten jos sairaudesta ei tiennyt, asiasta vitsailu saa ihan eri valon. Itse olen vuosia seurannut viihdeuutisia aktiivisesti, silti en minäkään tiennyt Pinkett-Smithin sairaudesta. Kun olen seurannut ihmisten reaktioita asiaan, on käynyt selkeästi ilmi, ettei moni muukaan tiennyt. Lyhyen hiustyylin taas olin jo vuosia sitten huomannut.
Seuraan paljon komediaa ja kävin ennen koronaa usein seuraamassa stand-up -komediaa. Chris Rockin tyyli ei ole lempparini, mutta herran tyyneys iskun jälkeen teki vaikutuksen. Siinä näkyi vuosien kokemus viihdemaailmassa. Tuota herran reaktiota arvostan.
Moni unohtaa, että gaalaa katsovat myös lapset. Gaalan julkkikset ovat roolimalleja lapsille. Omat lapseni eivät tiedä Will Smithiä, mutta he tuntevat sinisen Genien/Hengen, jonka näkivät Aladdinin uudessa versiossa ja Chris Rockin ääntä vanhemmat lapseni ovat kuulleet Madagascarin Marty- seeprana. Kun on vuosia opettanut lapsille, ettei väkivalta ole ratkaisu, on turhauttavaa nähdä, miten aikuiselta mieheltä palaa käämit totaalisesti miljoonien ihmisten edessä palkintogaalassa, jonka rakenteen ja luonteen sekä herra että rouva Smith kyllä tuntevat. Eivät he ole Hollywoodin keltanokkia, joiden ensimmäinen oscargaala on kyseessä. Pahempaakin roastia on gaaloissa nähty. Suurin osa ihmisistä tuolla vain osaa ottaa asian sopivalla tavalla, oli vitsiä heitetty sitten mistä tahansa. Väkivalta ei taas ole koskaan ratkaisu asiaan.
Tämä ilta olisi voinut todella on kruunu Will Smithin uralle. Mutta eipä ole edes kukaan käsikirjoittaja pystynyt koskaan luomaan tällaista käsikirjoitusta, jossa hyvän uran tehnyt näyttelijä menee minuuteissa tuhoamaan menneen ja tulevan uransa. Se on nyt "Goodbye forever Will Smith!"
Tästähän voisikin tehdä elokuvan. Keitä pääosiin?!
Seattlen väkeä niistä lähiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan vuosikymmeniä yhdessä niin ihan selvä että siihen mahtuu kaikenlaista, ihminen elää ja ikä muuttuu vaikka miten ois naimisissa, joskus voi menojalka vipattaa.Totta, taisi vaan Willille olla vaimonsa menojalan vipattaminen oman pojan 18-v kaverin kanssa vähän liikaa. Tiedäthän nuo ikuisesti jaksavat nuoret...
Väkivalta ratkaisukeinona kertoo pahoista mtongelmista.
Tässäkin tapauksessa väkivalta lopetti vttuilun. Kyllä se joskus on ihan toimiva keino.
Ai, minkä vittuilun? Senkö jota kaikki maailman mediat ja palstat on nyt täynnä Will Smithiä kohtaan? Ja tehokasta kyllä oli siinä, että yhdellä iskulla mitätöi aikaisemman ja tulevan uransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N49Tuossa joku muu kommentoi välillä. Minä kirjoitin tuon paukuttamiskommentin. Mehän emme voi mitään sille, että ajatuksenjuoksusi on teinien tasolla. Asiayhteydestä olisi kyllä pitänyt käydä varsin hyvin ilmi, että puhuttiin lyömisestä. Kirjoitin "paukuttaa samalla tavalla" ja viittasin tuon illan läsnäolijoihin ja tapahtumiin. Mihin ajattelit, että se "samalla tavalla" tuossa viittaa?
Kiitos jokatapauksessa hauskasta mielikuvasta.
Ei tämä niin vakavaa ole, piristys vähän. 🙄
Uusiokuskien annetaan harjoittaa ammattia vailla henkilöliikenteen ammattimaisia vakuutuksia, arvonlisäveroja ei tilitetä, ei kuuluta ennakkoperintä- tai työnantajarekisteriin. Osalla ei ole ammattiajolupaa, rekrytoiduttu sukulaisten papereilla tai ovat jopa maasta karkoitettuja!
Ei kannata ihmetellä, miksi vanhat lopettavat konkursseihin tai narun jatkoksi.
Venäjä kun porhaltaa Yango-agenttien koordinaateilla tankkeineen Porvoonväylää kohti Helsinkiä, hyytyy se takapenkin uikuttajienkin hymy!