Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
Vierailija kirjoitti:
Kielletään huumori!
Kielletään kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka aivan yllättyneenä että näytteljät osaa lyödä aidon näköisesti ja näyttää tilanteen aitona :D vai pitääkö kaikki näitä niin surkeina näyttelijöinä että olisi feikin huomannut.
Ja eivät osaa edes näytellä. Katsokaan Will Smithin katsetta kun lähtee lavalta, ei meinaa ilme pysyä vakavana. Ja Chris Rock valmistautuu lyöntiin ottamalla tukevamman asennon, mutta muuten ei mitenkään puolustaudu. Lyönti ns bitchsplat avokämmenellä ja leffatyyliin isolla heijarilla. Rock ei lyönnin jälkeen pitele poskeaan millään tavalla, ts .joko ei edes osunut tai oli täysin leikkiä. Smith on kuitenkin sen verran vahva mies, että jos olisi oikeasti lyönyt, niin Chris olisi tippunut lyöntiin.
Ihmettelen oikeasti niitä, jotka ottavat lyönnin tosissaan. Jos on joskus nähnyt miltä oikea lyönti näyttää, niin tietää että kyseessä oli pelkkä leffalyönti.
Juuri näin, videolla näyttää ettei se lyönti taida edes oikeasti osua. Tai näyttelijä osaa myötäillä sitä juuri siten, että se ei satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Chris Rock muistanee tämän jatkossa. Ja joo väkivalta on väärin kuten on myös se että piiloutuu sanojensa taakse. Sanatkin on tekoja. Tässä tapauksessa ne satuttivat Smithin vaimoa. Kuka mies ei puolustaisi vaimoaan.
Kukaan Mies ei puolustaisi vaimoaan nyrkein. Pellepoika puolustaisi.
Ahaa mä tuun hyväilee sun vaimoa ja vähän läimin sitä. Kun et kerran puolustaisi naistas
Ole hyvä vain. Hänellä on Krav Magassa ruskea vyö.
Sou mä oon kaksmetrinen ja 125 kiloinen jässikkä. Ni jos nyt nauraisin niille vaimosi läpsyille ;)
Jos olisi ollut isompi äijä kertomassa vitsejä, niin olisko Will mennyt silti sinne kouluttamaan läpsimällä
Will Smith ei kyllä normaalisti ole kai minään väkivaltaisena henkilönä tullut edes tunnetuksi? Ennemmnkin herkkis.
Katsokaa vaikka Youtubesta In The Shape of My Life. Vaikuttaa ennemminkin tosi kiltiltä tyypiltä. En toki tunne tarkemmin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunniteltu juttu.
Ootko sä ihan pimeä? Meinaat että Will on täysillä mukana nolaamassa ja haukkumassa vaimonsa sairaudelle ja samalla kaikille alopeciaa sairastaville?
Toki se vaimo on mukana juonessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä oli näytelty, niin Oscarit siis kannattavat väkivaltaa ratkaisuna?
Luulis että käsikirjoittajat olisivat parempaankin pystyneet.
No todellakin olisi aika kummallinen veto. Käsikirjoitettuna olisi voinut ehkä käydä heristämässä nyrkkiään tai karjumassa tai kertomassa jonkun loukkaavan vitsin takaisin. Mutta käsikirjoitettaisiinko kuitenkaan ihan lyöntiä.
Nyrkin heristämisestä tuskin olisi saanut aikaiseksi kymmentä eri avausta vauva-palstan etusivulle saati koko maailman laajuista muuta huomiota. Nythän tuo on osoittautunut onnistuneeksi mediatempuksi.
No kyllähän näistä aika usein uutisoidaan, jos on jotain poikkeuksellista. Eikä tästäkään kukaan enää viikon päästä puhu.
Mun mielestä taisi olla nyt niin "hollywoodimainen" kohtaus ettei ollut enää täysin uskottava.
En tiedä kuka on ollut tässä ohjaajajana, mutta ehkä joku inhorealistisempi tyyli olisi ollut paikallaan. Nyt liian moni jo epäilee tätä näytellyksi.
Ymmärrän Smithin reaktion, vaikka tietenkin tilanteen olisi voinut hoitaa toisellakin tapaa. Oscar-gaala ei ehkä ole ensimmäinen paikka jossa ajattelisin tuollaista ala-arvoista läppää heitettävän, olen luullut että kyseessä on vähän arvokkaampi tilaisuus.
Mikä tekee Chris Rockista naisvihaajan? Eikö stand-up koomikko saa vitsailla naisista?
Vierailija kirjoitti:
lavalla käydään mukiloimassa ja palataan paikalleen istumaan ihan kun mitään ei olisi tapahtunut, sit voittaa vielä oskarin
🤣🤣🤣🤣
BBC:n ja muiden sivuilla on mielenkiintoista tekstiä tapahtumasta. Saa nähdä eteneekö ylisen syyttäjän toimesta oikeuteen ja otetaanko pysti pois nololta Smithiltä?
Vierailija kirjoitti:
Will Smith ei kyllä normaalisti ole kai minään väkivaltaisena henkilönä tullut edes tunnetuksi? Ennemmnkin herkkis.
Katsokaa vaikka Youtubesta In The Shape of My Life. Vaikuttaa ennemminkin tosi kiltiltä tyypiltä. En toki tunne tarkemmin häntä.
kyl se jotai mies toimittajaa youtube videol läppäsee joka yrittää pussata sitä. Tosta olisi kyl pitäny lentää pihalle ja oscar ehdokkuus pois. Lavalle ei mitää asiaa mennä ketään pahoinpitelemään.
Oli Willin pakko mennä lavalle, kun naureskeli vitsille. Sitten varmaan näki vaimon reaktion. Siitä tilanteesta ei selviä kuin lyömällä, muuten tilanteesta keskusteltaisiin vielä seuraavana päivänäkin...
Chris Rockin jutut on mennyt muutenkin huonoksi. Olis joskus ihan seni hauskakin, mutta sai sitten jonkin ikäkriisin, erosi vainostaan ja kävi vähän muokkaamassa kasvijaan ja nyt vetää tota roastaus linjaa.
Vierailija kirjoitti:
lavalla käydään mukiloimassa ja palataan paikalleen istumaan ihan kun mitään ei olisi tapahtunut, sit voittaa vielä oskarin
Meni uskottavuus tuoltakin ”alan arvokkaimmalta juhlalta”.
Mikäli kuka tahansa normikatsoja olisi tehnyt saman, eli kävellyt lavalle lyömään työtään tekevää esiintyjää, ei taatusti olisi päästetty takaisin katsomoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Chris Rock muistanee tämän jatkossa. Ja joo väkivalta on väärin kuten on myös se että piiloutuu sanojensa taakse. Sanatkin on tekoja. Tässä tapauksessa ne satuttivat Smithin vaimoa. Kuka mies ei puolustaisi vaimoaan.
Kukaan Mies ei puolustaisi vaimoaan nyrkein. Pellepoika puolustaisi.
Ahaa mä tuun hyväilee sun vaimoa ja vähän läimin sitä. Kun et kerran puolustaisi naistas
Ole hyvä vain. Hänellä on Krav Magassa ruskea vyö.
Sou mä oon kaksmetrinen ja 125 kiloinen jässikkä. Ni jos nyt nauraisin niille vaimosi läpsyille ;)
Ihan vapaasti, vielä kun pystyt nauramaan.
Hieno mies. Puolustaisipa minunkin mies minua.
Vierailija kirjoitti:
En näe yhtään syytä, miksi ei. Kyse oli yhdestä lyönnistä ja Smith käveli rauhallisesti paikalleen takaisin. Eri asia, jos olisi alkanut mätkimään ihan tosissaan ja alkanut raivoamaan muillekin, mutta näytti ilmiselvästi käytöksellään, että enempää ei ole tulossa. Kai tuohonkin meni turvamiehet kärkkymään, ettei Smith lähde uudestaan läiskimään ketään. Ja olisihan se nyt ollut myös hieman omituista, että tyyppi istua nököttää paikallaan, mutta ei menisi hakemaan palkintoaan.
Ootko sä ihan pimeä? Meinaat että Will on täysillä mukana nolaamassa ja haukkumassa vaimonsa sairaudelle ja samalla kaikille alopeciaa sairastaville?