Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä
Kommentit (1510)
En tiennytkään että oscareissa oli ehdolla luolamies elokuvakin
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt sanon sen, että en ihan usko että Jadalla edes olisi alopecia.
Alopeciaa on erilaisia, totalista hänellä ei ainakaan ole.
Mun miehellä on alopecia areata, eikä siitä tiedä kukaan koska hän ei ole ajanut hiuksiaan lyhyeksi. Mutta Jada on.
Hänelle tyyli sopii eikä siitäkään kyllä näe onko alueittain kaljuuntunut.
Hiuksia näkyy tasaisesti, joten alopecia totalis ei ainakaan ole.
Totaliksessa puuttuu ripset ja kulmatkin, mutta nehän pystyy feikata, mutta tukkaa selvästi oli.
Muutenkin, WS olisi voinut hoitaa asian eri tavalla.
Alussahan vitsailtiin heidän ”julkisesta salaisuudesta”, eli avoimesta suhteesta ja sillekin naureskelivat.
Jännä juttu se on ihan ok, mutta täysin vaarattomasta sairaudesta, jos sitä edes on, vitsailu laukaisee tuollaisen reaktion koko maailman katsellessa.
Will Smith on täysi idiootti. Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että heillä on huonot välit jo ennestään,ehkä tuo oli viimeinen tikki ja will suuttui tosissaan. Roast huumoria ei pidä heittää joka paikassa.
Chris Rockilla on huonot välit kaikkien kanssa.
Mä en kyllä ymmärrä miksi se edes oli siellä, kuvottava sovinisti. Sinänsä ei nyt kauheasti haittaa jos sai vähän turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas.. vielä on MIEHIÄ jäljellä.. Will hoiti homman. Hyvä lyönti, ei vammoja mutta pilkkaaja nöyrtyi ja lupasi, että ei enää pilkkaa.
Will Smith on väkivaltainen naista omaisuutenaan pitävä typerä poika. Kasvaisi mieheksi!
jos mies on näytellyt muhamed alia ja poika karate kidiä ni perheessä on varmasti vahvasti väkivallan kulttuuri mukana
Vierailija kirjoitti:
Aluksi Smith nauroi muiden mukana, koska ei kuullut vitsiä, sitten teki ihan oikein. Mautonta heittää läppää toisen sairaudesta. Hyvä Will, hyvin tehty. Puolustit vaimoasi.
Tällä palstalla ollaan etäännytty todellisuudesta putlerin malliin, että harva ymmärtää, että teoilla ja mauttomilla vitseillä on seurauksia.Will on äijä!
Siellä näköjään taas yksi putlerin hengenheimolainen: kun kokee ”kunniaansa” loukatuksi, vastaus on väkivalta.
En ymmärrä miksi juontajan pitää olla koomikko - heiltähän tulee vaikka mitä läppää, lähinnä yleensä myötähäpeä. Ihan joku asiallinen juontaja olisi paikallaan, sellainen suomalainen synkkyys mielummin. Ja Will Smith voi vaikka boikotoida kekkereitä, jos ei kestä kun tulee koomikko paikalle - eiköhän he tiedä mikä on pelin henki. Toivottavasti tuollainen käytös tuomitaan laajasta ja Will Smith canceloidaan. Koskee myös julkkiksia kun sanotaan ettei ketään saa lyödä!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Will Smithillä selkeä ajattelu hävinnyt ja ura ohi. Alopeciaa sairastavana naisena en hyväksyisi mieheltäni tällaista käytöstä. Itse olen sinut tautini kanssa ja vitsailu sillä on miljoona kertaa parempi kuin säälivät katseet, joita saan niiltä, jotka tietävät minun sairastuneen nyt myös syöpään.
Kukaan ei tietäisi sinun sairastuneen syöpään, ellet mainostaisi sitä ja siten kerjäisi säälipeukkuja.
n45 kirjoitti:
Will alisti naisvihaajan
P a s k a n m a r j a t, vaan päinvastoin vahvisti patriarkaalista perinneajattelua, alisti naisensa "omaisuudekseen" jota hänellä on Oikeus puolustaa väkivallalla.
aloituksen tehnyt fem akko aivan kujalla.
Juuri näin! Smith on typerä ja selitteli käytöstään vielä typerämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että heillä on huonot välit jo ennestään,ehkä tuo oli viimeinen tikki ja will suuttui tosissaan. Roast huumoria ei pidä heittää joka paikassa.
Mä en kyllä ymmärrä miksi se edes oli siellä, kuvottava sovinisti. Sinänsä ei nyt kauheasti haittaa jos sai vähän turpaansa.
Joo, kaikille turpaan joista en tykkää tai jotka ovat eri mieltä kanssani!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Rock ole jo ilmoittanut ettei nosta tapauksesta syytettä!? En tiedä voiko sen tehdä sitten joku muu taho, syyttäjä, poliisi?
Smith ansaitsisi menettää pystinsä. Mutta en usko että menettää.
Tästä tulee joku nais, alopecia-keskustelu ja väkivalta unohtuu täysin.
No onko hän ylipäätään ansainnut koko pystiä. Kauheaa haloota pitänyt, kun on ollut hänen makuunsa liian kalpeita ehdokkaita ja voittajia, joten oli "pakko" antaa pysti, jos vaikka olisi hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt sanon sen, että en ihan usko että Jadalla edes olisi alopecia.
Alopeciaa on erilaisia, totalista hänellä ei ainakaan ole.
Mun miehellä on alopecia areata, eikä siitä tiedä kukaan koska hän ei ole ajanut hiuksiaan lyhyeksi. Mutta Jada on.
Hänelle tyyli sopii eikä siitäkään kyllä näe onko alueittain kaljuuntunut.
Hiuksia näkyy tasaisesti, joten alopecia totalis ei ainakaan ole.
Totaliksessa puuttuu ripset ja kulmatkin, mutta nehän pystyy feikata, mutta tukkaa selvästi oli.
Muutenkin, WS olisi voinut hoitaa asian eri tavalla.
Alussahan vitsailtiin heidän ”julkisesta salaisuudesta”, eli avoimesta suhteesta ja sillekin naureskelivat.
Jännä juttu se on ihan ok, mutta täysin vaarattomasta sairaudesta, jos sitä edes on, vitsailu laukaisee tuollaisen reaktion koko maailman katsellessa.Will Smith on täysi idiootti. Pelle.
Jada myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Will Smithillä selkeä ajattelu hävinnyt ja ura ohi. Alopeciaa sairastavana naisena en hyväksyisi mieheltäni tällaista käytöstä. Itse olen sinut tautini kanssa ja vitsailu sillä on miljoona kertaa parempi kuin säälivät katseet, joita saan niiltä, jotka tietävät minun sairastuneen nyt myös syöpään.
Kukaan ei tietäisi sinun sairastuneen syöpään, ellet mainostaisi sitä ja siten kerjäisi säälipeukkuja.
Ei tarvitse mainostaa työyhteisössä, joka sattuu olemaan sairaala. Siellä kun saa hoitonsa, niin ei auta selittelyt; "tää sädehoito on ihan vaan tähän alopeciaan."
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeasti mikä haloo olisi tullut, jos siellä olisi joku valkoinen käynyt läimäyttämässä ketä tahansa!
Olihan se jo alusta alkaen tiedossa että nyt tehdään näin, mustia korostetaan ja sen näki jo juontajavalinnoista ja miten yleisöä kuvattiin, alussa oli muuten vitsikin siitä että tässä gaalassa on mustat otettu mukaan toisin kuin muualla aiemmin.
Meni sitten mustien näkyvyys vähän överiksi...
Tämä! :D
Turpaan vaan kaikille joiden jutut ei innosta, maailmasta tulee parempi niin..
Vaimonsa kuohitsema elitistinen pelle, eli Will Smith, tuossa teki itsestään täydellisen idiootin. Tuskin Chris Rock mitään rikosilmoitusta tekee, se vain antaisi cuck-Smithille tilaisuuden uhriutua lisää. Varmasti niin Rock kuin muutkin koomikot saavat tästä tapauksesta kuitenkin oivaa materiaalia tuleviin setteihinsä. 😂
Sovittu juttu ja kaikki mediat saa hyviä klikkiotsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mainostaa työyhteisössä, joka sattuu olemaan sairaala. Siellä kun saa hoitonsa, niin ei auta selittelyt; "tää sädehoito on ihan vaan tähän alopeciaan."
Ja koska sua häiritsee se että muut tietää sun syövästä, kerrot siitä keskustelupalstalla ihan tuntemattomille ketjussa jossa syöpä ei edes ole aiheena.
Joo, HH.
Turhamaista suuttua jostain hiustenlähdöstä. Kertoo Hollywoodin pinnallisuudesta. Maailmassa on vakaviakin sairauksia ja murheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sen takia, koska näin oli sovittu.
Will Smith on väkivaltainen naista omaisuutenaan pitävä typerä poika. Kasvaisi mieheksi!