Eikä!! Naapuripöydän pariskunta tilasi ravintolassa pihvit "kypsänä" :DDD
Ahahahah!! Mediumin jälkeen laatupihvikin maistuu samalta kuin viikon vanha jauheliha!! Kuinka idiootteja ihmiset voikaan olla :DD
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:36"]Käytkö sä ravintolassa syömässä vai kuuntelemassa naapuripöytien tilauksia?
[/quote]
Ajattelin just samaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa muut ravintolassa istuvat. Ja aloittaja luulee olevansa jotain kun syö pihvinsä mediumina. Voin kertoa ettet ole.
Raaàhkossa pihvissä on aina enemmän riskejä saada tauteja. Syökää mun puolesta raakaa lihaa ja saakaa tauteja.
Pihvi ylikypsänä ja ranskikset jäisenä, ihan paras. Ja ei tod. rehuja sivuun. Ketsuppi tietty.
Nirppanokkien kokous on kutsuttu taas koolle puimaan pihvin kypsyyttä ja ennen muuta naapuripöytien asiakkaiden käytöstä.
AP, oletko se sama kyylä, joka nuuskii myös kassajonossa viimeistään, mitä vähänkin pyöreämpi ihminen on koriinsa nostellut. Samalla kumartelet vielä haistelemaan edelläsi olevan takapuolta, jotta voit tulla ihmettelemään tänne palstalle, miten kamaln epäterveellisiä ostoksia ihmiset tekevät ja miten pahalle niiden perse haisee. Hauskaa, haisevaa viikonloppua!
Minä olen myös sen verran matkustellut työni vuoksi, että olen oppinut tilaamaan kaikki ruokani hyvin kypsennettynä. Ei kiinnosta kaiken valtakunnan bakteerit, joita raa'asta lihasta voi saada. Itsesuojeluvaisto pelaa edelleen.
Mutta onni on, että pidän ylikypsästä lihasta ja jopa kuivahtaneesta lihasta. Meillä haudutetaan lihaa miedolla lämmöllä vaikka koko päivä ja kaikki siitä pitävät. En juuri koskaan tilaa ravintolassa ns. pihviä, koska se harvoin on minun makuuni.
Villieläimet syövät ruokansa raakana ;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:05"]
Pihvi ylikypsänä ja ranskikset jäisenä, ihan paras. Ja ei tod. rehuja sivuun. Ketsuppi tietty.
[/quote]
Muista tilata myös maito kyytipojaksi!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:46"]
Ei siinä mitään, mutta Tuksu valmistaa kanansa puolikypsänä :D
[/quote]
Ei, vaan POUlikypsänä. Mitä lienee tarkoittaakaan miaminenglannilla.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:24"]
Ahahahah!! Mediumin jälkeen laatupihvikin maistuu samalta kuin viikon vanha jauheliha!! Kuinka idiootteja ihmiset voikaan olla :DD
[/quote]
Okei. Mitä muuta kuulit naapuripöydässä keskusteltavan? Olitko sä yksin syömässä ja stalkkasit aikasi kuluksi muita? Jos et ollut yksin vaan sinullakin oli seuraa, niin eikö kukaan kummastellut SINUN käytöstäsi? "Shhh, olkaa hiljaa, että kuulen mitä naapuripöydässä puhutaan!"
Tiesitkö ap että jos ottaa pihvin mediumina niin jos siinä on bakteereja, ne eivät kuole?
T. Hygieniapassin omistava
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:32"]
EIKÄÄÄÄÄÄ.... siis ou mai gaad! Mää ainakin tykkään syädä mun pihvit ja sisäelimet raakana ja verta vuotavana. :) On täysin sivistymätöntä ja barbaarista kypsentää liha. :) Hannibal Lecter on muuten mun kotikokkini. Käypikö kateeksi? :)
[/quote]
*facepalm*
Ei se punainen neste ole verta
AP
[/quote]
Ihan tiedoksi, niin ilman verta ja veren punasoluja "se neste" eli lihasneste ei olisi punaista.
Niin olen minäkin viimeiset 6kk, siitä lähtien kun raskaus varmistui.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Muista tilata myös maito kyytipojaksi!
[/quote]
Ja loraus curacaoa! :)
Luin tämän ketjun ja tajusin, että en oo koskaan syönyt pihviä, jos jotain lapsena syötyjä grillikyljyksiä ei lasketa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:38"]
Voi kamalaa, kun ihmiset tilaavat sellaista ruokaa, jota haluavat syödä!
[/quote
No onhan se kamalaa, kun eivät tajua omaa parastaan.
[/quote]
mikäs sinä olet kertomaan toisille, mistä he saavat tykätä ja mikä heille saa maistua?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:43"]
Minä tilaan pihvini aina täysin raakana.
[/quote]
Minä taas pyydän tuomaan koko elävän lehmän. Syötän sille salaattia. Itse syön vain jälkiruoan.
Täällä ilmoittautuu yksi idiootti ihminen.
(idiootti ihminen lainattu ap:n aloituksesta)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:43"]
Toivottavasti ymmärrät,että ihmiset tykkää eri tavalla valmistetuista ruoista. Esim-keitetty kananmuna vrt. paistettu. Jokaisella on oma suosikkinsa makuasioissa. Ihme hörhö
[/quote]
Mä syön munatkin aina kovina. Pätee myös miehiin. Löysät ei vaan kiinnosta. Johtuiskohan siitä, ap?
Mä ainakin tilaan eaakana, samoin jauhelihan, kanan ja kalan. Näin raskaana pikku listeria olis poikaa!