Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavaran vähentäjät: Tuleeko teille mielihyvän tunteita..

Vierailija
12.09.2015 |

Ennen se hyvä olo tuli ostamisesta. Nyt olen tietoisesti vähentänyt tavaraa, vienyt kierrätykseen, rikkinäiset roskiin yms.. En ole aikoihin ostanut esimerkiksi farkkuja, niitä kun seisoo kaapissa edelleen varmaan seitsemät. Nyt yhdet menossa puhki ja vitsi mikä fiilis! Entisenä himohamstraajana mulla ei koskaan esimerkiksi kengät hajonneet, koska kenkiä oli kymmeniä. Onko jotenkin outoa, että saan hyvän olon tunteita siitä, että saan "itse" käytettyä jonkun tavaran loppuun :D? Tuleeko muille tällaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan sama fiilis! :) on niin kiva kun joka paikka ei tursua tavaraa, ja kun käyttää jotain loppuun niin sitten voi hankkia "hyvällä omallatunnolla" uuden.

Vierailija
2/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee :) Mä karsin isolla kädellä meikkejä ja kosmetiikkaa, ja nyt käytän purkkeja kunnolla lotraten, en säästele. Kun pohja alkaa pilkottaa, ihan riemastun! Kohta saa heittää tämän roskiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin äskettäin Uffista tosi kivoja paitoja, vain kaksi euroa.
Olen täydellinen kierrättäjä.
Uusi harrastus on roskislavadyykkaus ja kannan huolta siis toisten tuhlauksesta:(

Vierailija
4/4 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:53"]

Kyllä tulee :) Mä karsin isolla kädellä meikkejä ja kosmetiikkaa, ja nyt käytän purkkeja kunnolla lotraten, en säästele. Kun pohja alkaa pilkottaa, ihan riemastun! Kohta saa heittää tämän roskiin :D

[/quote]

Mulla on tämä sama. Oon just ollut niitä ihmisiä, jotka hamstraavat Hulluilta Päiviltä järjettömästi hammastahnoja, vanulappuja ja ties mitä kun on niin "halpaa". Huoh..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän