Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö neljävitosena voi löytää kunnollisen kumppanin?

Vierailija
12.09.2015 |

Ei jaksaisi olla loppuelämää yksin. Kukaan ei edes halaa.

Täytyy varmaan maksaa itsensä kipeäksi kampaajille, hierojille ja kosmetologeille että edes joku koskettaa :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se iästä ole kiinni vaan peruslähtökohdista. Vain niin harva mies tai nainen on yli 40 v. huolehtinut itsestään niin hyvin, että sitä jaksais katella suhteessa. Useimmat ovat jo toisella tai kolmannella kierroksella ja vanha painolasti nakertaa uutta suhdetta ja mieltä. 

Ikävä ihminen on sitä koko ikänsä ja ikä vain pahentaa. Mukavat ovat jo parisuhteessa. Ja ravintolasta et saa kuin juopon ja kehityskelvottoman. Useimmat vanhempaa naista moittivat ovat harvoin itse katseenkestäviä.

Vierailija
22/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs niitä samaan ikäluokkaan kuuluvia miehiä vois löytää? Treffipalstat pullollaan miehiä jotka ikähaarukaksi ovat asettaneet vain nuoret naiset. Eli pitäis saada niinku ainakin 5-10 vuotta nuorempi nainen, mieluummin sitäkin nuorempi. No baareissa/ravintoloissakin tavallaan törmää samaan ilmiöön... mieluummin jutellaan niille nuoremmille ja haetaan tanssimaan. No en minä naama myrtsinä missään pyöri ja olen myös aika puhelias tapaus, enkä myöskään lihava, että siitä ei voi johtua miksi en saa kiinnostusta osakseni. Saan helposti juttuseuraa, kuten nyt myös taannoin kun lähdin ulos tuulettumaan parin työkaverin kanssa (molemmat alle kolmekymppisiä naisia). Päädyin juttelemaan koko illaksi erään miehen kanssa joka oli minua hieman vanhempi, neljänkympin kieppeillä. Minusta meillä synkkasi tosi hyvin ja läppä lensi. Minä ehdin kiinnostua hänestä todella paljon. Joka tauksessa ilta päättyi niin, että mies pyysi puhelinnumeroa, ei tosin minun - vaan työkaverini (mikä oli tosi omituista koska he eivät olleet vaihtaneet illan aikana kuin muutaman sanan). No ei siinä mitään, viesti tuli minulle hyvin selväksi. Tietyn iän jälkeen nainen ei kelpaa kuin juttelukumppaniksi, numeroa voikin sitten pyytää sievältä nuorelta naiselta.

Se joka otti puheeksi tuon katkeroitumisen, niin varmaan ymmärtää sen suuren pettymyksen mistä se juontaa. Kun sen saman kaavan näkee joka puolella on vaikea olla katkeroitumatta asiasta. Kukaan ei halua tuntea itseään huonommaksi, eikä kukaan halua päätyä yksinäiseksi! Pelko tosiaan syö ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:42"]

Eihän se iästä ole kiinni vaan peruslähtökohdista. Vain niin harva mies tai nainen on yli 40 v. huolehtinut itsestään niin hyvin, että sitä jaksais katella suhteessa. Useimmat ovat jo toisella tai kolmannella kierroksella ja vanha painolasti nakertaa uutta suhdetta ja mieltä. 

Ikävä ihminen on sitä koko ikänsä ja ikä vain pahentaa. Mukavat ovat jo parisuhteessa. Ja ravintolasta et saa kuin juopon ja kehityskelvottoman. Useimmat vanhempaa naista moittivat ovat harvoin itse katseenkestäviä.

[/quote]

Taas pyhäyksinkertaisuus. Jos mies on etsimässä 40+ naista niin silloin on kyse jos jostain muusta kuin 20-kymppisen objektin etsimisestä. Eli halutaan löytää se ihana persoona, jota voi haluta. Mutta 40-kymppiset naiset näyttävät hyvinusein sen ei niin haluttavan persoonan, joka tuo nopeasti mieleen koetut tuskalliset hetket. 

Viimemetreillä absoluuttista tasa-arvoa ei ole olemassa. En menee sänkyyn tasa-arvon kanssa vaan naisen kanssa 

Vierailija
24/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:53"]

Missäs niitä samaan ikäluokkaan kuuluvia miehiä vois löytää? Treffipalstat pullollaan miehiä jotka ikähaarukaksi ovat asettaneet vain nuoret naiset. Eli pitäis saada niinku ainakin 5-10 vuotta nuorempi nainen, mieluummin sitäkin nuorempi. No baareissa/ravintoloissakin tavallaan törmää samaan ilmiöön... mieluummin jutellaan niille nuoremmille ja haetaan tanssimaan. No en minä naama myrtsinä missään pyöri ja olen myös aika puhelias tapaus, enkä myöskään lihava, että siitä ei voi johtua miksi en saa kiinnostusta osakseni. Saan helposti juttuseuraa, kuten nyt myös taannoin kun lähdin ulos tuulettumaan parin työkaverin kanssa (molemmat alle kolmekymppisiä naisia). Päädyin juttelemaan koko illaksi erään miehen kanssa joka oli minua hieman vanhempi, neljänkympin kieppeillä. Minusta meillä synkkasi tosi hyvin ja läppä lensi. Minä ehdin kiinnostua hänestä todella paljon. Joka tauksessa ilta päättyi niin, että mies pyysi puhelinnumeroa, ei tosin minun - vaan työkaverini (mikä oli tosi omituista koska he eivät olleet vaihtaneet illan aikana kuin muutaman sanan). No ei siinä mitään, viesti tuli minulle hyvin selväksi. Tietyn iän jälkeen nainen ei kelpaa kuin juttelukumppaniksi, numeroa voikin sitten pyytää sievältä nuorelta naiselta.

Se joka otti puheeksi tuon katkeroitumisen, niin varmaan ymmärtää sen suuren pettymyksen mistä se juontaa. Kun sen saman kaavan näkee joka puolella on vaikea olla katkeroitumatta asiasta. Kukaan ei halua tuntea itseään huonommaksi, eikä kukaan halua päätyä yksinäiseksi! Pelko tosiaan syö ihmistä.

[/quote]

No jos parisuhdemarkkinat aiheuttavat katkeroitumista, niin kannattaa miettiä onko sinun itsetunto kohdillaan. Jokaisella on oikeus etsiä itselleen sopivaa kumppania parisuhdemarkkinoilla. Suurimmalle osalle miehiä kiinnostavat naiset ovat miestä itseään nuorempia. Itse olin naimisissa itseäni vanhemman naisen kanssa ja samaa virhettä en tee uudestaan.

Vierailija
25/32 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielumminhan sitä vähän nuoremman ottaa.

Vierailija
26/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmekymppisenä suht hehkeänä naisihmisenä voin kertoa että 40+-ikäiset miehet eivät kiinnosta. Oman ikäisiäni (plus miinus 3-4 vuotta) katselen. Jokaiselle minua senssimielessä lähestyvälle setämiehelle olen jaksanut antaa ystävälliset pakit toteamalla että ikäeroa on liikaa. Se millaisia vastauksia olen saanut, on toinen lukunsa :-)

Itsekseni olen miettinyt mikä on se luonnovoima mikä saa 45-vuotiaan sedän olettamaan että nätti 32-vuotias lapseton nainen (jonka toiveissa on aviomies ja perhe) innostuisi itseään vanhemmasta viikonloppuisästä? Testosteroni varmaankin. Ymmärrän sinua ap ja toivon että kohtaat sielunkumppanisi ja löydät rakkautta ♥ Keski-ikäinen nainen on viisas, on niitä fiksuja keski-ikäsiä miehiäkin oltava samassa määrin!

Vierailija
27/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 13:53"]

[/quote]

No jos parisuhdemarkkinat aiheuttavat katkeroitumista, niin kannattaa miettiä onko sinun itsetunto kohdillaan. Jokaisella on oikeus etsiä itselleen sopivaa kumppania parisuhdemarkkinoilla. Suurimmalle osalle miehiä kiinnostavat naiset ovat miestä itseään nuorempia. Itse olin naimisissa itseäni vanhemman naisen kanssa ja samaa virhettä en tee uudestaan.

[/quote]

Myös monet naiset ovat huomanneet tehneensä virheen mennessään naimisiin vanhemman miehen kanssa. Älkääkä sitten miehet valittako kun nuoremman naisen saaminen on niin vaikeeta, koska olisihan niitä saman ikäisiä kiinnostuneita naisiakin tarjolla. Mutta nehän ei teille kelpaa. Kai se on sitten joku maailman laki, että kaikkien on haluttava sitä mitä ei voi saada.

Vierailija
28/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vain sellainen ero että nelikymppisistä miehistä erittäin suuri osa ei edes ole hakemassa yhtään mitään. Se poistaa suuren osan miehistä markkinoilta. Nämä miehet ovat yleensä niitä parempia miehiä. Eli itsestään huoltapitäviä, varakkaita, kansainvälisiä ja menestyviä. Heille riittää satunnaiset, lyhyet suhteet tai yksinolo ja lasten seura. Miehet defacto tarvitsevat vähemmän läheisyyttä ja tulevat toimeen paaaaaljon pienemmällä. Miehet eivät myöskään saa parisuhteesta ehkä samalla tavalla voimaannuttavaa tunnetta kuin naiset, varsinkin kun usein vanhemmat naiset ovat nopeasti vaateliaita ja negatiivisia. 

Vaatimuslista naisten puolelta on tietnkin sama kuin aina ennenkin.

Vierailija
29/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:24"]

Miehet defacto tarvitsevat vähemmän läheisyyttä ja tulevat toimeen paaaaaljon pienemmällä. Miehet eivät myöskään saa parisuhteesta ehkä samalla tavalla voimaannuttavaa tunnetta kuin naiset, varsinkin kun usein vanhemmat naiset ovat nopeasti vaateliaita ja negatiivisia. 

[/quote]

Itseasiassa asiahan on juuri päinvastoin tutkimusten perusteella.

Miehet haluavat naisia useammin parisuhteen, naimisissa olevien miesten terveys on parempi ja elinikä korkeampi mitä naimattomilla miehillä. Naisilla vastaavaa ilmiötä ei ole.

Eli miehet tosiasiassa etsivät enemmän suhteita ja haluavat sellaiseen kuin naiset.

Vierailija
30/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:24"]

Miehet defacto tarvitsevat vähemmän läheisyyttä ja tulevat toimeen paaaaaljon pienemmällä. Miehet eivät myöskään saa parisuhteesta ehkä samalla tavalla voimaannuttavaa tunnetta kuin naiset, varsinkin kun usein vanhemmat naiset ovat nopeasti vaateliaita ja negatiivisia. 

[/quote]

Itseasiassa asiahan on juuri päinvastoin tutkimusten perusteella.

Miehet haluavat naisia useammin parisuhteen, naimisissa olevien miesten terveys on parempi ja elinikä korkeampi mitä naimattomilla miehillä. Naisilla vastaavaa ilmiötä ei ole.

Eli miehet tosiasiassa etsivät enemmän suhteita ja haluavat sellaiseen kuin naiset.

[/quote]

Näin voi olla, kokemukset olikin omasta tuttavapiiristä jossa miehillä ura ja vähintään yksi akateeminen tutkinto ja hyvin toimeentulevia. Ei mikään tilastollinen totuus, vaan havainto.

Vierailija
31/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/32 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehet ajattelette 40+ naisista? Kelpaako kumppaniksi vai ei? Perusteluja olisi myös kiva kuulla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä