Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poskiontelotulehdus apua

Vierailija
12.09.2015 |

Lääkäri määräsi kymmenen päivän kuurin. Neljä päivää kuuria syöty ja viel tauti päällä ja räkä ei tule niistämällä ulos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina flunssan aikana nasonexia juurikin sen takia ettei tulisi poskiontelotulehduksia. Toisessa röörissä rakenteellinen vika joka helposti tukkeutuu ja aiheuttaa tulehduksen.
Nenäkannu on kans loistava keksintö!

Vierailija
22/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvotusta laskevat lääkkeet (Duact, Aerinaze) voisivat auttaa, ovat tosin reseptin takana. Yksi kokeilemisen arvoinen juttu voisi olla limaa irrottava yskänlääke, esim. Mucomyst. Minulla lähti sillä kerran irtoamaan lima onteloista, oli jo huuhdeltukin ontelot eikä muka tullut mitään, mutta kun aloin syömään tuota yskänlääkettä niin kummasti alkoi jotain keltaista irtoamaan aika runsaasti. Nenäkannulla siis huuhtelin sitten kun rupesi irtoamaan.

Mycomyst toimii hyvin myös minulla.Lima lähti irtoon tosi hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkteerattiin (ei ollut tuskallista, haju oli kyllä karmea) sen jälkeen lääkekuuri ja onteloita huuhdeltiin tk:ssa päivittäin kunnes mätää ei enää tullut. Auttoi useammaksi vuodeksi, nyt käytössä avaava suihke. 

Vierailija
24/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjumala.  Nyt otatte kaikki ohjeen tästä ettekä hae heti niitä antibiootteja.

Ensinnäkin  1. Otrivin heti käyttöön. 2. Kortisonisuihke heti käyttöön. 3. Viimeisenä jos nämä ei auta niin antibiootit

Toki ap sä syöt nyt sen kuurisi loppuun mutta ota rinnalle nämä kaksi ja kun limakalvot kuivuu niin joku a vita öljysuihke ehkä rinnalle.

Vierailija
25/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joskus hyvän vinkin: kauratyyny tai kuumaa vettä suihkusta naamaan poskionteloiden kohdalle nenän viereen/poskiin. Niin kuumaa kun pystyy tai hautoo kauratyynyllä kumpaakin puolta. Hyvin lähtee lima irtoomaan ilman lääkkeitä ja punkreerausta. 

Vierailija
26/26 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssan jälkeen mulla valui mätää eikä mitään räkää. haju ja maku oli aivan kamala. paheni viikosta toiseen. antibiootti pommilla lähti mut jäi vaivoja.