Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa ihmisen, jolla on sisäinen rauha?

Vierailija
27.03.2022 |

Mistä tunnistaa ihmisen, jolla on sisäinen rauha?

Kommentit (367)

Vierailija
101/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rauhallisen ihmisen läsnäolon pystyy tuntemaan omassa kehossaan jos on viritäytynyt siihen. Mutta jos on paljon omia käsittelemättömiä asioita, ei välttämättä ole kykenevä tämän rauhan aistimiseen.

Tässä vinkkejä mitä merkkejä katsella toisesta ihmisestä sellaisille ihmisille, jotka eivät pysty tätä toisesta henkilöstä huokuvaa rauhaa tuntemaan omassa kehossaan:

Autonomisen hermoston aktiivisuus on yksi todella paljastava merkki, eli miten levottoman tai levollisen oloinen ihminen on, kuinka paljon hänen liikeratansa suorittavat ns. turhia liikkeitä eli onko liikkuminen energiatehokasta ja taloudellista, miten hänet on hermotettu, kuinka paljon hän räpyttelee silmiänsä ja mikä on hänen normaali hengitysrytminsä (hengenvetoa per minuutti). Mitä rauhallisemman oloinen ihminen, sitä todennäköisempää on, että kyseinen ihminen on rauhallinen joko hyvällä tai sitten huonommalla (esim. psykopatia, mielenterveysongelmat) tavalla.

Vierailija
102/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sanottu olevan rauhallinen, jo pitkään. En hae huomiota miehiltä, en yritä esittää mitään tai minun ei tarvitse päteä. En tarvitse kehuja. En etsi seksiä tai hyötyä muista ihmisistä. Lähinnä vain nautin olemisesta.

Minun ei tarvitse olla paras. Missään. Haluan vain voida hyvin ja olla.

Tämä piirre ärsyttää ihmisiä, koska minä näytän liian tyytyväiseltä. Lähinnä naurattaa muiden kilpailuhenkisyys.

Vierailija
104/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rauhallisen ihmisen läsnäolon pystyy tuntemaan omassa kehossaan jos on viritäytynyt siihen. Mutta jos on paljon omia käsittelemättömiä asioita, ei välttämättä ole kykenevä tämän rauhan aistimiseen.

Tässä vinkkejä mitä merkkejä katsella toisesta ihmisestä sellaisille ihmisille, jotka eivät pysty tätä toisesta henkilöstä huokuvaa rauhaa tuntemaan omassa kehossaan:

Autonomisen hermoston aktiivisuus on yksi todella paljastava merkki, eli miten levottoman tai levollisen oloinen ihminen on, kuinka paljon hänen liikeratansa suorittavat ns. turhia liikkeitä eli onko liikkuminen energiatehokasta ja taloudellista, miten hänet on hermotettu, kuinka paljon hän räpyttelee silmiänsä ja mikä on hänen normaali hengitysrytminsä (hengenvetoa per minuutti). Mitä rauhallisemman oloinen ihminen, sitä todennäköisempää on, että kyseinen ihminen on rauhallinen joko hyvällä tai sitten huonommalla (esim. psykopatia, mielenterveysongelmat) tavalla.

Minä olen herkkä ja räpsyttelen paljon silmiä. Kuivat silmät myös. Usein seurassa tai julkisessa paikassa tykkään ”nököttää” rauhassa ja tarkkailla muita.

Vierailija
105/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sanottu olevan rauhallinen, jo pitkään. En hae huomiota miehiltä, en yritä esittää mitään tai minun ei tarvitse päteä. En tarvitse kehuja. En etsi seksiä tai hyötyä muista ihmisistä. Lähinnä vain nautin olemisesta.

Tämä piirre ärsyttää ihmisiä, koska minä näytän liian tyytyväiseltä. Lähinnä naurattaa muiden kilpailuhenkisyys.

Rauha tulee siitä, että voin elää tälläistä elämää hautaan saakka. Minulla on kaikki hyvin. Oikeastaan mitään enempää en tarvitse. Kenenkään ei tarvitse muistaa minua kuoleman jälkeen. Jos pystyn auttamaan jotakin ihmistä, teen sen.

Vierailija
106/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon luonnossa. Paljon ystäviä. Osaa tehdä hyviä päätöksiä. Ei haasta riitaa, ei provosoidu, koti on kunnossa, Raha asiat on kunnossa. Ei vietä kulutysjuhlia. Hänellä on hyviä mielenkiinnon kohteita, esim. Lintuharrastus, pyöräily, uinti, hiihto, ystävien tapaaminen. Hän on kiinnostunut sopivassa määrin maailmasta. Ei pelkää kuolemaa.

Vierailija
107/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nauttii aamupuuronsa Jaloviina-silmällä ja on koko päivän hyväntuulinen sekä innostunut.

Vierailija
108/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämän tarkoitus ole löytää mitään sisäistä rauhaa, vaan elämän tarkoitus on haastaa itseään ihmisenä ja kehittyä. Tuollaisissa rauhoissa lilluminen ei kehitä ketään mihinkään suuntaan eikä edistä mitään järkevää.

Eihän nämä mitenkään sulje toisiaan pois. Omasta mielestäni minulla on sisäinen rauha. Aina ei ole ollut. 7v sitten tein ison muutoksen, joka on osoittautunut oikeaksi valinnaksi.

Sisäisestä rauhasta huolimatta haluan edelleen kehittyä urallani, kohottaa kuntoni, oppia uusia asioita sekä muutenkin kehittyä ihmisenä. Mutta kelpaan hyvin tällaisenakin itselleni ja näköjään monille muillekin. En esitä mitään ja minulla on varaa olla ystävällinen. En koe, että muiden onni tai onnistumiset olisivat minulta pois.

Vierailija
109/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystävällinen ja samalla itsevarma. Ei kuvittele olevansa muita parempi tai huonompi. Ei ole feikki, joka nauraa tyhjälle.

Vierailija
110/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa se on hän, joka käy muina miehinä ostamassa potut ja maidot, kiittää kassahenkilöä ja lähtee kotia kohti. Hänellä ei ole tarvetta käydä kettuilemassa muille tai mielistelemässä ketään, katsella pahasti kenenkään maskeja tai maskittomuutta, jauhaa kuulumisiaan kenenkään kanssa. Hän keskittyy omiin asioihinsa, koska hänen ei tarvitse kannatella omaa itsetuntoaan ja imagoaan muiden silmissä.

Vierailija
111/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskahuusista ei löydy Super- ja TEHY-lehtiä eikä Jallua, joka käsittääkseni usein tilataan samaan talouteen. 

Vierailija
112/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisen rauhan omaavan ei tarvitse liikkua paljon luonnossa, eikä hänellä tarvitse olla runsaasti ystäviä. Sisäisen rauhan omaava henkilö nimenomaan kulkee omaa tietään! Usein hän on vastarannankiiski, tekemättä siitä mitään numeroa! Hän ei kysy muilta, miten tulee elää, mitä ratkaisuja tulee tehdä, ollakseen sisäisesti tasapainoinen. Hän tietää itse, mikä on parasta hänelle ja toimii sen mukaan. Hän kulkee omaa polkuaan välittämättä kritisojista. Sisäisen rauhan omaavaa henkilöä ja hänen ratkaisujaan nimittäin taatusti kritisoidaan. Hänen valitsemiaan asioita ja elämäntapaa tullaan taatusti kritisoimaan, sillä hän ei kumartele kuvia tai kysy lupaa elämiseen muilta.

Vierailija
113/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki ihmisestä, jolla on sisäinen rauha ja josta se huokuu ulospäin:

Vierailija
114/367 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silllä on aura pään päällä.

Vierailija
115/367 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki ihmisestä, jolla on sisäinen rauha ja josta se huokuu ulospäin:

Onpa paksua fuulaa. Vai että Putler on uhri jota ristiinnaulitaan? Viis lapsiuhreista ym. syyttömistä siviileistä. Tämä videossa esiintyvä herra ym. salaliittohörhöt pelaavat täysin Putinin pussiin. Olevinansa jollain ylemmällä henkisellä tasolla, on otsaa kieltää sodan uhrien kärsimys. Kaikenlaisia "henkisiä" oppaita. Eksyttäjä enemmänkin.

Vierailija
116/367 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tyynen mielenrauhassa olevan tunnistaa siitä, ettei tämä riitele ja vastusta kaikkia tahoja vaan on sellaisen yläpuolella. Hoitaa omat asiansa, vastaa kun kysytään eikä sotkeudu toisten asioihin. Asiat kuitenkin menevät niinkuin niiden kuuluu, täytyy erottaa toisistaan ne asiat joihin voi vaikuttaa ja ne joihin ei. Aina ei onnistu, koska on ihminen.

Toisaalta voi olla kiitollinen kaikesta mitä jo on. Kaikki on lainassa, mitään ei saada hautaan mukaan. Muita ihmisiä voi auttaa tai ilahduttaa, muistot pysyvät mukana.

Vierailija
117/367 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pystyy tavallaan tuntemaan. Se saattaa tavallaan tarttuakki. Tuntuu hyvältä, eriltä ku yleensä ihmisten seurassa. Vaikea kuvailla, mutta ehkä rintakehällä sellainen tunne.

No huhhuh, vai kiveksissä tuntuu kouristud kun vastaan tulee sisäisen rauhan omaava henkilö..

Tota mä olen nigerian prinssi ja jumala on määrännyt mut lahjoittamaan sulle 2 miljoonaa euroa, sun tarttee vaan maksaa tonnin siirtomaksu niin heti tulee tilille

Kuulostaako hyvältä?..

Vierailija
118/367 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ei näillä sivuilla näy.

Vierailija
119/367 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneelle kuulostaa.

Vierailija
120/367 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä saa muodon aineessa, on jonkin sisäisen heijastuma. En muista kuka noin sanoi.

Sisäinen rauha heijastuu käytökseen, olemukseen ja siihen mitä ihminen päästää suustaan. Toinen siteeraus: sydämen kyllyydestä suu puhuu - jos sisällä on rauhaa, sanat ja kommentit 'tuoksuvat' rauhalta. Ovat hyväntahtoisia, myötätuntoisia, tilaa antavia.

Kuinka usein tapaamme ihmisiä, joilla on ystävällinen ilme kasvoilla, avoin katse ja pehmeä puhumisen tapa? Emme usein, senpä takia heidät on helppo havaita, poikkeavat niin paljon siitä mikä tapa ja tyyli on vallitseva nykyään.

No, pakko olla taas vähän näsäviisas: kyllähän me saatamme aika rauhallisilta näyttää älypuhelimen ruutua tuijottaessamme ja somen asioihin syventyessämme...varsinaista nykyajan joogaa totta tosiaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi