Tokmanni ja Puuilo, ketä noissa kaupoissa oikein käy?
Sekaista, muistuttaa enemmän kirpputoria jossa ei mitään järjestystä...
Kommentit (177)
Minä kävin lauantaina Itiksen Puuilosta ostamassa sukkalankoja. Siellä on hyvä valikoima sekä ohuempia, että paksumpia neulelankoja kohtuuhintaan.
Ja on siisti kauppa ja tavarat hyvin esillä.
Ps. Sieltä ostan myös ruokaa kissalle, koiralle ja linnuille.
Tokmannilta haen kalsareita ja sukkia perheen miesväelle. Ukon kanootteihin löytyy kokoja parhaiten. Viimeksi ostin myös liimaa. Ihan tavalliset ihmiset käy siellä. Hiukan kalliiksi tulis matkustaa Helsinkiin stokkalle sukkien takia.
Just kävin kaverin kanssa. Piti ostaa Brunbergin laktoositonta suklaata yhdelle mummolle viemisiksi, mutta se oli pienentynyt se suklaalevy ja hinta noussut, niin ostinkin tarjouksesta alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Puuilo on ollut loistokauppa, kun muutettiin ja on tarvinnut löytää sitä sun tätä nippeliä ja nappelia, koukkua, tuhkalapiota, biojäteastiaa sun muuta. Hyvät valikoimat ja edulliset hinnat.
Tokmannissa on joskus hyviä tarjouksia esimerkiksi Iittalan astioissa.
Ennen Puuilo oli edullinen, tänään katselin että hinnat on siellä jo kalliimmat kun prismassa tai rustassa.
Minä esimerkiksi. En ymmärrä miksi mun pitäisi asioida kalliissa kaupassa vain sen takia että on varaa.
T. Kokoomussika
Köyhejä. Onneksi minulla Kokoomuslaisena on varaa käydä oikeissa kaupoissa joissa ei haise pahalta!
Tokmannilta ostan
Vaatteita, astioita, makeisia ja puutarha juttuja.
Miks on edes olemassa noin typerä nimi kuin Puuilo? Aina kun tuon nimen näkee tai kuulee, niin mun päässä soi Veskun äänellä "niin hyvää puuta se on". :(
Tokmanni on siisti kauppa, josta löytyy vaikka mitä. Nykyään myös hyvälaatuisia vaatteita. Puuilo on sekava, kävin kerran eikä tee mieli mennä toiste.
Vierailija kirjoitti:
veetee-ihmiset, kun ei ole varaan käydä Helsingin keskustassa Stocmannilla, jossa me rikkaat ja oikeat ihmiset käymme.
En ymmärrä miksi lähtisin 150km päähän jonkun vessapaperin ja käsisaippuan takia.
Vierailija kirjoitti:
Just kävin kaverin kanssa. Piti ostaa Brunbergin laktoositonta suklaata yhdelle mummolle viemisiksi, mutta se oli pienentynyt se suklaalevy ja hinta noussut, niin ostinkin tarjouksesta alushousuja.
Mummolle viemisiksi?
Tollaset kaupathan on parhaita. Löytyy vähän jokalähtöön tavaraa edullisesti ja ihan toimivasti.
Tokmannilta ostin viimeeks retroradion, paljon halvempi mitä muualla, koska oli tarjouksessa. Olen tyytyväinen. Hyvin pelittää ja äänenlaatu kunnollinen. Nyt voi valita soittaako vinyyliä, cd:tä, kasettia vai radiota.
Puuilosta
Rakennus ja remontti tuotteita, hevosen rehuja ja varusteita. Ei tuo seniori hevonen enää tarvitse mitään kallista. Perus horzet kelpaa loimissa, suojissa ja riemuissaan. Helpoten sen tavarat saa Puuilosta.
Mm. sellaisia ihmisiä, jotka osaavat kirjoittaa "kuka" tai "keitä".
Espoontorin Tokmannilla kävin viime viikolla ja ostin lakanan. Nestesaippuaa ja pyykinpesuainetta tulee myös usein ostettua sieltä. On sopivasti kotimatkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Miks on edes olemassa noin typerä nimi kuin Puuilo? Aina kun tuon nimen näkee tai kuulee, niin mun päässä soi Veskun äänellä "niin hyvää puuta se on". :(
Koska oli alkujaan puusepänverstas.
Käyn molemmissa tosi paljon. Sieltä pitää vain osata etsiä ne hyvät edulliset jutut.
Puuilossa on sentään vähän erilaista valikoimaa kuin muissa. Hong Kongissa oli aikanaan myös kiva vähän erilainen valikoima sellaisa tuotteita mitä ei muissa kaupoissa löytynyt.
Tokmanni alkaa olla jo vähän turhan samanlainen kuin muut.
Puuiloja saisi olla enemmän ja Kärkkäinen avata pks:lle liikkeen.